17-"Bence Konuşulacak Bir Şey Kalmadı"

1.9K 106 6
                                    

Yaklaşık 20 dakika sonra sahildeydik.

Geldiğimiz mekan hoş bir yerdi.Öylesine bir masaya geçip oturduk.Ben çilekli o çikolatalı milkshake söyledi.İçeceklerimizi beklerken sessizdik.Bir kac dakika sonra iceceklerimiz geldi.Kanser olayini unutmak icin baska seylerden konusuyorduk ki...İceriye bir grup geldi.Kalabalik degillerdi ama hepsini taniyordum.Cunku bunlar bizim gruptu.

Tuna,Can,Su,Buse(ayni ben),Nur,Arda

Burada ne isleri vardi ki bunlarin.Cagatay henuz onlari fark etmemisti.Neye baktigimi sordu.Bende gozlerimle oturduklari masayi isaret etmistim ki Buse ile goz goze geldik.Buse hemen onune donup olayi digerlerine anlatirken ben Su disinda hic biriyle karsilasmak istemedigim icin lavaboya gittim.Sacimi basimi duzelttim.Makyajimi tazeledim.Cikacakken kapi acildi ve iceri Su girdi.

"Azra!"

"..."

"Nerelerdesin sen Tuna hicbir sey anlatmadi bize.Seni cok ozledim."diyerek bana sarildiginda goz yaslarimi akmalari icin biraktim.

"Tuna beni aldatti bunu biliyorsun.O gece ben kacarken kayboldum ve Tuna'nin dusmani gibi birine cattim.İsmi Cagatay ve bana iyi davraniyor.Guven veriyor.O gercekten iyi biri ona karsi degisik seyler hissediyorum.Her neyse Cagatay'da bende Tuna'dan intikam almak istedigimiz icin boyle degisik bir oyun planladik ve su an sevgili gibi davraniyoruz." diyerek durumu acikladim.Hic sesini cikarmadan dinledi.Ben konusmayi bitirdigimde hala susuyordu.Ve en sonunda

"Tuna seni aldatti ve intikam aliyorsun."diye durumu ozetledi Su.Onemli konularda hep boyle yapardi.

"Bence Tuna ile bir kez daha konusmalisin.İkinizde sakinken.Gerci Tuna sizi gordugunden beri sakin degil ama konusmalisiniz."

"Of sence ne konusabiliriz ki artik." dedim.Ama soru sormamistim.

"Aranizdaki tum meseleleri mesela."diye cevapladi beni.

"Ben asla onun ayagina gitmem Su bosversene."diyerek lavabodan ciktim.

Cagatay'in yanina geldigimde icecegini bitirmek uzereydi.Bende benimkini icmeye basladim.Siradan seylerden soz ederken yanimizda bir golge belirdi.Bu kisi Tuna'ydi.

"Azra bir dakika gelir misin?"dedi.Ben cevap vermeden Cagatay araya girdi.

"Hayirdir?Ben yardimci olayim"

"Cagatay karisma."sesi sinirli geliyordu.Ben ne konusucaz peki Tuna diyecekken Tuna beni kolumdan tuttugu gibi kafenin disina goturdu.

"Azra dinle beni..." diye soze baslamisti ki o sirada kafenin onune yanasan ve icinde iki tane surtuk tasiyan aracin kapisi acildi sarisin surtuk bize dogru bagirirken onu hemen tanimistim.Tuna'nin beni aldattigi kiz.

"Tunaaaaaaaa!Bebegim biz geldiiiiiiik"diye igrenc sesiyle konusmamizi boldu.Yanimiza yaklasirken koluna giren diger kizida yaninda getiriyordu.Bir an Tuna'ya baktim.Gozleri anlamsiz bakiyordu.Ayrica uzgindu de.Kiz yanina gelip Tuna'yi opecekken.Tuna onu uzerinden itti.Kiz hic rahatsiz olmadan Tuna'nin yaninda dikilmeye devam ediyordu.

Anlasilan Tuna o olaydan sonra dahi kizla gorusmeye devam etmisti.Hatta hala daha gorusuyordu.Hesabi odeyip yanimiza gelen Cagatay'a dogru yonelmeden once

"Hala surtugunlesin ve..."

"Sen kime surtuk diyon yaaa" dedi surtuk.

"Kes sesini!!!" dedim ve devam ettim .

"Bence konusulacak bir sey kalmadi." diyerek Cagatayin elini tutup arabaya dogru yurudum.

Arabaya bindik ve hemen eve donduk.Kendimi direk odama attim.Aglamak gelmiyordu icimden.Gozyaslarim yoktu sanirim bu gece.Zaten Tuna'nin arkasindan aglamaktanda bikmistim.pijamalarimi giyip kendimi yuzustu yataga attim.Yorgun hissetmeme ragmen uykum yoktu.O sirada odamin kapisi acildi ve iceri Cagatay girdi.

"Uyuyor musun?"

"Hayir."

"Peki nasilsin?"

"İyiyim niye kotu oliyim sacma bi soru."

"Tuna seni aldattigi kizi hala yaninda tasiyor.Ve senle konusucakken konusmanizi o kiz boluyor.Kotu olmaliydin.Sen hala Tuna'yi seviyorsun." dedi son cumlesini soylerrken sesi catlamaya baslamisti.

"Belkide benimkide onunki gibi anlik hevesti.Belkide gercekten sevmiyordum."

Hicbir sey soylemedi.Yanima yatti.Bana sarildi.Uzun bir sure sonra Cagatay'in nefes alis verisleri duzene.girdiginde sirt ustu donup kafami Cagatay'in boynuna gomdum.Uyudum.

ÇETEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin