השעה היא 6 בבוקר טוד מסר לכולנו להגיע לקרחת היער. השתגרתי עד לשם וכולם כבר היו שם. "סומנת כבר?" ג'ייק אמר "כן" אמרתי. לא יודע אם לספר להם שאני הנבחר או לשמור את זה לעצמי.
טוד בדיוק הגיע ואמר "טוב חברים יש לי חדשות טובות, פיטר סומן ואתם יכולים לעזור לו להשלים פערים וכדאי שתעשו את זה כמה שיותר מהר כי בן האנוש שלו כבר מתפתח ברחם של אמו".
ואז תומאס שאל אותי "פיטר אתה יודע מה הכוח המיוחד שלך?" ואז שמעתי את טוד אומר לי בכוח המחשבה "תענה לו אחד מהכוחות, לא משנה מה תבחר אחד ותשתמש רק בו, אני לא רוצה שהם ידעו בינתיים מה אתה." עניתי לתומאס "אני יכול לשלוט במחשבות" הוא שאל אותי "מה זאת אומרת?" "תקפוץ 10 פעמים במקום" אמרתי "מה? לא אני לא הולך לעשות את - " הוא התחיל לקפוץ במקום. "וואו חתיכת כוח, אתה יכול להשתמש בו לכל כך הרבה דברים."
"בסדר" חברים היום אתם תעזרו לפיטר להתאמן על שליטה בכוח המיוחד שלו ובשאר הכוחות הרגילים". ואז שמעתי את הקול שלו בראש שלי "אל תעשה שטויות".
הם כולם התאספו סביבי "טוב פיטר, נתחיל במהירות העל.תגיע לצד השני של הקרחת ב10 שניות." ג'ייק אמר. רצתי הכי מהר שאני יכול והגעתי לצד השני ב2 שניות ולקח לי 2 שניות לחזור כמו קודם.
"מרשים מאוד" אמר ג'ייק אבל מסתבר שיש לי כוח לחוש רגשות של אחרים והרגשתי שהוא המום ומקנא. "עכשיו אנחנו נבדוק את כוח העל שלך, נביא לך לבנה ליד אם תצליח לשבור אותה ביחד אחת, עברת." קלייר אמרה לי. היא נתנה לי לבנה וקשרה לי את היד השנייה הצלחתי לשבור אותה די בקלות (הלבנה כן). כולם היו בשוק, אפילו אני.
תומאס אמר "עכשיו נבדוק את כוח קריאת המחשבות שלך, כולנו נעמוד במעגל ונחשוב מחשבות שונות ואתה תצטרך להתרכז רק במחשבה שלי, זה בשביל לעזור לך להתרכז במקרה ובן האנוש שלך נקלע לצרה ולא תוכל למצוא אותו או לא תוכל לדעת מה הוא חושב כי לא תוכל להתרכז." עמדנו במעגל וכולם חשבו על משהו אחר, זה היה כל כך רועש כאילו אלף דבורים מזמזמות לי באוזניים. הצלחתי להבין מה תומאס חושב "כל הכבוד הצלחת" אמרתי לו "הבנתי מה אתה חושב, כל הכבוד הצלחת". לילי נעמדה לידי ואמרה "עכשיו נבדוק את יכולת הטלפורטציה שלך ואז את הכוח המיוחד שלך. תדמיין שאתה על העמוד ששם" אמרה והצביעה על עמוד חשמל. היא באמת רוצה שאני אעלה לשם? טוב בסדר. דמיינתי את זה והגעתי לשם. ואז חזרתי אליהם למטה. ג'ייק אמר לי "עכשיו המבחן האחרון, הכוח המיוחד שלך. מה הוא?" עניתי לו "שליטה במחשבות" ואז לילי אמרה "נעשה את זה ככה, נעמוד בשורה ואז תגרום לכל אחד מאיתנו בתורו לעשות דבר אחד ואז נעלה קצת את הדרגה נשמע טוב?" עניתי לה "כן".
הראשון בתור היה תומאס "תקרקר כמו תרנגול" יצא לו החיקוי הכי מדויק לתרנגול ששמעתי בכל חיי. יכולתי לשמוע את המחשבות של כולם שהיו בהלם שאשכרה יש כוח כזה.
אחריו קלייר הייתה "תשירי את שיר הא-ב הפוך תתחילי מ- ת". היא באמת עשתה את זה בלי שום טעות.
לילי היתה הבאה בתור "תלכי לישון" היא נשכבה על האדמה ועצמה את העיניים שלה. ומיד אחריה היה ג'ייק "תספר לנו משהו שאף אחד לא יודע עליך". ג'ייק ענה מהופנט "סחרתי בסמים והטעיתי לקוח ומכרתי לו זיוף הוא כעס עליי ובתור נקמה פירק לי האופנוע. ככה מתתי." הייתי בהלם והרגשתי כבר קצת לא בנוח בנוגע לשימוש בכוח הזה. אני ממש מקווה שהם לא זוכרים מה גרמתי להם לעשות. ג'ייק התעורר מההיפנוזה והוא כל כך כעס עליי "מה עשית?!" הוא צעק. אוקיי, זה יותר מדי בשבילי אני מוחק להם את הזכרונות אני אגרום להם לחשוב שהם לא יכולים לזכור מה הכרחתי אותם לעשות. זאת הפעם הראשונה שאני עושה את זה אני מפחד למחוק משהו חשוב. נכנסתי להם למוח וראיתי זכרונות שלהם מהחיים שלהם ומגן עדן ומחקתי את הזיכרון של השימוש בכוח עליהם, זה הלך די טוב. הם התעוררו מההיפנוזה ושאלו למה הם לא זוכרים כלום אמרתי להם שככה זה עובד, הם לא יכולים לזכור מה גרמתי להם לעשות.
אמרתי "טוב אני חושב שאני די שולט בכוחות מתי אני אתחיל ללמוד הגנה עצמית ולחימה?" שאלתי. קלייר ענתה "עכשיו". הם לקחו אותי למבנה עם המתקני אימון והיו שם הרבה סוגים של מתקנים. חלק היו לחיטוב ושמיכה על כושר כמו מכון כושר רגיל וחלק היו שקי איגרוף, כפפות וזירות היאבקות. לילי אמרה "נראה לך איך זה עובד". הם לקחו אותי לשקי איגרוף "להכות בשק אתה יודע?" לילי שאלה "כן" עניתי לה "מעולה, אנחנו נלמד אותך כמה חוקים וטכניקות. למשל:
חוק מספר 1. לעולם אל תפנה גב ליריב הוא תמיד יתקוף ברגעים הכי לא צפויים.
חוק מספר 2. רק כשאתה נמצא בסכנה ממשית תשתמש בכוח הטלפורטציה, וגם אז תוודא שאין מצלמות אבטחה בסביבה. אתה לא רוצה להעלות על המוקד כמו המכשפות.
חוק מספר 3. לעולם אבל לעולם אל תחשוף את עצמך לא משנה בפני מי. אם יש בן אנוש שחכם מספיק וזיהה מה אתה. תפטר ממנו.
שאלות?" "לא מאסטר" עניתי לה.
"מעולה, עכשיו נראה לך איך להגן על עצמך. תמיד יש לך את כוח העל שלך, שזה כבר בונוס. אבל תצטרך לדעת להילחם עבורך ועבור בן האנוש שלך. עכשיו תראה, תמיד תבוא אל היריב עם שני אגרופים ותפגין ביטחון עצמי גבוה. כשאתה בא אל היריב עם שני אגרופים אתה מכוון לכיוון הפנים שלו אגרוף אחד אבל לא בכוונה לפגוע, אתה רק מנסה להפחיד אותו ואז מהר תכה בו עם האגרוף השני כשהוא לא יצפה לזה. הבנת?" "כן" עניתי. הם הראו עוד כמה דרכים ואז כולנו הלכנו לבתים שלנו. אני ממש צריך להתאמן על כל הכוחות שאני יכול. אני לא יכול להמשיך ככה. מה אם הם יגלו שאני נבחר? טוד לא רוצה שהם ידעו ואני לא רוצה לאכזב אותו.היי♥️ אני יודעת שהסיפור לא תמיד מובן ובאמת בראש שלי הוא נראה הרבה הרבה יותר טוב ואני מקווה שאתם נהנים לקרוא אותו ואם יש משהו שלפי נקודת המבט שלכם אני יכולה לשפר או לשנות אשמח שתגידו לי ואשמח גם שתעבירו ביקורת משלכם על הסיפור, אתם מוזמנים תמיד לכתוב לי. שיהיה לכם המשך יום נעים ♥️
YOU ARE READING
𝚃𝚑𝚎 𝚐𝚞𝚊𝚛𝚍𝚒𝚊𝚗 𝚊𝚗𝚐𝚎𝚕
Romanceפיטר סמית הוא מלאך שומר שמת בגיל 16 בפיגועי הטרור בלונדון בשנת 2005. ברגע שמת הוא מונה לשמור על ילדה בשם איימי ווקר. פתאום פיטר הופך לאנושי מסיבה לא ידועה ותנחשו מי האדם הראשון שהוא נתקל בו? איימי. *הסיפור הוא המצאה שלי *התמונה לא שלי מקווה שתהנו כ...