. 𝓦𝓲𝔃𝓪𝓻𝓭 𝓚𝓲𝓷𝓰𝓭𝓸𝓶 .
𖡼.𖤣𖥧 𖥧𖤣.𖡼
⁂ 𝐃-𝐃𝐚𝐲 𝟐
" Bangun, bangun, bangun! " jerit Hwasa setibanya didorm para puteri. Bunyi kekecohan suara Hwasa itu menyebabkan para puteri bangun dengan pantas.
Selesai bangun dan mandi, mereka mula bersiap-siap pula.
" Hurm, baju ni lagi. Kan best kalau pakai baju lain pula " kata Haraa.
" Betul tu. Saya pun tak berapa suka sangat dengan baju ni " sambung June sambil membelek baju mereka.
" Dah siap ke semuanya? " tanya Wheein. Para puteri mengangguk. Tetapi wajah mereka tiada seri untuk hari kedua pembelajaran mereka.
" Dah, cepat turun ke kuliah seterusnya. Byul ssaem sudah menunggu disana " ujar Hwasa.
Para puteri itu segera kebilik kuliah untuk pembelajaran kedua mereka.
Semuanya kelihatan lemah dan tidak bersemangat untuk belajar. Moonbyul yang melihat para puteri sedemikian terus memaklumkan pada Kim.
" Selamat datang semuanya " ujar Moonbyul.
" Annyeong Byul ssaem " balas para puteri dengan suara yang lemah.
" Kenapa ni? Tak semangat langsung saya tengok. Semalam bukan main seronok je belajar. Ke tak suka saya mengajar? " kata Moonbyul.
" Eh, aniya ssaem " ujar Kayla.
" Bukan sebab ssaem pun kitorang tak semangat hari ini " kata Yuha pula.
" Habis tu? " tanya Moonbyul. Tangannya disilangkan ke dada.
" Ni, sebab baju yang kami pakai ni lah " kata Mijoo.
" Baju? Kenapa dengan baju tu? Tak suka ke? " tanya Moonbyul lagi. Mereka semua menggelengkan kepala mereka serentak.
" Alah, benda senang je tu. Sebentar ya " kata Moonbyul. Dia keluar dari bilik kuliah itu dan meninggalkan para puteri sahaja didalam kuliah.
YOU ARE READING
[ © ] 𝗪𝗜𝗭𝗔𝗥𝗗 𝗞𝗜𝗡𝗚𝗗𝗢𝗠 - 𝗔𝗙
Fantasy《 CLOSED 》ᵃᶠ ᵐᵘˡᵗⁱ ❝ 𝒎𝒆𝒎𝒑𝒖𝒏𝒚𝒂𝒊 𝒌𝒖𝒂𝒔𝒂 𝒎𝒂𝒈𝒊𝒄 𝒃𝒖𝒌𝒂𝒏 𝒔𝒂𝒉𝒂𝒋𝒂 𝒖𝒏𝒕𝒖𝒌 𝒎𝒆𝒎𝒑𝒆𝒓𝒕𝒂𝒉𝒂𝒏𝒌𝒂𝒏 𝒅𝒊𝒓𝒊, 𝒊𝒂𝒏𝒚𝒂 𝒖𝒏𝒕𝒖𝒌 𝒌𝒆𝒃𝒂𝒊𝒌𝒂𝒏 𝒅𝒊𝒓𝒊 𝒌𝒂𝒎𝒖 𝒅𝒂𝒏 𝒐𝒓𝒂𝒏𝒈 𝒍𝒂𝒊𝒏. 𝑻𝒆𝒓𝒖𝒕𝒂𝒎𝒂𝒏𝒚𝒂, 𝒂𝒏...