Ekim - 2022
"Çocuk sana güz festivalinde şarkı ithaf edeceğini söyledi. Daha neden çıkmadığınızı anlamıyorum."
"Çünkü Jaehyun'un tek yaptığı olmadık yerlerden fırlayıp benimle flört etmek. Asıl niyeti asla anlaşılmıyor."
Eve ve Asuka, Eve'nin okul grubunun piyanisti Jaehyun'un başrolde olduğu aşk hayatını konuşmaya öylesine dalmıştı ki yanlarında boş gözlerle oturan Haseul'u fark etmemişlerdi. Evdeyken aklına düşen şüphe tohumları yüzünden bütün gün böyle dolaşmıştı ve kalkıp şüphelerin doğru olup olmadığını anlamak için hiçbir şey yapmamıştı.
Kolunda hissettiği acı düşüncelerinden ayrıldı. "Neden çimdikledin beni şimdi?"
Asuka onun gibi yüksek sesle, "Bir saattir sana sesleniyorum." dedi. "Sen iyi misin?"
"Cidden," dedi Eve endişeli bir şekilde. "Eve gelir gelmez kapıda belirdin ama geldiğinden beri tek kelime etmedin." Evet, kızlar da onlarla aynı apartmanda kalıyordu. Çünkü onlar ayrılmaz üçlüydü ve Seul'un ortasında böyle uygun kiraya ev bulmak zordu. Kim Junmyeon'a bunun için bir kez daha teşekkür etmek gerekiyordu.
Haseul rahatsızca yerinde kıpırdandı. Kızlara o gece olanlardan hiç bahsetmemişti. Sadece Taeyong'un evinde sızdığını söylemişti. Sonuçta o evden ayrıldığında her şeyi arkasında bıraktığını sanıyordu. Kızların meraklı bakışları altında her geçen saniye ezilirken derin bir nefes aldı.
"Sanırım hamileyim."
"NE?" İki arkadaş kulakları sağır edercesine bağırdığında Haseul refleksle ile kulaklarını kapattı.
"Nasıl? Senin sevgilin yok ki. Meryem ana gibi kendin de yapmış olamazsın. Nasıl böyle bir şey oluyor?"
"Eve yine Tayca konuşuyorsun ve biz hiçbir şey anlamıyoruz!"
İki arkadaşının geçtikçe yükselen sesleri Haseul'u öylesine rahatsız etmişti ki sonunda ikisinin kafasına sertçe vurdu. Asuka acı ile kafasını tutarken mırıldandı. "Jongin oppa zamanında sana nasıl ders verdi? Kafatasım çatladı galiba."
"Senin ananı avradını Haseul." Başka insan olsa annesine küfür etti diye kızardı ama Haseul annesinden öylesine nefret ediyordu ki arkadaşının şu an daha fazlasını söylemesini istiyordu.
Asuka'nın kafasında acı yavaş yavaş geçtiğinde asıl sorulması gereken soruyu sordu. "Hamile olduğunu nereden çıkardın?"
"Hani bir ay önce Taeyong'un evinde geceyi geçirmiştim ve size sadece orada uyuyakaldığımı söylemiştim."
Eve işaret parmağını ona doğrultarak sözünü kesti. "Daha fazlasının olduğunu biliyordum."
"Seni götünden tavana asarım sus Eve." Eve yardım istercesine Asuka'ya baktığında genç kadın onu korumak istercesine arkadaşını kolları arasına aldı. "Her neyse anladınız işte. Bugün de çocuklar öğle yemeği için geldiğinde nasıl olduğumu sordular ve ablam birden Yunho'ya hamileyken yaşadığı bulantılardan bahsetti. Sonra birden gözüm takvimle buluştu. İki hafta önce regl olmam gerekti ama olmamıştım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
trouvaille ✸ taeyong ✓
FanfictionTrouvaille: Şans eseri, tesadüfen güzel bir şey keşfetmek. Lee Taeyong x FemOC for @naturatic