11.Circuitul

555 16 0
                                    

-La ce naiba iti trebuie tie un Camaro?Care e problema cu vechea ta masina?

-Mereu mi-a placut masina asta,a zis cu un zambet stramb.

-Serios?Ce imi ascunzi,Harry?

-Nimic,iubito,pe bune.Doar ca,diseara te duc undeva.

-Unde?

-O sa vezi,e o surpriza.

Am ridicat din spranceana.

-Nu-mi plac surprizele prea mult.

-Asta o sa iti placa.Deci,Tiana zicea ceva ieri de o sesiune de cumparaturi?

-Vrei sa scapi de mine,Styles?

-Nu,dar ma gandeam ca i-ar face bine sa iasa.

Avea dreptate.I-am lasat un pupic scurt si am intrat in camera pentru a ma schimba.Am imbracat niste pantaloni din material alb,cu modele aztece negre si un maiou negru,luand pe deasupra o geaca de piele.Am incaltat niste conversi negrii si am iesit din camera,tastand un mesaj pe aplicatia de la o firma de taxi.Harry avea capul bagat prin frigider si catelusa lipita de soldul lui.

-Harry,plec!

-Vrei sa te duc?

-Am comandat un taxi.

El a mormait ceva cand eu am iesit pe usa.M-am urcat repede in taxi,dand instructiuni precise.Am ajuns in parcarea mallului,iar prietena mea era acolo.Am sarit afara din masina galbena si am strans-o in brate.

-Scumpo,e in regula,i-am soptit.

-Ii e mai bine acolo,nu?a intrebat,suspinele iesind din pieptul ei.

-Sigur,e fericita.Haide,terapia prin cumparaturi mereu te-a ajutat.

Parca era mai voioasa cand avea mainile pline de plase.Am intrat intr-un salon de infrumusetare,hotarata sa ma vopsesc.Am ales o nuanta de castaniu-ciocolata si m-am lasat rasfatata.Mi-am facut manichiura,vopsindu-mi unghiile lungi in rosu.Cand am fost gata,m-am privit in oglinda.Imi placea asa mult cum ma prindea culoarea asta!Dupa ce am terminat cumparaturile,am urcat amandoua in masina ei si ne-am indreptat in liniste spre casa.M-a lasat la apartamentul lui Harry si a plecat.Am deschis usa,intrand si impingand-o cu piciorul,ea trantindu-se.Capul lui Harry,urmat de corp s-a ivit in hol.O avea pe Prada lipita de soldul lui,ea privindu-ma cu ochi mari.Am abandonat plasele pe jos si m-am deplasat spre ei.I-am lasat un sarut lui Harry,buzele lui aveand un gust amar de bere,amestecat cu tutun.

-Imi place ce ti-ai facut la par,iti sta mult mai bine asa.

-Multumesc,Harry.Prada,hai la mami!

Mi-am intins mainile spre gemotocul alb,Harry pasandu-mi-o.Blana ei fina mi-a atins pielea gatului,dandu-mi o senzatie de confort.M-am luat dupa Harry spre mijlocul casei.El a luat o cutie din catifea albastra de pe masa si s-a intors cu ea spre mine.Am lasat catelusa jos,care a luat-o la fuga spre o jucarie roz si am mers spre el.

-Am ceva pentru tine,a zis el,deschizand cutia.

In fata ochilor mei era un colier fix,fin si aurit.

-Harry,ce e asta?

-Cadoul meu pentru tine.E din aur si cand l-am vazut,m-am gandit la tine.

-H-Harry,e-eu nu pot accepta asa ceva,m-am balbait.

-Ba desigur ca poti,iubito,nu fii ridicola.

-Harry,nu sunt ridicola,este prea mult.

-Te rog,accepta-l,e singurul pe care ti-l fac cadou.

Zetrov : CoaliţiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum