Medya:Azra'nin saci bikinisi ve plaj kiyafeti
Cagatayin yaninda uyanmistim.Gunes yuzunu coktan gostermis Mersin'in masmavi denizini isitmisti.Bu gun canim denize girmek istiyordu.Cagatayi operek kalktim.Dus alip ciktigimda hala uyuyordu.Uykucu.
İcime yeni aldigim bikinimi ve uzerine plaj elbisemi giyip ayagima parmak arasi sandaletlerimi gecirdim.Sacimi topuz yaptim mutfaga inerken telefonumuda yanima aldim.Misir gevregimi hazirlarken whatsapp'a girdim su,ben,arda,nur ,can ve yagizin oldugu bir grup acarak mesaj attim.
Ben:Bu gun plaja inmek istiyorum gelsenize.
Yagiz:Ooo Azra hanim bizi hatirlarmiydiniz siz
Ben:Kapa ceneni
Su:Ben gelirim canim.
Nur:Bende gelirim gidelim 1 defa girdik denize.
Arda:Buse olur dedi bizde geliyoruz.Can?
Can:Efendim?
Arda:Geliyo musun?
Can:Azra Tuna gelsin mi ?Eger istemezsen bende gelemeyebilirim.
Ben:Umurumda degil sen gel yeter.
Can:O zaman ben ve Tuna geliyoruz.
Yagiz:Herkes geliyosa bende gelirim.
Ben:Aaa Yagiz ben varim ama istemezsin diye dusunuyodum ?
Yagiz:Kapa ceneni
Grup bilgisi-Yagiz-gruptan cikar
Yagiz kisisi ayrildi.
Ben:Tekrat almalimiyim
Nur:Bosver ama Buse'yi ekle
Ben:tamam
Buse'yi ekleyip ciktim.O sirada Cagatay uyanmis yanima gelmisti.
"Gunaydin"
"Sanada,Azra sana bisey sorucam?"
"Sor tabii?"
"Biz neyiz?" soruyu anlamamis gibi kaslarimi kaldirdim ama sorusunu bal gibi anlamistim.Cagatay ile yalandan sevgiliydik.Ama birbirimize kimse yokkende sevgili gibi davraniyorduk.Evet onu seviyordum ama Tuna'ya hissettiklerim eger gercek sevgi veya ask ise Cagatay'a karsi ayni seyleri hissedemiyordum.Onu kirmaktan uzmekten delicesine korkuyordum.Cagatay'i tanimistim.Her seyiyle kabullenmistim.Sevgiliyiz demem eger onu mutlu edicekse derim.Ben kendimi degil sevdigim insanlari onemserdim.Ve su an Cagatay'i mutlu etmek istiyordum.
"Sevgiliyiz."bunu demem ile birlikte bana sarildi.bende kollarimi boynuna doladim.
"Bu gun plaja gidiyoruz biliyosun dimi?"
"Kimlerle?"
"Sen ben Su Nur Buse Yagiz Arda Can ve..."Tuna'nin gelecegini soylemelimiydim acaba?Tabiikide soylemeliydim.Benden ogrenmeli.
"ve?"cevap bekliyordu.
"Tuna'da gelicek."
"Onu kim cagirdi?"sakin kalmaya calisiyordu.
"Can o gelmezse gelemem dedi bende sen gel gerisi onemli degil Tuna'da umurumda degil.dedim.Bana kizdin mi?"
"Hayir kizmadim.Sen benimken seni benden kimse alamaz."yanagina bir opucuk koyarken sandalyeden inerek
"Kahvaltini yap ben cantayi hazirliyorum."dedim.Kafasini salladi.Bende hemen yukari ciktim.Oylesine bir cantaya havlu terlik gunes kremi kulaklik kiyap vs. Koyarak asagi indim.Cagatay'da hazirlanmaya cikiyordu.Televizyonu acip oylesine bakinmaya basladim.Bu Medcezir hala var miydi? Varmis demekki.Gec.Gullerin Savasi.Eski bolum.Gec.Gumball.Her bolumunu izledim zaten.Gec.Beni Boyle Sev.Aysen Omer'le mutlu olcak sonu belli.Gec.Bu Tarz Benim.İyice bunaltti.Ge...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇETE
Teen FictionSecimler insani hep yanlisa goturur.İki kisi arasinda kalmak...Kendi evinden uzakta olmak... O'nun icinde zordu.Bir pisligemi asikti?Yoksa baska bir pislige mi?