Egy hónappal a Luciussal való eggyüttlét után Harry elhatározta hogy elvégzni magán a szükséges vizsgálatot. Mivel az első pár hétben nemnlett vola értelme a dolognak, nehezen de kivárta az egy hónapot. Perselus sem tudta egy kis nyugalomra inteni, mivel nem találkozhatott a férfivel. Lucius túl sokat kérdezősködött barátjánál, ezért jobbnak látták ha nem találkoznak.
A nagy izgalom miatt kétszer is elrontotta az ellenőrző varázslatot. Harmadikra sikerült, és szinte könnyek között nézte az eredmény. Sükerült! Ujjongott magában Harry. Szinte madarat lehetett volna fogatni vele. Úgy gondolta hogy azonnal meg kelk osztania Perselussal a fantasztikus hírt, ezért azonnal a kandallóhoz ment és átment a barátjához.
-Pers!! - kiáltotta a kabdallóból szinte kizuhanva.
-Harry! - hallotta meg a mogorva hangot az asztaltól. A férfira nézve szinte azonnal lehervad az arcáról a mosoly, mivel Perselus nem volt egyedül.
-Mr Malfoy! - köszöntötte a férfit elkomorodva. Nem számított az idősebbre. Nem akarta látni, mivel alig tudta a csodás éjszakát kiverni a fejéből, ráadásul az eredménye is meglett.
-Mr Potter. Éppen indulni akartam. - állt fel az asztaltól és elindult a kandalló felé. Mikor a fiú mellé ért ledermedt. Ismerte ezt a kellemes illatot. Azon az éjszakán is ezt érezte.
-Milyen parfümöt használ? - kérdezte a fiútól.
-Nem használok parfümöt. - hökkent meg Harry, majd biztonságosabbnak ítélte ha nem marad a férfi mellett, ezért elindult Perselushoz.
Lucius összeszorította a fogát és úgy ítélte hogy jobb lesz távoznia.
-Képzeld sikerült! - fordult barátja felé Harry Lucius távozása után.
-Örülök. - Perselus nem volt túl lelkes, mivel látta a szőke férfin hogy valamit sejt.
-Nem lehetnél kicsit lelkesebb?
-Bocsáss meg. - sóhajtott fel - Örülök, de aggódok hogy Lucius sejt valamit. Eddig soha nem látogatott meg olyan gyakran mint az utóbbi egy hónapban. Ráadásul az előbbi megtorpanása is kissé furcsa volt.
-Nem lesz semmi gond. Ha kiderülne sem akarná a gyereket. Azért ő volt a legjobb jelölt, mivel már van egy örököse.
-Biztos hogy csak ezért? - kérdezte Perselus, mire Harry elfordította a fejét és alpirult.
-Mi más lenne? Soha nem kerültem közelebbi kapcsolatba az idősebb Malfoyal. - ez nem volt teljesen igaz. Egyszer a minisztériumban beszorultak a liftbe, és mivel Harry gyerekkora óta irtózik a szűk helyektől bepánikolt. A szőke férfi észrevéve a helyzetet azonnal magához húzta a fiút és megpróbálta megnyugtatni, ami sikerült is. Harry akkor ez erős mellkashoz szorulva olyan biztonságban érezte magát mint még soha. Sajnos csak pár percig tartott a dolog, de majdnem 5 év után is élénken élt még benne az érzés.
-Lehet hogy jobb lenne ha ekhagynád az országot egy időre.
-Nem.
-Rendben. De ígérd meg, ha elkezd körülötted szaglászni azonnal szólsz nekem!
-Megígérem. És most gyere, meghívlak egy finom ebédre ünneplésképpen. - húzta magával Perselust, aki örömmel fogadta a meghívást.
YOU ARE READING
Családra vágyva BEFEJEZETT
FanfictionHarry Potter gyereket akar, de nem szeretne kapcsolatot. Csak a megfelelő férfit kell megtalalnia. Férfiterhesség!!!