SE-LAM!
AY YARIN ONLINE DERSLER BAŞLIYOR AĞLICM
🧕🏿🧕🏿SON 2 BÖLÜM DUYGULANDIM!
DUYGULANDIM LAN!
***
23 Haziran 2021
Sıcak bir yaz havasından merhaba İstanbul!
Ellerimin terlemesini geçiremiyordum. Az sonra hayatımı şekillendirecek sınava girecektim.
Evet doğru duydunuz YKS'ye gireceğim!
"Bir de bayıl istersen Funda." Hatice kafama vurduğunda elimi alnıma koydum. "Deme öyle Nihal gibi bayılırsam görürsünüz!"
Yanımda Hatice ve annem vardı bir tek. Diğerleri ile farklı okullarda sınava giriyorduk. Üstelik maske beni darlıyordu.
Sınava yarım saat kaldığını görünce ayağa kalkıp anneme sarıldım. "Şans dile bana anam kızın harbe gidiyor."
"Eşek sıpası git de kazan o sınavı." Yine ve yine emekler boşa gitmesin adlı sloganını sergiliyordu.
Mehmet olsaydı şimdi elimden tutardı ama nerdeeee.
Beş ay boyunca her şey aynı ilerlemişti. Furkan ve Hatice hala çıkıyordu. Nisa her zaman ki gibi saptı. Mehmet ile biz de mutluyduk. Tabii arada Doğukan'ın bizi ayırma çalışmalarını saymazsak.
Mutluluğumuza gölge düşürmek isteyenler oldu ama başaramadılar.
Şimdi de her şeyi atlatmış sınava giriyorduk. "Biz gidiyoruz anne." Ona öpücük attığımızda Hatice'yi de peşimde sürükledim.
Sınava giriş belgesini kimliği vesaire gösterdikten sonra içeri girdik. "Hatice benim sınıf burada sınav bittiğinde burda buluşalım."
"Tamam bebek bol şanslar!" Öpücük atıp sınavın olacağı sınıfa girdim. Yerime oturarak beklemeye başladım.
Allah'ım ne olur bildiklerimi unutmayayım!
Hadi Funda yaparsın sen derin nefes al!
Yarım saat geçmişti ki kendimi nasıl olduğunu anlayamadığım bir şekilde tarihi çözerken buldum.
İnşallah yanlış yapmıyorumdur.
Bu peçeteyi niye verdiler ki? Kesin ağlarken silelim diye!
3 saat sonra
Sınıftan çıkarak tüm dualarımı sınav salonunda bıraktım. Hatice'yi görüp yanına gittim.
"Hiç sorma bok gibi geçti." E benimki de bok gibi geçti sayılırdı.
"Yok yok sormam hadi eve gidip telefonları alalım."
Birlikte okuldan çıkarak güneşin altında eriye eriye eve yürüdük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kestane Gözlüm ↬ Texting ✓
Teen Fiction0534*******:Hadi yanıma gel kestane gözlüm 0534*******:Durduralım zamanı birlikte 0534*******:Bitmesin,olmasın, durmasın 0534*******: O zaman hadi yanıma gell 0534*******: Kestaneyi seversin diye kestane getirdim kestane gözlüm. Funda:Kestaneyi se...