12

1.2K 56 6
                                    

Lucius még néhány órát dolgozott a bájitalon. Már majdnem az az napi dolga végére ért, mikor egy manó zavarta meg a munkát.
-Gazda lárogatója érkezett. - hajlongott előtte a manó.
-Kicsoda?
-Miss Benward gazda.
-Hamarosan megyek. Vezesd a szalonba a kisasszonyt. - fintorodott el. A háta közepére sem kívanta Lucilla Benwardot, hiába a menyasszonya.
Gyorsan befejezte az utolsó simításokat a bájitalon, majd kisse rendbetette a ruházatat, és elindult a szalonba.
A szalonba érve Lucius kissé elfintorodott, a nő látványára.
A menyasszonya a bordó kanapén foglalt helyet, és ha az eber ránézett, egy különösen visszataszító madárijesztőt látott elsőre. Lucius eddig is tudta, hogy a nő nem túl szép, de most akaratlanul is Harryvel hasonlította össze. A fiú gyönyörű volt, nem úgy mint az a kóró a kanapéján.
-Miben állhatok a szolgálatára kedvesem? - kérdezte nyájasan. Remélte hogy gyorsan meg tud szabadulni a nőtől, mielőtt még Harry megjelenik. Valamiért nem akarta, hogy a fiú lássa a nőt akit a háta közepére sem kívánt. Megpróbálta elhitetni magával, hogy csak nem akarta a fiatalabbat felzaklatni.
-Az esküvői előkészületek miatt jöttem. Ideje elkezdenünk a szervezést. A szüleim azt akarják, hogy jövő hónap végére már házasok legyünk. - Lucius fülét zavarta a nő hangszíne is. Olyan volt a hangja mint egy különösen magas frekvencián cincogó egérnek.
-A héten nem alkalmas. Jövő héttől állok rendelkezésére, de most egyéb elfogláltságaim vannak, amik nem tűrnek halasztást.
-Nem érdekel! El kell kezdeni a szervezést!  Ez a maga érdeke is. Lehet jobb lenne ha beköltöznék önhöz, úgyis itt fogunk élni a mennyegző után.
-A jöbőhéten megbeszéljük!
-Nem! Most hazamegyek, összepakolom a holmim és beköltözöm. Jobb lesz ha az eskövő előtt tisztába jövök a kötelességeimmel. Önnek is vannak kötelességei felém! - meg sem várta Lucius válaszát, felpattant és a kandallón át elhagyta a kúriát.
A szőke a fejét fogva rogyott az egyik öblös fotelba. Nem tudta hogyan tudná elkerülni, hogy ez a némber találkozzon az ő Harryjével.
Erre a gondolatra felkapta a fejét. Az ő Harryje? Dehogy, csak a gyermekeit várja, de a fiú nem az övé, és sajnos soha nem is lehet.
Ez a gondolat nem is kicsit keserítettd el a férfit. Tudta hogy Malfoyként kötelességri vannak, de nem volt még olyan alkalom, mikor szívesebben dobta volna el azt az átkozott nevet mint most.

A negatív gondolatait félretéve felállt, és a manókat megbízta egy Harrytől legtávolabbi szoba előkészítésével.
Nem akadájozhatta meg a találkozást, de egy kicsit talán távol tudja őket tartabi egymástól.


Szeretnék nektek egy nagyon lebilincselő történetet ajánlani.

Szeretnék nektek egy nagyon lebilincselő történetet ajánlani

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


https://www.wattpad.com/story/214163402?utm_source=android&utm_medium=facebook_messenger&utm_content=story_info&wp_page=story_details_button&wp_uname=Martina198pent&wp_originator=Lr%2FXoaOTw8lQuFu3AFxHMb83cxrD%2FCiVVijO8ZlslCWBsiGn%2BpLSyw646qjS%https://www.wattpad.com/story/214163402?utm_source=android&utm_medium=facebook_messenger&utm_content=story_info&wp_page=story_details_button&wp_uname=Martina198pent&wp_originator=Lr%2FXoaOTw8lQuFu3AFxHMb83cxrD%2FCiVVijO8ZlslCWBsiGn%2BpLSyw646qjS%2Bv8iFEOWofHRSFKyy1AI4vuJRXmsY4w3pexDTIElJYBFdAdrW442HRk3p29KuhVFPI8v

Családra vágyva BEFEJEZETTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang