. 𝓦𝓲𝔃𝓪𝓻𝓭 𝓚𝓲𝓷𝓰𝓭𝓸𝓶 .
𖡼.𖤣𖥧 𖥧𖤣.𖡼
Hari yang dinanti-nantikan telah tiba.
Semua pihak diraja dari pelbagai kerajaan mula menghantar anak-anak puteri mereka ke Skye Academy.
Setelah semua pengawal selesai menghantar puteri-puteri, mereka pun pulang ke istana dengan selamat.
" Wah, ini ke tempatnya? Menakutkan saja lah " kata Chuyeon.
" Tak nampak macam academy pun " kata Minjoo
" Lebih kepada rumha berhantu ada lah " kata Yuha pula.
" Entah-entah kita semua ni kena tipu tak? " balas Jungsoo
" Betul lah, manusia dekat sini pun aku tak nampak langsung " kata Jaeun pula.
Mereka semua memandang sekeliling mereka. Benar, tiada sesiapa pun disitu melainkan mereka sahaja.
" Dah macam penjara pun ada kan " kata Hyejin.
" Itulah. Mesti rasa terseksa duduk dekat sini nanti. Dah rupa bangunan pun macam ni, apatah lagi cara mereka mengajar kan " sambung Mel pula.
" Jom lah kita balik nak? Macam buang masa je datang sini " ajak Kyurin. Dia sudah mengangkut barangnya.
" Eh sabar dulu. Mungkin mereka sudah tunggu kedatangan kita mungkin " kata Kayla menyedapkan hati yang lain.
" Betul tu. Apa kata kita cuba ketuk pintu itu " ujar June. June baru nak ketuk pintu itu, tetapi tangannya dihalang oleh Yura.
" Saya rasa tak payah lah. Menakutkan lah tempat ni " balas Yura.
" Apalah awak ni. Kita cuba dulu. Belum cuba, belum tahu kan " kata Chaera.
" Betul tu. Jom lah kita " sambung Saehoon.
Dengan beraninya, Saehoon mendekati pintu academy itu. Dia mengetuk pintu tersebut.
" Macam tak ada orang pun " kata Haraa.
YOU ARE READING
[ © ] 𝗪𝗜𝗭𝗔𝗥𝗗 𝗞𝗜𝗡𝗚𝗗𝗢𝗠 - 𝗔𝗙
Fantasy《 CLOSED 》ᵃᶠ ᵐᵘˡᵗⁱ ❝ 𝒎𝒆𝒎𝒑𝒖𝒏𝒚𝒂𝒊 𝒌𝒖𝒂𝒔𝒂 𝒎𝒂𝒈𝒊𝒄 𝒃𝒖𝒌𝒂𝒏 𝒔𝒂𝒉𝒂𝒋𝒂 𝒖𝒏𝒕𝒖𝒌 𝒎𝒆𝒎𝒑𝒆𝒓𝒕𝒂𝒉𝒂𝒏𝒌𝒂𝒏 𝒅𝒊𝒓𝒊, 𝒊𝒂𝒏𝒚𝒂 𝒖𝒏𝒕𝒖𝒌 𝒌𝒆𝒃𝒂𝒊𝒌𝒂𝒏 𝒅𝒊𝒓𝒊 𝒌𝒂𝒎𝒖 𝒅𝒂𝒏 𝒐𝒓𝒂𝒏𝒈 𝒍𝒂𝒊𝒏. 𝑻𝒆𝒓𝒖𝒕𝒂𝒎𝒂𝒏𝒚𝒂, 𝒂𝒏...