4-Sürtük Rolü

5.5K 175 30
                                    

multimedia: Can

En uzun bölümüm ve sana ithaf ettim Soner değer bil la bebe .s.s.s...s

Rüyamda Tuna ile sevgili olduğumuzu gördüm.Elele geziyoduk o sırada dünki öpüştüğü kız gelip Tuna'yı benden alıyodu ve ben karanlık bi odada yalnız kalıyodum.Kan ter içinde uyandım.Gerçekten Tuna'ya aşık olabilirmydim?Daha 2 gündür tanıyorum nasıl biri olduğunu bilmiyorum bile.Ama öğrenmem lazımdı.Belkide sapığın tekiydi.Yada organ mafyası.Herşey olabilir bu yüzden önce öğrenmem lazım.Hızla yataktan kalktım.Aklımda bi plan yoktu ama kendimi gizli ajan gibi hissetmeme mani olucak bişeyde yoktu sonuçta.Sinsi adımlarla-yani sinsi olduğunu düşündüğüm adımlarla-banyo ya ilerledim.Duşumu aldım-vanilya- .Ne giysem diye düşünürken bu gün evde kalmak istediğime karar verdim ve siyah şortum ile bol sarı bir t-shirt giydim.Saçlarımı kurutup ev topuzu yaptım ve aşağı indim.Sibel abla bu gün gidiyodu.Herkes kahvaltı masasındaydı.Bende boş olan tek sandalyeye kuruldum.Tabağımı çok az doldurdum çünkü Tuna'yı gördükçe aklıma dünki olay geliyodu.Tuna'dan hoşlanıyorum çünkü o an aklıma geldikçe canım acıyo.Ama sadece hoşlantı.Kahvaltımız bitince Tuna ile Can "Canın odası"na bende kendi dama geçtim.bilgisayarımı açtım ve wattpad'e girdim.Yaz Aşkım'a yeni bölüm gelmiş!!!! oha okumam lazım.Tam en heycanlı yerindeyken Can içeri girdi.

"Ne var çabuk söyle Can Yaz Aşkım'ı okuyorum"

"Annem gidiyo gel geçirelim sonra rahat rahat okursun bizde Tunayla biyere kadar gidip gelicez." Süper ipucu takip etmem lazım.

"Tamam hemen geliyorum."

"Bizle gelmiceksin." demekki gizli biyer ama bunu kast etmemiştim.

"Sizle değil salak Sibel ablayı geçirmeye"

"Haa tamam hadi." Can'ın arkasından aşağı indim.Tuna ile Sibel abla konuşuyolardı Hizmetçi de bavulları taşıyodu.2 hafta için 4 bavul fazla değilmiydi sanki :/ her neyse kendisi bilir.

"Azracım bu ikisi sana emanet çok içip sarhoş olmalarına izin verme evede kız atmasınlar."dedi ve göz kırptı.

"Tamam Sibel abla o iş bende" dedim ve gülümsedim.Ardından Can'a "yetki bende naaber" temalı bir bakış attım.Ama anlamadı çünkü o bi salak.Sibel abla arabaya binince hepimiz arkasından el salladık.Ve koskoca 2 hafta artık bizimdi.İçeri girdiğimde Can bana döndü ve:

"Biz çıkıyoruz Azracım geç dönme ihtimalimiz var arama işimiz var hadi hoşçakal"

"Nereye olduğunu söylemeden çıkamazsınız." dedim ve kapının önüne geçtim.

"Azra çekil şurdan ya geç kalıcaz zaten."

"Nereye?" bu sefer Can sabretmeye çalışan bir tavırla kolumdan tutup kenara çekti.

"Hadi görüşürüz Azra"dedi ve ikisi birden çıktılar.Peki ben dururmuyum? Hayır tabikide :D Spor ayakkabılarımı giydiğim gibi çıktım.Daha yeni çıkmışlardı ve arkalarıdan gelen taksiyi durdurdum.Aynı filmlerdeki gibi "Öndeki taksiyi takip et" dedim.Yaklaşık 10 dakika içinde bir ara sokağa girdiler tabi taksici dayıyla bende.Geldiğimizi anladığım için taksiciyi orda durdurdum ve parasını verdim.Hızlı koşabildiğim için hemen koşmaya başladım ve onlar arabadan inince bende duvarın arkasına saklanıp geldikleri mekana baktım.IYKK!!! İğrenç biyer burası.Her yerde sigara dumanı ve içki kokusu arada kusmukta var tabi.İçeriden gelen müziğe karışmış hadın inleme ve kahkahaları.Henüz kendime gelememişken 2 adam beni kolumdan tutup sürüklemeye başladı tam noluyo ya bırakın diye çığlık atıcakken ağzım kapandı ve sanırım bar olduğunu tahmin ettiğim yerin arkasına geldik.Ağzımı açmışlardı ve çığlık atabiliyodum.Var gücümle bağırdım ama işe yaramıyodu adamlardan biri kemerini çözmeye başlamıştı diğeride beni tutuyodu.Yaklaştı yaklaştı ve ben gözlerimi kapttım.5 Saniye adam yok 10..20... artık gözlerimi açmalıyım derken kollarımdaki elde gevşedi ve beni bıraktı.Tam o sırada gözlerimi açtım ve adama sert bir yumruk atan Tuna'yı gördüm.Diğer adamda yerdeydi ve Can koşarak yanımıza geliyodu.Ben manyak gibi ağlıyodum.Tuna o adamıda halledince Can çoktan gelmişti ve bana sarılmıştı.Ne olduğunu anlamadan üçümüz beraber arabaya yürümeye başladık.

ÇETEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin