baby clothes

135 17 10
                                    

Ocak - 2022

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ocak - 2022

Eve ne kadar süredir vitrindeki bebek kıyafetlerine baktığını bilmiyordu ama artık içeri girip işe koyulması gerekiyordu. Taeyong ve Haseul, bebek beklediklerini genç adamın ailesine söylemesinin üzerinden bir hafta geçmişti ve o zamandan beri tüm hanede bir karmaşa hakimdi. Durumun önündeki tüm engeller kalktığı için iki gencin bebekleri için yeni bir hayat kurmaları gerekiyordu. Tabi ki evlenmeyeceklerdi. İkisi de işin başında bunun olmayacağını söylemişti ama Haseul bebeklerini ablasının evinde büyütemeyeceği için yeni bir yere ihtiyaçları vardı. O ikisi bununla uğraşırken Eve ve Asuka da doğacak manevi yeğenleri için bebek eşyalarına bakmak için gönüllü olmuştu. Bugün de bunun için alışveriş merkezine gelmişlerdi ama son dakika Asuka'nın grup projesinde bir aksaklık çıkınca genç kadın hızla yanından ayrılmak zorunda kalmıştı ve şimdi Eve ne yapacağını düşünerek dükkanın önünde dikilip kalmıştı.

Bir bebeğe ne alınırdı en ufak bir fikri bile yoktu. Elbette daha önce bebeklerle vakit geçirmişti. Haseul'un küçük yeğeninin Yunho'nun yarı zamanlı bakıcılarından biriydi ama ona asla oyuncak dışında bir şey almamıştı. Dahası durum karşısında öylesine heyecanlanmışlardı ki iki şapsal arkadaş önceden bir araştırma bile yapmamıştı.

"Eve?"

Genç kız artık gözünün önünde dönmeye başlayan bebek elbisesinden gözlerini ayırarak başını kaldırdı. Kaşlarını çatmış onu izleyen Jaehyun'u gördüğünde kendine gelmek için birkaç kez gözlerini kırpıştırdı.

"Jaehyun, merhaba." dedi gülümseyerek. "Burada ne yapıyorsun?"

"İki dersim arasında çok boşluk var. Beklemekten sıkılınca buraya geleyim dedim." Eve yavaşça başını salladı. Geldiği alışveriş merkezi okullarına oldukça yakındı. Bu yüzden öğrenciler canları sıkıldığında ya da dersi astıklarında kendilerini buraya atardı.

Jaehyun bebek kıyafetlerinin süslediği vitrini göstererek, "Sen ne yapıyorsun?" diye sordu. "Sanırım Haseul'un bebeği için hediye bakıyorsun?"

Haseul başından beri okulda hamileliğini saklamak gibi bir çabaya girmemişti. Başta başlarda garipseyen bakışlara maruz kalsa da hiç aldırış etmemişti. Zaten zaman geçtikçe insanlar da alışmıştı. Arkadaşının her zaman imrendiği bir yönü vardı ki kimsenin ne düşündüğü umurunda olmazdı.

"Hediye değil aslında." dedi göz ucuyla vitrindeki elbiselere bakarak. "Haseul şu sıralar Taeyong ile yeni bir ev arıyorlar. Onlar bununla meşgulken biz de bebek eşyalarına bakalım dedik. Yani Asuka ve ben dedik ama onun son anda işi çıkınca böyle kalakaldım."

"İstersen sana yardım edebilirim."

"Zahmet olmasın. Hem dersin vardı." dedi genç kadın hızla. Aslında bu sadece bahaneydi. Aylardır flört ettiği adamla bebek eşyaları bakmak oldukça garip geliyordu.

trouvaille ✸ taeyong ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin