9. Janji

34.5K 240 11
                                    

Jari telunjuk Azmir perlahan2 memasuki pintu masuk faraj Suhaila. Dengan lembut dan tidak gelojoh, menanti sebarang tentangan dari Suhaila, samada secara fizikal atau verbal. Namun tiada bantahan kunjung tiba. Seolah2 pasrah, Suhaila menoleh ke kiri, ke arah luar tingkap, lalu memejam mata rapat. Mengharapkan permainan Azmir cepat berlalu, atau teruja untuk melaluinya...

Semakin lama semakin dalam jari telunjuk Azmir meneroka pelosok faraj Suhaila. Pergerakan jarinya diiringi bunyi kocakan air berahi yg sememangnya sudah melimpah2 ke panties dan paha mungil Suhaila yg kini terdedah. Azmir mengurut2 di sepanjang dinding dalaman lubang tersebut, memastikan Suhaila selesa dengan kehadiran jari telunjuknya.

"Mmmm... Ahhhh... Azmiiirr...." keluh Suhaila sambil merapatkan lagi matanya, cuba menahan nikmat.

Melihat reaksi positif Suhaila, Azmir merancakkan permainan. Digaru2nya sekeliling permukaan yg licin itu, mencari2 titik nikmat Suhaila. Semakin banyak cecair dirembeskan oleh faraj Suhaila, seperti ingin melancarkan pergerakan Azmir. Bunyi kocakan semakin kuat, tempo semakin laju, erangan Suhaila ikut sama semakin memberahikan.

"Ahhhh ahhhhh ahhhhh... Kejappp... Tunggu kejapp Azmir..." Suhaila tidak menyangkakan rasa senikmat ini. Sejurus kemudian secara spontan pahanya merapat, mengunci tangan Azmir. Suhaila sendiri terkejut sebentar "Ahhhh... MMMPHH...?"

Titik nikmat telah ditemui. Azmir tersenyum gembira. Sejurus paha Suhaila kembali reda, dua jari dimasukkan pula. Kali ini terasa ketat lubang faraj tersebut, namun masih selesa untuk bermain2 di titik nikmat. Ibu jari pula membelai kelentit di luar, corak bulatan yg sukar dinafikan kenikmatannya.

Permainan serentak luar dan dalam Azmir terbukti memberi kesan. Suhaila semakin tidak keruan. Kemahiran Azmir membuatkan Suhaila meracau2. Kini pahanya tidak dapat tidak terbuka dengan lebih luas, memberi kebebasan untuk Azmir.

"Urghhh... Ahhhhh... Azmirrr... Mmmm..."

"Awak... Sedap kan awak... Saya nak teruskan lagi ni. Awak tolong turunkan panties awak... Saya nak buat laju lagi" bisik Azmir ke telinga Suhaila. Suhaila masih cuba memejamkan matanya, tidak berani dia melihat Azmir begitu dekat.

"Azmir... Cukup lah... Nanti apa lagi Azmir nak buat...?" Suhaila cuba memujuk Azmir.

"Awak, saya takkan buat lebih dari yang saya janji. Awak beri saya sentuh, saya akan sentuh saja..." Azmir meyakinkan Suhaila yg semakin lama semakin hilang pertimbangan.

Dengan teragak2, Suhaila melurutkan pantiesnya yg basah lencun itu ke bawah. Kini terdedahlah bahagian segi tiga Suhaila, hanya ditutupi tangan Azmir yg masih tangkas meneruskan belaiannya. Paha semakin diluaskan, menanti langkah Azmir seterusnya...

Azmir mengeluarkan jarinya dari faraj Suhaila, basah diselaputi air berahi. Suhaila dapat melihat pantulan sinaran cahaya malap dari luar. Jari2 tersebut kemudian mengusap2 perlahan tundun Suhaila yang tembam, maratakan air mazi tersebut. Sejurus itu ia turun ke celahan kelangkang Suhaila yg lebih bawah, mencapai lubang bontot yang tertutup rapat.

Suhaila terbeliak memandang wajah Azmir, sedikit menggelengkan kepala tanda protes, meski lidah tidak mampu berkata2. Kini basah semua permukaan kelangkang Suhaila, dengan ramasan lembut dari Azmir. Satu perasaan yg sukar ditafsirkan Suhaila, namun tidak dapat dinafikan dia teruja.

Secara mengejut jari Azmir kembali ke dalam faraj, menyerang titik nikmat Suhaila. Kali ini dengan lebih rakus dan tertumpu. Suhaila mendesah2 kenikmatan. Terkejut, hilang kawalan, berahi, semua dalam satu. Lalu Suhaila mencapai kemuncak, bergetar2 tubuhnya, tidak sangka dia akan klimaks pada malam itu.

"Mmmm... Ahhhh... Azmir.... Mmmmpphhhh.... AAAAARRGHHHH!!! AWAAAKKKKK!!!"

Terpancut2 air Suhaila membasahi tangan Azmir dan tempat duduk kereta. Jari Azmir dikeluarkan sambil cecair mani jatuh menitik2. Tubuh Suhaila terkulai lemah, dia baru sahaja membenarkan seorang lelaki selain suaminya memuaskan nasfu batinnnya. Dengan hanya bantahan yang sgt minimal. Teringatkan suaminya, Suhaila bergegas bangkit dari tempat duduk, memakai kembali seluarnya.

Dihentamnya pintu kereta Azmir lalu mengarah ke rumah, sambil menyedari lampu bilik utama sudah terpadam. Hilman suaminya sudah tidur, terbit rasa lega di hati Suhaila.

Bersambung

Jalan Sehala SuhailaWhere stories live. Discover now