Jacob Fortune - Lloyd (Francesco Salviati) - britský herec začal svou kariéru v roce 2015 vystupováním na divadelních prknech. Objevil se však i v různých vedlejších, seriálových rolích. Kromě Medici si zahrál i v jiném historickém seriálu Wolf hall, kde ztvárnil Francise Westona. Nyní si Jacob získal pozornost diváků také účinkováním v na Glóby nominovaném, seriálového hitu Dámský Gambit, kde si zahrál postavu šachisty Townese (osobně doporučuji zhlédnout).
Luis Partridge (Piero de Medici) - sedmnáctiletý britský herec zaznamenal větší pozornost právě díky roli Lorenza syna Piera. Jeho průlomová role však přišla minulý rok, kdy ztvárnil Tewkesburryho ve snímku Enola Holmes. Letošní rok by se měl objevit jako Peter Pan ve filmu The lost girls.
Matteo Martari (Francesco de Pazzi) - rodák z italské Verony se herecky angažuje hlavně ve své rodné Itálii, v ryze italských projektech. V češtině je však možné alespoň zhlédnout snímek Bohyně Štěstěna, kde Matteo účinkuje.
Snímek - pro italský Vanity Fair 2018Ray Stevenson (král Ferrante Neapolský) - rodák z Irska je takovým veteránem, co se historických seriálů týče. Ztvárnil titulní roli v legendárním seriálu Řím, objevil se v poslední sérii seriálu Vikingové nebo ve 2 epizodách Španělské princezny. Z filmů stojí za zmínku například série Thor.
Toby Regbo (Tomasso Peruzzi) - britský herec se proslavil svou rolí krále Františka v pseudohistorickém seriálu Království. Mimo jiné si zahrál i v dalším historickém seriálu, The last kingdom, kde ztvárnil postavu lorda Ethelreda.
Aurora Ruffino (Bianca de Medici/Pazzi) - herečka italského původu se stejně jako Matteo angažuje převážně v italských projektech a prozatím se neobjevila (s výjimkou Medicejů) v žádném dalším výrazném zahraničním seriálu.
Gaia Weiss (Ipollita Mária Sforza) - francouzská herečka a modelka má s historickými filmy a seriály taktéž své zkušenosti. Objevila se ve snímcích Herkules: zrození legendy a Marie, královna Skotská. Mimo jiné si zahrála ve 2. sérii Vikingů.
Rose Williamse (Katarína Sforza Riario) - taktéž Rose se proslavila rolí Tobyho seriálové sestry Claudie v seriálu Království. Mimo jiné ztvárnila titulní roli v britské minisérii na motivy knihy Jane Austen s názvem Sanditon.
ČTEŠ
I Medici - seriál vs skutečnost
Non-FictionKniha vzniklá na způsob již existující Reign - seriál vs skutečnost. Pro všechny fanoušky seriál Medici, kteří by se rádi dozvěděli o historických přešlapech a nekorektnostech v tomto italském seriálu. Obsah: • série seriál vs skutečnost • zajímavo...