V této částí jsem se rozhodla blíže představit nový historický seriál Leonardo.
V médiích můžete zhlédnout i anglický trailer.Zaujal Vás seriál a máte v plánu se na něj podívat?
O seriálu
Leonardo je nový italský seriál, který byl stejně jako I Medici vytvořen v koprodukci, tentokrát v mezinárodní.
Seriál je nyní vysílán na italském kanále Rai a to kontaktně od března 2021 (2 epizody za sebou každé úterý).Délka
Stejně jako I Medici, Leonardo začíná v 1. sérii celkem 8. epizodami. Každá epizoda má stejnou stopáž jako u Medici, tudíž okolo 50 minut.
Prozatím nebylo vydáno žádné prohlášení, které by potvrzovalo, že seriál bude mít více sérii. Mě osobně se seriál jeví pouze jako záležitost jedné sezóny, vzhledem i k fotografiím, které ukazují Leonarda v pokročilejším věku.
Update - byla potvrzeno, že seriál bude obnoven pro další sezónu.Děj
Příběh seriálu se točí okolo slavného renesanční umělce a vynálezce, Leonarda da Vinciho. Odehrává se opět ve Florencii a zaměřuje se jak na osobní život Leonarda, tak na jeho díla a vynálezy. V seriálu by se taktéž měli objevit důležité politické osobnosti doby - Ludovico Sforza, Cesare Borgia nebo Nicolló Macchiavelli.Pro představu, fandom video k seriálu
Postavy
Přestože se postava Leonarda da Vinciho objevila již v Medici (konkrétně v 5. epizodě 3. série), v seriálu Leonardo ji neztvárnil ten stejný herec.
Roli Leonarda da Vinciho získal britský herec Aidan Turner, známý především díky roli kapitána Rosse Poldarka v britském dobovém dramatu Poldark. Vedle Turnera se v dalších důležitých rolích objeví - italská herečka Matilda de Angelis v roli Catariny de Cremony (přítelkyně a múza Leonarda) a britský herec Freddie Highmore (známý jako Karlík z filmu Karlík a továrna na čokoládu) v roli Stefana Giraldiho. Freddie je zároveň i jedním z výkonných producentů projektu.Kdy bude seriál v angličtině?
Prozatím lze Leonarda v anglické znění očekávat okolo léta tohoto roku. Finále seriálu v italském znění by mělo být odvysíláno ještě v dubnu.
Update - seriál je již nyní dostupný i v anglickém znění a to všech 8 epizod
ČTEŠ
I Medici - seriál vs skutečnost
No FicciónKniha vzniklá na způsob již existující Reign - seriál vs skutečnost. Pro všechny fanoušky seriál Medici, kteří by se rádi dozvěděli o historických přešlapech a nekorektnostech v tomto italském seriálu. Obsah: • série seriál vs skutečnost • zajímavo...