2.1

1.6K 89 8
                                    

Of bana dua edin awsular okul değişmek istiyorumm

İnşallah olur aW

***

1 Hafta Sonra

Gözümü açtığımda üstümde Can'ı gördüm. Sabah sabah uyanmak nedir ya. Yok mu şöyle mis gibi deniz manzarasıyla uyanmak.

Ama hayat demek bana nah!

"Can ne yapıyorsun çocuğum. Hayır bırak saçımı." Saçlarımı çekiyordu. Ben sana yapacağımı bilirim.

Gözlerimi pörtleterek kısık sesle bağırdım. "Can süpürgeni alır evlatlık veririm! Yok olur süpürgen cısss." Birden bağırıp odamdan koşarak çıktı.

Fetişci Can!

Aldık başımıza belayı.

"Can ablacım ben öyle bir şey demedim gel bakayım." Cumartesi sabahı da uyanmazsın ya.

O daha çok bağırdığında salonda olduğunu anladım. "Can niye bağırıyorsun çıldırayım mı illa alt tarafı süpürgeni evlatlık veririm dedim!"

Aaaoww sıçtım gençler.

Annem, Hülya Abla, Hanife Teyze ve Mehmet salondaydı.

Anneme baktım. O bana bakıyordu Can annesine şaşırarak bakıyordu.

Ağzını açıp bizi izliyordu. Hanife Teyze de bana baktığında Mehmet de bakıyordu. Bende kendime baktım.

Hassss pijamalar!

Can bağırmayı keserek şaşırma sesi ile bize baktı.

Şu an ne yaşıyoruz bilmiyorum. Can yanıma gelip elimden tuttu. Çocuk bile beni bu durumdan kurtarmaya çalışıyor a dostlar!

Hemen odama kaçmalıyım!

Odaya konuştuğumuzda kapımı kitledim. Ulan Can rezil ettin beni.

"Bacaksız velet seni," Güldüğünde ben de güldüm. "Şapşal şey ya." Kıyamıyordum velede.

Üstümü değişerek kilidi açtım. Can'ı da alıp salona geçtim.

"Günaydın hepinize." Annemler kahkaha atarak kahve içiyordu.

"Gel kızım gel otur." Mehmet bıyık altından sırıtıyordu. "Funda nasılsın kızım?"

"İyiyim Hanife Teyze sen?" Cık cıklayarak kahvesini önündeki küçük sehpaya koydu. Kolundaki bilezikleri şıngırdatarak gülümsedi.

"Teyze ne yavrum abla de o kadar yaşlı mıyım ben?"

"Estağfirullah hala gençsiniz." Mehmet de güldüğünde kaşlarımı çatarak baktım.

XY kromozmlu iki kişi vardı burada. Kaç Funda kaç aldın başına belayı.

Can konuşmaya başladı. "Anneeee Fuda aba çiş." Hülya Abla gözlerini pörtletti.

"Oy anan yer seni konuş oğlum Allah'ım şükürler olsun yarabbim." Herkes sevinirken onlar ana oğul sarılıp öpüştüler.

"Bıcırık şey ya."

"Memeç ab." Kahkaha atarak Can'ı kucağıma çektim. Ama o Mehmet'e gitti.

Suratımı asıp onlara baktım. Mehmet'in kucağına çıkmış ikisi de bana bakıyordu.

Kestane Gözlüm ↬ Texting ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin