make a decision

155 18 39
                                    

Ekim - 2022

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ekim - 2022

Pazartesi günü geldiğinde Taeyong, Haseul ile hastanenin önünde buluşmak yerine onu evden almaya karar vermişti. Odasından dışarı çıktığında onu karşılayan evin zeminine dağılmış Kun'un çizim kalemleri olmuştu. Sunacağı webtoon için çalıştığı için zamanının çoğunda evdeydi.

"Umarım Sooyoung gelmeden bunları toplarsın. Yoksa bu sefer kalemleri popona saplamasını engelleyemeyeceğim."

Kun çiziminden başını kaldırmadan çok da umurumdaydı dercesine elini salladı. "Nereye gidiyorsun?"

"Haseul ile doktor kontrolüne gideceğiz."

"Hala baba olduğuna inanamıyorum."

Taeyong derin bir iç çekti. "Sooyoung gibi başlama sende."

Kun gözlüklerini düzelterek kafasını kaldırdı. "Ama insan düşünmeden edemiyor. Tek seferde kızın birini hamile bıraktın."

Taeyong arkadaşını gerçekten çok seviyordu ama bazen öylesine patavatsız oluyordu ki Sooyoung'un onu fırsatını bulduğu an dövmesine şaşmamalıydı. "Evet, Kun tek seferde olduğuna ben de inanamıyorum. Artık susar mısın?"

"Korunmayı da mı bilmiyordunuz anlamadım. Prezervatifin ne olduğunu biliyorsun değil mi?"

"Kun, bir sus artık!"

"Tamam be." Eğlencesi kesildiği için bozulmuştu. "İyi tarafından bak. Hoşlandığın kızdan çocuğun olacak."

"Daha olup olmayacağı belli değil. Hem o benden hoşlanmıyor." Derin bir iç çekti. Burada Kun'a laf anlatmak yerine çıkması gerekti. Yoksa Haseul'u kaçıracaktı. "Ben gidiyorum. Umarım Sooyoung seni öldürür."

"Arkamdan ağlarsın ama."

Taeyong hiçbir şey demedi. Ona biraz daha laf yetiştirirse geç kalacağını bildiği için ayakkabılarını giydi ve hızla evden çıktı.


Haseul asık bir suratla mutfağa geldiğinde aralarına Ningning'in de katıldığı öğle yemeği tayfası sorunu anlamaya çalışarak ona baktı.

"Yine ne yaptın sen?"

Özenle hazırladığı Kimchi tabaklarını masaya yerleştiren ablası kaşlarını çatarak ona baktı. "Ne yapacağım? Her zaman olduğu gibi bunlara yemek hazırladım."

"Yemek ne yaptın?"

"Tteokbokki." dedi masum bir şekilde.

"Berbat kokuyor." Haseul, Jisung'un yanındaki boş sandalyeye oturdu, dudak büzdü. "Bıktım bu bulantılardan. En sevdiğim yemeğin kokusuna bile dayanamıyorum."

Haewon onun bu çocuksu haline aldırmadı. Kendisi oğlu Yunho'ya hamile olduğunda bunları yaşadığı için kardeşini anlıyordu ama bunlar olması gereken şeylerdi. Teselli vermek hiçbir işe yaramazdı. Aeri gülümseyerek yanına yaklaştı. "Tebrik ederim unnie."

trouvaille ✸ taeyong ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin