Au trecut o saptamana,trei zile si patru ore de la declaratiile noastre de pe acoperisul cladirii in care locuim.
-Harry,esti sigur ca stii ce faci?l-am intrebat,tematoare.
-Pff,normal.Nu e prima data..
-Cred ca ar trebui sa chemam un specialist.
-Brigitte,te rog,sunt in stare sa o fac.Intinde-mi cheia aia de 14.
Am apucat o cheie la nimereala si i-am dat-o.El a prins-o si a inceput sa stranga teava cu probleme de la chiuveta din bucatarie.A strans si a strans,pana cand teava a cedat si apa a sarit cu presiune pe noi.Mi-am pus mainile la ochi,pentru a ma apara de picaturile necontrolate de apa.
-Harry,opreste-o!
Apa baltea la picioarele mele,udandu-mi degetele.Apoi am auzit rasul lui cristalin si mi-am dat mainile de pe ochi.Tricoul alb si pantalonii scurti imi erau ude loarca,iar parul lipit de gat.Harry radea,apa scurgandu-se din buclele lui,acum turtite din cauza umezelii.M-a tras in jos,eu aterizand direct in baltoaca formata.Apoi,din cauza rasului,m-am trantit pe spate,iar Harry s-a urcat pe mine.Stateam in mijlocul bucatariei,intr-o baltoaca mare de apa,razand ca doi nebuni,uzi pana la piele si nu ne pasa.
-Ti-am spus sa chemam un instalator,i-am spus,cand m-am oprit din ras.
-Nici nu mai conteaza,hai sa mancam!
Ne-am schimbat in haine uscate si am pornit spre un restaurant.Am mancat mult,poate chiar prea mult.M-am ridicat de la masa si am mers la baie,blocand usa.Am primit un mesaj de la Tia,care imi scria despre iesirea in club de diseara,pentru a sarbatorii ziua celui mai important om din viata mea.Ziua lui Harry.
***
Am pasit in interiorul clubului,la bratul lui Harry.Purtam o rochie lunga si rosie,din voal fin,cu o despicatura care imi lasa picioarele la vedere,pana la talie.Era o rochie-body,pe un umar,cu o banda care imi acoperea sanii si imi lasa abdomenul gol.Voalul se involbura in jurul meu,picioarele mele bronzate fiind atent privite.Im picioare avea niste pantofi negrii,din lac,cu o bareta fina in jurul glezeni.Parul il lasasem ondulat si eram machiata strident.Toata lumea il saluta pe Harry si ii ura toate cele bune.Iubitul meu radia de fericire,si in cinsprezece minute,cand avea sa fie ora 00:00,maine,25 martie,el implineste douazeci de ani.Am ajuns in dreptul mesei noastre,in mijlocul clubului,unde erau toti prietenii mei si ai lui Harry.Toti l-au imbratisat si i-au urat la multi ani,plasandu-i inediat o sticla de bautura in mana.Mi-am dat geaca de motor jos si am abandonat-o pe un scaun,in timp ce fetele ma trageau pe ringul de dans.Melodia Rihannei-Bbhmm a umplut clubul.Fetele m-au impins spre o platforma goala si m-am urcat acolo,incepand sa ma misc pe acordurile melodiei.Fetele se miscau jos,de parca am fii facut un spectacol.L-am surprins pe Harry privindu-ma si am inceput sa imi misc lasciv soldurile.Palmele mele mi-au explorat corpul,trecand peste fiecare ridicatura sau adancitura.Capul mi s-a rotit,parul ajungand lipit de fata si de gat.M-am lasat pana la pamant,apoi ridicandu-ma incet,sustinandu-i privirea lui Harry.Am prins bara rece de metal din spatele meu.Am sarit,sustinandu-ma in brate si rotindu-ma pe bara,fara ca macar sa ating podeaua.Multimea de pe ring a fluierat si a strigat cand eu am ramas cu capul in jos,parul atingandu-mi podeaua si mi-am rotit corpul pe bara.Mi-am departat picioarele intr-un spagat in aer,in timp ce capul imi atarna in jos.Apoi el mi-a facut semn,iar eu am coborat de pe bara si de pe platforma.Mergeam prin multime,zambind senzual spre el,spre iubitul meu.
CITEȘTI
Zetrov : Coaliţia
Teen Fiction"Ce simt eu pentru tine e prea puternic!Ca un foc,ce mă mistuie încetul cu încetul.Te iubesc atât de mult,că mă doare inima,Harry Styles!'' Ea este o fata cuminte, care nu incalca niciodata regulile. El este impulsiv,periculos si mereu dispus sa tra...