10-Parti

3.7K 139 22
                                    

Multimedia: Azra'nın elbisesi

Bu akşam parti vardı.Ve benim Mersin'deki ilk partim.Niye bu kadar önemsediğimi bilmiyorum ama sonuçta ilk yani sanırım önemsemek gerekir.Neyse işte.Sabah kalkınca elimi yüzümü yıkayıp direk aşağı indim.Çünkü çok açtım ve insanlar aç oldukalrına bişiler yer.İiki salakta ordalardı.Onlara günaydın diyip mısır gevreğimi hazırladım Can'ın karşısına oturdum ve:

"Anlat bakalım Can"deyip sırıttım.Bişey anlamamıştı:

"Neyi anlatıyım?"

"Su" dediğimde sürahiyi uzattı -,- offf

"O su değil gerizekalı benim arkadaşım olan Su" oha yüzü kızardı bunun valla seviyo Su'yu.

"Yaa iyi kız."

"Bu kadarcık mı?"

"Kötü kız mı deseydim azra ?" götünden mi anlıyo yoksa sadece ben mi öyle düşünüyorum?

"Off seviyomusun bu kızı sevmiyomusun?Bana sadece kalbinden geçeni söyle Can seviyosan adam gibi seviyorum de uzatma herşey sonuca bağlansın."

"Tamam be seviyorum.İlk tefa bi kızı aldtıma almadan öpmek ve ya dokunmak istedim.Onu incitmekten korkuyorum.Onu kıskanıyorum.Ona hayranım.İlk gördüğüm andan beri kapıdan içeri girince sarıldınız ya.O anki mutluluğuyla sevdim ben onu.Mersine yerleşicem deyince kalbim küt küt atmaya başladı Azra.Hele aynı okulda olduğumuzu öğrenince Ona tüm Mersin'i sırtımda tur attırtabilirdim.O çok farklı." dedi.Ben kısaca seviyorum diceni tahmin ediyodum ama...Bu daha iyi oldu tabi tek seferde.

"O zaman git ve ona söyle."

"Yapamam"

"Neden?"

"Daha dün geldi.Henüz beni tanımıyo tanımadan bana aşık olmasına izin veremem kendimi sevdirtemem.Aslında sonuç olarak çıkıcaz tanımasada olur derdim ama...Sonradan onu üzmeye korkuyorum."Keşke bende Tuna'yı iyice tanıyarak sevseydim.2 Kızı idare eden mal olduğunu öğrenseydim ama artık çok geç tabiki.

"Hmm haklısın Can ama bence söyle Su böyle şeylere dikkat eder ve öğrendiğinde mutlaka sorar.Ne zamandan beri diye.Tatsızlık çıkarır.Bu yüzden söylemende yarar var."dedim.Düşündü dediklerimi kafasında tarttı ve:

"Söylicem ama zamanını kendim ayarlamak istiyorum.Bu hafta içinde.Belkide bu gün.Sölyicem."

"Peki bakalım öyle olsun" güldüm.Oda bana gülümsedi.

"Ben çıkıyorum kızlarla buluşucaz." dedim ve çıktım.Gördüğüm ilk taksiye atlayıp.Evin adresini verdim.Yoldaykende Nur'u aradım.

-Ben yoldayım geliyorum haberiniz olsun.

-Tamam biz de seni bekliyoruz.

-Hadi görüşürüz.

Telefonu yüzüne kapadım.Çünkü sinir oluyodu.Ve bende onu sinir etmeyi çok seviyodum.Kulaklıklarımı takıp şarkı dinlemeye başladım.4. şarkının ortasında eve gelmiştim.Taksiciye parayı verdim,elbisemide alıp taksiden indim.Kapıyı çalınca Su yada Nur açar diye tahmin ediyodum ama hiç tanımadığım bi kadın açtı.

"Sen Azrasın sanırım.Ben Arda'nın kuzeni yan evde oturuyoruz.Senden bahsetmişti tanışmak için geldim"dedi ve gülümsedi.Gülümsemesi çok içtendi.Bu kızı sevdim.

"Evet Azra.Senin ismin?" dedim ve bende ona gülümsedim.

"Bende Buse memnun oldum." elini uzatınca sıktım.

"Bende" yana çekilip içeriyi işaret etti.

"İçeride seni bekliyolar" yanından yürüyüp içeri girdim.

ÇETEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin