0.7

1.9K 112 21
                                    

SA GÜZEL INSANLAR

Multimedya Funda'yı görüyorsunuz diğer karakterleri de ilerleyen bölümlerde göreceksiniz

Tatiliniz nasıl gidiyor?

Şuraya instagramimı birakicam pls takip edin | fundasalll

***

Yaklaşık bir haftadır anonimle konuşmuyordum. Üzüldüğünü bilsem de içimdeki ses mutlu olamayacağımızı söylüyordu.

Çoğu zaman içimdeki sese güvenirim. Zaten daha karşıma çıkamayan birine nasıl aşık olabilirim?

Tatilimin çoğunu ders çalışıp kafamı meşgul ederek geçirdim. Yoksa anonimi düşünüp durmadan delirirdim. Kimseyle konuşmuyordum telefondan uzaklaştım.

Ama olmuyor. O kadar çok sevmeyen gördüm ki, seven biri karşıma çıkınca ne yapacağımı şaşırdım.

Onu sevmeyi çok isterdim beraber olmamızı... Hes kodunu alırken ismini öğrenirim bile sandım ama isim yazmamıştı. Ya da bilmiyorum çıkmadı işte.

Bir hafta sonra okul açılacaktı. Yani kademeli kademeli ilk önce meslek lisesleri olduğu için biz gidecektik.

Anonim beni görüp daha çok üzülebilir. Sevgisine nasıl inanıyorum bilmiyorum. Sevgisi gerçek mi bilmiyorum.

Ama bir şey diyeyim mi? Beni sevdiğine kanıt gösterseydi bilirdim. Ama istemedim. Çünkü bilmek beyinden inanmak kalpten yapılan bir iştir. İnanmak istiyorum. Sevdiğini ispatlayabilirdi, iyi ki de yapmadı.

Engelini kaldırsam olur mu ki?

Karşıma da çıkmıyor...

En iyisi engelini kaldırayım ben.

Whatsapp

Kestaneci:Seni hala seviyorum ama (15.05)

*Mesajınız iletilmedi*

Kestaneci:Bu kadar kör ve saf olduğun için (15.05)

*Mesajınız iletilmedi*

Kestaneci:Sana çoğu zaman gıcık oluyorum (15.06)

(Görüldü.)

Funda:Gıcık olduğunu bilseydim engeli kaldırmazdım kusura bakma

Kestaneci:HAY ŞANSIMA TÜKÜREYIM YA

Kestaneci:Seni çok seviyorum

Kestaneci:Ama sana çok kırgınım

Kestaneci:Bir anda engel attın hiç düşünmedin mi benim anonim yiğidim ne yapar ne eder diye hatun!

Funda:Özür dilerim de hatun ne lan ayı!

Funda:Ama sana alıştım ve kırılmanı istemiyorum

Funda:Barışalım mı?

Kestaneci:Küsmem ki ben sana :")

Funda:Teşekkür ederim ve ne zaman karşıma çıkmayı düşünüyorsun?

Kestane Gözlüm ↬ Texting ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin