Gece uyku tutmadi.Ve actimda.Asagi indim.Saat uc yada dorttu.Bu saatte yemek yersem ne bicim kilo alicagimi takmiyordum.Asagi indim dolap bos sayilirdi.Cekmeceleri karistirmaya basladim sadece tezgahtaki isik yanikti ve nedense korkmuyodum normalde olsa gecenin bu saatinde los isikta buyuk bir evde olmak ayrica uyanik olmak beni asiri rahatsiz ederdi.En alt cekmecedeki abur cuburlara yogunlasmisken dis kapinin acilma sesi ile altima siciyodum.İcimden her turlu kufru ederken disimdanda ayni hizda bildigim her duayi okuyodum.
gerizekali salak Azra gelenler carpmadan Allah carpcak ya kufru kes ya duayi
diyen ic sesimin agzina wc terligiyle vurmadan once ona hak verdim ve imanin gucu ile kufur etmeyi kestim.Mutfak kapisinin kenarindan baktim ve bir golge gordum.
Yaaaa bu evde olucem...Geri geri giderken tezgaha ve ardindan bardaga carptim.Yere dusen bardak kirildi ve bardagin kirilma sesi ile mutfaga gelen adim sesleri birbirine karisti.Okudugum dualari hizlandirdim.O sirada adimlar mutfaga girdi ve Cagatayin dagilmis saclari uykulu gozleri ve henuz cikarmamis oldugu deri ceketi ile karsi karsiya kaldim.Gecenin bu saati nerden geliyodu bu ? İcki kokusunu almaya basladim.
"Bu saatte nerden geliyosun?Niye icki kokuyosun?İyi gozukmuyosun." diye dusuncelerimi siralayarak Cagataya yaklastim.Oda bana yaklasmisti.Biraz daha buyuk bir adim ile dibime kadar girdi.İki defa burunlarimi birbirine surtunucek kadar yakinimdayken geri cekilmeye calistim.Ama beni belimden yakaladi.Nefesi alkol kokuyordu kotu degildi ama asiri yogundu.
"Benden kacma" diye fisildadi dudaklari cenemdeki cukura degerken.İki elinide belime sardi ve kendine daha da yaklastirdi.Ellerimi omuzlarina koydugum sirada dudaklari dudaklarim ile bulustu.Oldukca nazik bir sekilde hareket ettirmeye basladi bende oyle.İcimden onun opusune karsilik vermek geciyordu.Ona karsilik verdigimi gorunce daha tutkulu opmeye basladi.Ellerimi.ensesinde kenetledigimde bacaklarimi beline sardi ve tezgaha cikardi.Sanki yillardir opusmemis gibi opuyor opuyorduk birbirimizi.Yavasca dudaklarimdan ayrildi yanagimdan kulagimin altina ordan boynuma indi minik opucukler birakiyordu kafasini boynumda kaldirdi alnini alnima dayayip fisildadi
"Bu bir oyun degil Azra" dudaklarima bir opucuk birakarak devam etti
"Seni seviyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇETE
Teen FictionSecimler insani hep yanlisa goturur.İki kisi arasinda kalmak...Kendi evinden uzakta olmak... O'nun icinde zordu.Bir pisligemi asikti?Yoksa baska bir pislige mi?