. 𝓦𝓲𝔃𝓪𝓻𝓭 𝓚𝓲𝓷𝓰𝓭𝓸𝓶 .
𖡼.𖤣𖥧 𖥧𖤣.𖡼
⁂ 𝐃-𝐃𝐚𝐲 𝟏
Hari ini hari pertama bagi puteri-puteri menjalankan pembelajaran mereka di Skye Academy.
Kim yang baru turun dari biliknya terus berjalan keluar academy. Melihat pertumbuhan alam sekitar.
" Kim! " panggil seseorang. Kim toleh. Dia tersenyum.
" Selamat pagi Guru. Awal bangun " kata Jaemin.
" Selamat pagi. Awak pun, awal bangun " kata Kim pula.
" Mestilah, dia kan tak sabar nak usya puteri-puteri tu hari ini. Kenalah bangun awal sikit " sampuk Jeno.
" Pandai je kau erk tuduh aku bukan-bukan. Haechan je lah macam tu " balas Jaemin. Haechan yang baru sampai disitu terus terpinga-pinga.
" Apa main seru-seru nama aku ni? Rindu aku cakap " kata Haechan. Jeno dan Jaemin membuat muka menyampah.
" Jom kita " kata Kim mendahului mereka bertiga itu.
" Kemana Guru? " tanya Haechan.
" Kau ni, ambik kau " Renjun menjentik dahi Haechan sekali. Haechan menganduh.
" Mulakan tugas kita lah Haechan-ssi " kata Jaemin. Kim dan 00'liner berjalan kedorm puteri-puteri itu.
" Selamat pagi Guru " sapa Hwasa dan yang lain. Kim membalasnya dengan ramah.
" Sudah bangun ke mereka semua? " tanya Kim.
" Belum lagi Guru. Kami sudah kejut, tetapi mereka tidak mahu bangkit dari katil " ujar Moonbyul.
Dengan menggunakan kuasa tongkat sakti Kim, dia menukarkan semua katil milik puteri-puteri itu menjadi sebuah kotak yang besar.
" Bawa mereka kemari " arah Kim.
Tiba-tiba kotak besar itu mengeluarkan kaki dan tangan. Beberapa tentera askar tengkorak datang memikul semua puteri itu ke dewan utama.
YOU ARE READING
[ © ] 𝗪𝗜𝗭𝗔𝗥𝗗 𝗞𝗜𝗡𝗚𝗗𝗢𝗠 - 𝗔𝗙
Fantasy《 CLOSED 》ᵃᶠ ᵐᵘˡᵗⁱ ❝ 𝒎𝒆𝒎𝒑𝒖𝒏𝒚𝒂𝒊 𝒌𝒖𝒂𝒔𝒂 𝒎𝒂𝒈𝒊𝒄 𝒃𝒖𝒌𝒂𝒏 𝒔𝒂𝒉𝒂𝒋𝒂 𝒖𝒏𝒕𝒖𝒌 𝒎𝒆𝒎𝒑𝒆𝒓𝒕𝒂𝒉𝒂𝒏𝒌𝒂𝒏 𝒅𝒊𝒓𝒊, 𝒊𝒂𝒏𝒚𝒂 𝒖𝒏𝒕𝒖𝒌 𝒌𝒆𝒃𝒂𝒊𝒌𝒂𝒏 𝒅𝒊𝒓𝒊 𝒌𝒂𝒎𝒖 𝒅𝒂𝒏 𝒐𝒓𝒂𝒏𝒈 𝒍𝒂𝒊𝒏. 𝑻𝒆𝒓𝒖𝒕𝒂𝒎𝒂𝒏𝒚𝒂, 𝒂𝒏...