rosalie [final]

192 18 39
                                    

by: naturatic

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

by: naturatic

Mayıs - 2022

Haseul, Taeyong'un yardımı ile arabadan indiğinde bir eli su yeşili düşük omuz elbisesinin dizinin altında biten eteğini kontrol ederken diğer eli ile gözlüklerini düzeltti. Tepeden at kuyruğu yaptığı uzun kahverengi saçlarını omzundan geriye atarken diğer ile yüzünü yelledi. Daha yaz mevsimi gelmediği halde hava çok sıcaktı ya da o hamile olduğu için öyle hissediyordu.

"Kararını değiştirmek için çok geç değil." 

Haseul göz devirmemek için kendini zor tuttu. Annesi ve onun işe yaramaz kocası ile yaşadığı olaylı gecenin ardından üç ay geçmişti. Minseok'un söylediğine göre annesini yanlarına Min Joon kumar borçları yüzünden evlerini kaybedince yardım istemek için gelmişti. İtiraf etmesi gerekti ki Haseul buna şaşırmamıştı. Min Joon insanın elindeki her şeyi sömüren bir adamdı ve eğer zamanında ablası ile kaçmasalardı iki genç kadına da aynı şeyi yapacaktı.

Haseul ifadesini verdikten sonra Taeyong ile oradan ayrılmıştı. Hem çok yorulmuştu hem de annesinin yüzünü görmek istemiyordu. O geceden sonra ona ne olduğunu bilmiyordu. Ablasına da sormamıştı. Çok garipti. Onu dünyaya getiren ve belirli bir yaşa kadar büyüten kadına karşı böyle boş hissetmesi ama onu bizzat annesi bu hale getirmişti.

"Taeyong bu konuyu konuşmuştuk. Bugün mezun oluyorum."

Taeyong kocaman olmuş karnını göstererek, "Evet, ama..." Derin bir nefes aldı. "Aynı zamanda 9 aylık hamilesin Haseul. Her an brokoli "Anne ben geliyorum." diyebilir."

Taeyong alıntı yaparken çocuksu bir sesle konuşmuştu. Bu Haseul'u gülümsetti. Endişelerini anlıyordu ama bugün mezun oluyordu. Hem de bölüm birincisi olarak ve bunu hamile hali ile başarmıştı. O yüzden bugün o sahneye çıkarak konuşmasını yapacaktı. Dahası Yunho'nun doğumundan edindiği tecrübelere dayanarak bebeğin öyle filmlerdeki gibi bir anda gelmediğini biliyordu. Keşke öyle olsaydı ama.

"Abartıyorsun Taeyong."

"Abartıyor muyum?" dedi Taeyong şaşkınlıkla. "Sen bunu dün gece..."

"Dün gece ne?" Ablası Haewon koluna girdiği eniştesi Baekhyun ile yanlarına yaklaştığında Haseul kaş göz işareti yaparak genç adama sus demeye çalıştı ama Taeyong ona aldırış etmeden devam etti.

"Haseul dün birkaç kez sancılandı." Haseul sinirle koluna yumruğunu geçirdiğinde Taeyong acı ile inledi. İki genç birbirlerine alışmak adına son bir aydan beri Junmyeon'un onlara hediye ettiği dairede yaşıyordu. İlk günler aşırı gergin olsalar da zamanla birbirlerine alışmışlardı.

Dün geceye gelirsek, Haseul birkaç kez sancılanmıştı ama doktorunun söylediğine göre doğum yaklaştığı için bunlar gayet normaldi ama Taeyong her konuda aşırı endişelendiği için yol boyunca genç kadını darlamıştı.

trouvaille ✸ taeyong ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin