7

1.3K 72 2
                                    


Harryvel madarat lehetett volna fogatni, mikor megtudta hogy sikerült, terhes. Minden rendben is ment, egészen a 15. hétig. Egészen addig csak a megszokott terhességgel járó kellemetlenségeket érzékelte. Egy kis hányinger és fáradság. A gyógyító is megerősítette, hogy semmi gond a terhességgel, ráadásul az is kiderült hogy ikrekkel várandós. A terhességtől Harry teljesen kivirult, már a hasa is elkezdett kicsit gömbölyödni. Egészen boldog volt, addig amíg egyik éjszaka hatalmas görcsökre nem ébredt. Akkora fájdalmai voltak, hogy az ágyból sem tudott kikelni. Szerencsére a pálcája az ágy mellett volt, és tudott küldeni Perselusnak egy patrónust. A barátja szinte azonnal megérkezett, ráadasul pizsamában.

Máskor megmosolyogtatta volna a tény, hogy egykori tanárát hálóruhában láthatja, da a fájdalom és a rettegés szinte elvette a fiatalember eszét.
Szerencsére Perselusnak nem kellett magyarázkodania, mivel ha kinyitotta volna a száját, csak fájdalmas kiáltás jött volna ki rajta.
A St Mungóban hossza vizsgálaton kellett átesnie.
-Mr Potter. Nincs túl jó hírünk. - mondta a kezelőorvosa, miután már biztosak lettek az eredményekben. - El kell venni a gyermekeket.
-NEM! Nem engemdem!
-Muszáj. Sajnos a magzatok nem férnek meg egymás mellett. Túl különböző a varázserejük. Ha nem cselekszünk gyorsan, az ön élete is veszélybe kerül.
-Nem. Biztosan van másik lehetőség, és meg fogom az találni! - határozta el magát.
Amíg ki nem enfedték az ispotályból, azzal töltötte a napjait hogy megkereste az ismerős gyógyítókat. Sajnálatos módon még a külföldi ismerőse sem tudtak megoldással szolgálni.
Harry teljesen elkeseredett. Nem bírta a gyerekeit halálra ítélni.
-Hogy érzed magad? - kérdezte Perselus, mikor végre sikerült elszabadulnia a Roxforból.
- Borzalmasan. - kezdett el a fiú zokogni. Perselus azonnal átkarolta a fiatalbbat. Harry zokogás közben elmesélte a bájitalmesternek a híreket.
-Én tudok egy megoldást. - simogatta még mindig a már kissé lecsillapodott Harry hátát.
-Van egy bájital.  - Harryben egyből fellángolt a remény.
-Az a baj, hogy a magzat mind két szülője szükséges hozzá. Együtt kell elkeszíteni a bájitalt, hogy mind a két varázserő keveredjen a főzetben. Ugye tudod hogy ez mit jelent?
-Beszélnem kell Lucuissal.
-Mikor jöhetsz ki a kórházból?
-Akár ma is. Saját felelősségre tábozhatok.
-Nálam maradsz egy darabig. Vigyázni akarok rád. Este elmegyek és beszélek Luciussal.
-Nem. Majd beszélek vele én!
-Jobb ha én teszem. Neked nem szabad megterhelned magad, és amit Lucius le fog rendezni, nem neked való.
Harry nagy nehezen beleegyezett, bár jobban szeretett vna ő beszélni a férfival, de vigyáznia kelletta kicsikéire.
Mikor Perselus este visszaérkezett a Roxforba, Harry látta rajta higy nem járt sikerrel, ami elkeserítette.
Hiába mondta barátja, hogy csak egy kis időre van a férfinak szüksége, nem hitt neki.
Éjszaka nem nagyon bírt aludni. Mikor végre  sikerült valamicskét pihennie, szinte azonnal meghallotta a kandalló zaját.
-Hol van Potter? - hallotta meg a férfi mély hangját.
-Alszik!
-Azonnal látni akarom!
-Lucius. Nyugodj meg kérlek! Harrynek pihenésre van szüksége, nagyon kimerült.
-Nem érdekel! Keltsd fel!
-Nem!
-Semmi baj Perselus, már fent voltam. - mondta a fiatal férfi a szoba ajtajában állva. Mivel nemnakarta hallgatni a veszekedésüket, inkább kimerészkedett a nappaliba.
Lucius végignézett az ajtóban álló fiatal férfin, és hatalmas sajnálatot érzett iránta. Borzalmasan nézett ki. A szemei alatt hatalmas karikák éktelenkedtek, az arca akár egy szellemé és Lucius biztos volt benne hogy rengeteget fogyott mióta nem látta.
-Beszélnünk kell! - morrant rá a férfira Lucius. Hiába érzett sajnálatot, nem mutathatta ki. Ez a két ember nem roadt vissza attól, hogy így átverje őt. Nem érdemelnek kedvességet. Hiába érezte mélyen belül, hogy azonnal magához akarja szorítani a fiút, és mindentől meg akarja óvni. Nem engedhetett az érzéseinek.
-Ha lehet haladjunk. A menyasszonyom vár ebédre. - látta hogy a fiú arca megvonaglik, ami nem esett túl jól neki. Már megbánta a szavait, de nem akarta megkönnyíteni a fiúnak a dolgokat. Segíteni fog megmenteni a magzatot, de ennél többet nem várhat el tőle.

Családra vágyva BEFEJEZETTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang