Ekim - 2022
Taeyong salonun ortasında bayıldıktan sonra Haseul onların tartışmalarını dayanamamış ve hepsini evden dışarı çıkarmıştı. Şimdi hepsi Chanyeol'un evinde oturmuş, merakla Haseul ve Taeyong'un aşağıda konuşmasının bitmesini bekliyordu. Yani Taeyong uyandıysa.
"Haewon herkesin başını döndürdün. Oturur musun?" Oğulları Yunho ile yerde oynayan Baekhyun eşinin dakikalardır oda içerisinde volta atmasından öylesine bıkmıştı ki duruma el koymaya karar vermişti. Jisung ve Minjeong onunla beraber yerde oturuyordu. Diğerleri de koltuklara sıkışırken Haewon ayakta kalmayı tercih etmişti.
Dönmeye devam ederek, "Nasıl oturayım?" dedi. "Taeyong sorumluluk almayı kabul etmeyip çekip giderse ne yapacağız? Elimizde kürtaj seçeneği var ama Haseul bebeği doğurmaya da karar verebilir. Çocuk bakmak öyle kolay değil. Bak bize, daha Yunho ile zor başa çıkıyoruz."
"Atma be." dedi Lay alayla. "Çocuğa bakan en az on kişi var. Nasıl başa çıkamıyorsunuz?"
"Aynen." diye onayladı Chanyeol. "Sabahtan beri bakan kimdi?"
Haewon ateş saçan bakışlarını ikisine yollandığında ikisi de korku ile birbirine sarıldı. Yanlarındaki Jongin ve Kyungsoo yerinde sıkışmaya başlayınca Jongin omzu ile Lay'i ittirdi. "Sen içini ferah tut noona. O şerefsiz sorumluluk almayacağım desin. Kemiklerini toza çeviririm.
Tekli koltuğun bir ucuna oturmuş Asuka göz devirdi. "Al işte." dedi. "Her seferinde bana serseri muamelesi yapmayın diyor ama iki dakika sonra serseri gibi davranıyor."
Jongin çocuksu bir şekilde Asuka'nın dediklerini tekrar ederken genç çocukların olduğu tarafa baktı. Onlara doğru bakmadığından emin olduktan Jongin'e ortak parmak çekti. Genç adam bu ani saldırıyı beklemiyor olacak ki ağzı şaşkınlıkla açıldı.
"Hak ettin." dedi Kyungsoo.
Koltuğun diğer ucunda oturan ise kendini tüm herkese kapatmış, çocuksu bir mutluluk ile telefonu ile uğraşıyordu. Haseul onların evden attıktan sonra Jaehyun'dan mesaj gelmişti ve o zamandan beri onunla mesajlaşıyordu. Gelen yeni mesajı cevaplamak için hazırlandığında telefonun elinden alınması ile bir anda boşluğa düştü.
"Yah!"
Asuka telefonun ekranına bakarak, "Biz burada arkadaşımızın derdine düşelim. Sen mutlu mutlu flört et." dedi sinirle. "Deli kaltak!"
Eve telefonu hızla Asuka'nın elinden çekti. "Sürtüğe bak," dedi. "Sizin gibi dertten kendimi yiyeceğime Jaehyun ile mesajlaşıyorsam ne olmuş? Sanki Haseul çocukmuş gibi konuşuyorsunuz."
Baekhyun oğlunun kulaklarını kapatarak, "Çocuk var burada?" diye bağırdı ama bu durumu her zaman yaşadıkları için kimse ona aldırmamıştı. Büyünce o da aynı lafları söyleyecekti. Şimdi duysa bir şey fark etmiyordu onlar için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
trouvaille ✸ taeyong ✓
FanfictionTrouvaille: Şans eseri, tesadüfen güzel bir şey keşfetmek. Lee Taeyong x FemOC for @naturatic