key tag.........

362 95 6
                                    

Jiyon pov

ආහ්හ්........හිවලෙක්ම තමයි......මිනි මස් කන්න ආසද දන්නෑ.........ශික් වල් හිනාවත් දාන්......ඉන්න ලස්සන.........

මන් ඔරවගෙනම.....ඇදෙන් බැහැල යන්න ගියා........උදෙන්ම නැගිටපු මන් ගියේ ලෙමනේඩ් එකකුත් අරන් කුකීට දෙන්න.....ඇත්තටම මන් උදේ ඇහැරෙන කෙනෙක් නෙවේ......ඒත් මන් ඇහැරුනේ කාලෙකට කලින් මන් දැකපු හීනෙ අදත් දැකපු නිසා.......මන් මෙහෙ එන්න කලින් මට ඒක එකදිගටම පෙනුනට මෙහෙ ආවට පස්සෙම මට ඒක පෙනුන්නෑ........අද ආපහු මට ඒ හීනෙ පෙනුනා.......
හැමදාම වගෙ අර මනුස්සය මන් ලගට එද්දිම මන් බය වෙලා ඇහැරියා.........

මන් ලෙමනේඩ් එක අරන් යනකොට කුකී ඇහැරලා........බය වෙලා වගේ වටපිට බලනවා......ඊට පස්සෙ මාව දැක්කෙ....😒😒යකෝ මන් හොල්මනක්ද...මාව දැක්කම බය වුනේ.........

"ම..මන් මේ කොහොමද.........මේ....අහ්හ්........"

"ඇයි මතක නැද්ද ඊයෙ බීල බීල ගැඩවිලෙක් වගෙ ඇදි ඇදි මෙහෙ ආපු හැටි 😒😒"මන් ඉතින් වැඩියෙනුත් එක්ක දාල කිව්ව😁

ඒ එක්කම එයා පහල බැලුවා...ශර්ට් එක නෑ කියල දැකල තියෙන්නෙ දැන්.....😒😒

"මේක......බොන්න..."මන් ලෙමනේඩ් එකත් දීගෙන එලියට යන්නයි ආවෙ.....

"මගෙ ශර්ට් එක.....කෝ......කෝ..එක..."

😠😠😠ඒකත් අහන්නෙ මගෙන්ද දැන්...........මන් ගිහින් ඇද යට වැටිල තිබුනු ශර්ට් එක අහුලල දුන්න....අම්මො මෙයාගෙ තියෙන ලැජ්ජාවක්😂...බෙඩ්ශීට් එකෙන් ඇග වහන්....ඊයෙ කරපුව මතකනම් ඔයාට කුකී.......පොලොව පලාගෙන...බින් ඌරෙක් වගේ යන්නෙ.......😂මන් ශර්ට් එක කුකීගෙ දිහාවට විසි කරල එලියට ආව...............

මන් ලිවින්ග් රූම් එකෙ ඉන්නකොට කුකිය ආව....දොර ඇරගෙන යන්නයි හැදුවෙ.......

"ඒයි ඔහොම ඉන්නවා...😠😠"

"ඇ....ඇයි....ජි..න්....ජියොන්"

හහ් ජිනී කියවෙන්න ගිහින් ජියොන් කිව්වනෙ....මාත් ඉතින් බබා වගෙ රගපාන්නම් කුකී...😉😉

"මගෙ කී එක දීල යනවා "

"අහ් ඒකද............."

"නැත්තම් වෙන මොකක්ද......අද ටාරා ශොප් එකට එන්න....මන් බලන් ඉන්නවා..."

𝐉𝐈𝐍𝐘❤️❤️❤️ (Completed)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora