1. Suami Isteri

79.5K 269 2
                                    

Jumaat. Suhaila, 28 tahun, bersemangat memandu pulang ke rumah dari pejabat. Banyak aktiviti yang telah dirancang dengan suaminya Hilman untuk hujung minggu ini. Walaupun mereka duduk serumah, Suhaila tetap memastikan setiap masa yang ada bersama dimanfaatkan sebaik mungkin. Kesibukan suaminya tidaklah sampai dia menghilang dari rumah, tetapi seringkali apabila waktu lapang Hilman, pejabat Suhaila pula memberikan tugasan tambahan. Peluang keemasan di waktu mereka berdua free seperti hujung minggu kali ini tidak akan Suhaila lepaskan.

Hilman baru sahaja berhenti kerja makan gaji untuk memulakan bisnes konsultannya sendiri. Masih di peringkat awal, sudah tentu banyak tenaga dan masa perlu dicurahkan untuk memastikan bisnesnya bertapak kukuh. Tiga tahun mendirikan rumah tangga, kasih sayang antara mereka berdua tidak pernah berkurang. Walaupun sibuk, Hilman sentiasa memenuhi tanggungjawabnya sebagai suami, malah lebih dari itu. Dia tidak kekok menolong Suhaila melakukan kerja2 rumah. Suhaila pula sentiasa menyokong Hilman dalam apa jua cita2 suaminya. Sebab itulah Hilman bersemangat dalam menjayakan perniagaannya.

Suhaila ingin cepat2 pulang untuk masak makan malam. Selalunya Hilman akan pulang lewat malam, jadi memang cukup masa untuk menyediakan juadah yang lengkap. Tetapi setibanya Suhaila di depan rumah, kelihatan kereta Hilman sudah selamat di tempat parking. Suhaila sedikit kecewa.

"Assalamualaikum, abang pulang awal hari ni?" tanya Suhaila ketika masuk ke rumah.

"Waalaikumussalam, ya sayang. Hari ni tiada apa2 meeting. So abang balik je lah. Lagipun bukan selalu dapat sampai dulu sebelum isteri abang ni"

Suhaila perasan ada makanan sudah tersedia di atas meja. Seperti yang dijangka, Hilman sudah siap memasak, memang itulah yang mereka selalu buat, siapa yang balik dulu akan menyediakan makanan untuk yang lewat.

"Alaaa abang dah masak makan malam keee, Ila dah plan masak special untuk abang hari nie"

"Wahh betul ke? Hehe takpe hari ni sayang rehat2 ya. Nanti esok je la sayang masak special untuk abang. Tak sabarnyaa abang nak makan masakan Ila. Lagipun Ila dah plan nak jalan2 hujung minggu ni kan."

"Huhu ala buat yang simple2 je. Kita tengok wayang, makan kat luar, bukan selalu dapat date dengan abang. Muahh" kata Suhaila sambil memberi satu kucupan ke pipi Hilman. Tersenyum bangga Hilman mendapat isteri yang manja seperti Suhaila.

Hubungan intim mereka berdua malam itu tidak kurang hebatnya. Hilman melepaskan benihnya ke dalam rahim Suhaila dalam posisi kegemaran mereka missionary. Setakat ini mereka masih belum dapat menimang cahaya mata. Hilman ialah satu2nya lelaki yang pernah menyentuh Suhaila. Walaupun tidak lah Suhaila dapat membandingkan Hilman dengan sesiapa, tetapi seks dengan suaminya begitu memuaskan. Berada dalam dakapan suami tercinta sahaja sudah cukup membuatkan Suhaila merasai kenikmatan.

Tidak pernah terlintas dalam fikiran Suhaila seandainya dia bersama lelaki lain. Baginya Hilman ialah lelaki istimewa, yang dia cintai dan mencintainya. Cukuplah lelaki yang sesempurna itu sudi menerimanya sebagai isteri. Berapa ramai wanita di luar sana yang berhasrat Hilman sebagai suami mereka. Tetapi hakikatnya Hilman berada di sini. Suhaila kemas di dalam dakapan, dan jiwa raga Hilman.

Bersambung

Jalan Sehala SuhailaWhere stories live. Discover now