Bir ömür sana mahkum etse beni adaletinle yargın :)
***
Nisa ve Hatice'yi barıştırmam lazım ama nasıl?
Nisa çok kırgın Hatice'ye, burada arada kalan ben oluyorum.
Hava soğuk olduğundan montuma sıkıca sarıldım. Okula gidiyordum. Tek başıma.
Çünkü Nisa ile gitsem Hatice kırılacaktı, Hatice ile gitsem Nisa kırılacaktı.
En iyisi tek gitmek.
Kulaklarımı dolduran şarkı ile gülümsedim.
Anonimin bana ilk yazdığı şarkı sözleri.
Hadi yanıma gel Kestane gözlüm
Durduralım zamanı birlikte
Hoşuma gittiği için spotify listemde indirmiştim. Evet hoşuma gitmişti.
Dünki konuşma için hala utanıyordum. Ben böyle biri değildim.
Ulan anonim.
Dengemi bozuyordu bu herif benim. Okula geldiğim için kulaklık ve telefonu çantaya koydum. Güvenlik ateşimi ölçtü.
Sınıfa ilerlediğim sırada bizim sınıfın kapısına baktım.
Mehmet kollarını birleştirmiş kapıya yaslanmıştı. Hatice için mi gelmişti? İlgilenmemeyi tercih ettim.
Sınıfa girecekken kolumdan nazikçe tuttu. Benimle ne işi vardı?
"Funda." Kolumu bırakarak gözlerime baktı. Ben de omuz silkerek ona baktım. "Hatice'yi soracaksan bilmiyorum."
Kafasını salladı. "Ben seninle konuşacağım." Şaşırmıştım. Kafamı sallayıp devam etmesini söyledim. "Şey eğer müsaitsen-"
"Funda konuşabilir miyiz?" Doğukan seslendiğinde ikinci şokumu yaşadım.
Ne oluyor eğam?
İkiside yanımda duruyordu. "Gördüğün gibi şu an benimle konuşuyor Doğu. Sen yavaştan batıya doğru ilerle."
Kendimi tutamayıp kıkırdadım. Güzel espiriydi.
Doğukanla Mehmet bana baktığında utandım. Ne yapıyorum olum ben. "Farkındaysan ben de şu an izin istiyorum Funda'dan." Ortalık kızışıyordu.
Ne yapabilirim ki!
Doğukan kolumdan tuttuğunda Mehmet de diğer kolumu tuttu. "Doğu ikile abicim gördüğün gibi ben bir saattir Funda'yı bekliyorum."
Yiaaa cidden mi şapşal?
Mehmet güldüğünde "Evet bekledim." dedi.
Bir dakika ben onu dışımdan mı söyledim?
Doğukan'ın tuttuğu kolum daha da sıkılırken yüzümü buruşturdum. Mehmet sert bir şekilde ona baktı.
"Sıkma lan kızın kolunu it herif!" Olum hani sosyal mesafe hani temizlik hani itlik hani serserilik??!
"Napıyorsunuz olum dursanıza!" Nisa tedirgin bir şekilde yanımıza gelip beni iki hıyardan kurtardı.
"Halat çekmece mi oynuyorsunuz kızı bir o yana bir bu yana çekiyorsunuz?"
İşte cesaret
İşte feraset
İşte fazilet
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kestane Gözlüm ↬ Texting ✓
Roman pour Adolescents0534*******:Hadi yanıma gel kestane gözlüm 0534*******:Durduralım zamanı birlikte 0534*******:Bitmesin,olmasın, durmasın 0534*******: O zaman hadi yanıma gell 0534*******: Kestaneyi seversin diye kestane getirdim kestane gözlüm. Funda:Kestaneyi se...