Karanlıktan doğar aydınlıklar
***
Öldüm de cennette miyim acaba?
Lan öldüm mü ben?
Bismillah!
Gözlerimi açtığımda Mehmet'i gördüm. Üstümdeydi.
Ama bu pozisyon çok şey olum. Lan Mehmet beni mi kurtardı?
Konuşsam dudaklarımız birbirine değecekti. O derece yakındık. Saçları uzun olduğu için tenime değiyordu. Gözleri...çok güzeldi.
Dudaklarına baktığımda o da baktı.
Hayır Funda hayır kalk çabuk!
Yüzünü daha da yaklaştırdı. Eliyle saçlarımı okşadı. Biraz geriye çekildi ama üstümden kalkmadı.
"Sana bir şey olcak diye aklım çıktı ne yapıyorsun?" Yutkundum. İçimdeki azgın Funda'yı durdurmam gerekiyordu.
"Üstümden kalkmayı düşünüyor musun?" Dediğimle yeni fark etmiş gibi kalktı. Elini uzattığında ben de kalktım.
"İyisin değil mi?" Eliyle kollarımdan tutuyordu. Yüzümü avuçladığında gözlerimi kaçırdım.
Ama gördüğüm şey daha fenaydı!
Hatice bize bakıyordu. Hem de gözleri dolu bir şekilde.
Ne yapıyorum ben!!
Mehmet de arkasına bakınca bana geri döndü. Ama ben Hatice'ye gidicektim.
Hatice arkasını dönerek gidiyordu. Yanlış anladı bizi.
"Hatice bekle!" Mehmet'i ardımda bırakarak ona koştum.
Kolundan tutup durdurdum. "Hatice yanlış anladın."
"Neyi yanlış anladım? Mehmet'in senin için kendini riske atması mı? Yoksa az kalsın öpüşecek olmanız mı? Ha yoksa Mehmet'in gözlerinde seni kaybetme korkusunu nasıl gördüğüm mü?" Gözlerim dolunca lanetler okudum.
"Hatice bak-"
"Funda sen Mehmet'ten hoşlanıyorsan bana söyleyebilirdin. Onun senden hoşlandığı yüz metre öteden belli. Zaten ben Mehmet'i seviyorum deseydin bir şey demezdim. Senin mutluluğun benim için daha önemli."
Ağlıyordu. Sarılmak istedim. Sarılacakken itti. "Bir süre konuşmayalım Funda."
Arkasını dönüp gitti. Ben de öylece bakakaldım. En yakın arkadaşımla aram bozulmuştu. Hem de bir çocuk için.
Ne yapacaktım şimdi? Yıllarımı geçirdiğim insanlar resmen bana seçim yaptırıyordu.
Hatice'nin tepkisi ne olcaktı şimdi?
"Funda bak kendini kötü hissetme benim suçum." Mehmet'in ne zaman geldiğini bilmediğim bedeni ile ona baktım.
"Mehmet ne istiyorsun?" Biraz şaşırmıştı. Madem benden hoşlanıyordu Hatice'nin dediğine göre kartlarımı açık oynayacaktım.
"Senden ne isteyebilirim Funda?"
"Mehmet benden hoşlanıyor musun?" Bir şey demedi. O baktı, ben baktım. Dünya durmuş gibiydi.
"Bir şey söyle Mehmet Hatice'yi kaybetmek istemiyorum!" Gözlerim dolduğunda havaya baktım.
"Funda burası konuşulacak bir yer değil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kestane Gözlüm ↬ Texting ✓
Genç Kurgu0534*******:Hadi yanıma gel kestane gözlüm 0534*******:Durduralım zamanı birlikte 0534*******:Bitmesin,olmasın, durmasın 0534*******: O zaman hadi yanıma gell 0534*******: Kestaneyi seversin diye kestane getirdim kestane gözlüm. Funda:Kestaneyi se...