'Cine nu a intalnit niciodata suferinta,nu stie ce este bucuria."
Ma simteam ca si cum as fi pe merginea unei prapastii,inconjurata de o haita de lupi,care imi dadeau doar doua alegeri:sa sar si sa mor,sau sa raman intre ei si sa mor,de asemenea.Mereu mi-am dorit pericol in viata mea,dar asta era deja prea mult.Viata mea a luat o intorsatura brusca.Intai am aflat ca tata are o amanta si de parca nu ar fii de ajuns,ea o sa ii faca si un copil.Apoi am mers intr-un club.Pot spune ca a fost prima oara cand am intrat intr-un asemenea loc,in afara de datile cand am fost la ziua verisoarelor mele,in Irlanda,iar matusile mele au dat instructiuni clare,sa nu fie alcool si tigari.Apoi totul s-a intors la 180 de grade,era sa fiu violata si am omorat un om.Poate ca a incercat sa abuzeze de mine si ca era intr-o stare uriasa de betie,dar tot omor este.Aparitia adevaratei suferinte este lenta.Depresia te poate omori,incetul cu incetul,fara ca tu macar sa observi.Nu am vrut sa o fac,sa il imping.Dar frica pusese stapanire pe mine si nu stiam cum sa scap altfel.Puteam doar sa fug,cand Tiana l-a lovit cu sticla.Vinovatia a pus stapanire pe corpul meu.Pana acum,nu am simtit vinovatia si frica.Erau mascate de adrenalina.Dar acum,adrenalina dispare,iar cele doua pun stapanire pe corpul meu.Genunchii imi tremurau,parca erau de gelatina.Nici nu am realizat cand am ajuns in apartamentul Tianei.Ea pur si simplu m-a ghidat,sau carat,pana aici si m-a asezat pe canapea.Eram in stare de soc?
-Brigitte!Vocea ei m-a scos din transa in care intrasem.
Mi-am intins un pahar de shot.L-am luat in mana.Ea a pus pe masuta de cafea o farfurie cu felii de lime si o solnita cu sare.A luat solnita in mana,desfacandu-i capacul si rasturnand toata sarea pe masa,intr-o granajoara,apoi mi-a luat paharul din mana,punandu-l cu gura in jos,in sare.A facut la fel si cu al ei.A luat sticla de tequila,pe care nici nu o observasem,de pe masa,turnand in pahare.Mi-a intins o lamaie.Ea a dus-o pe a ei la gura,sugandu-i tot sucul acru din ea.Am facut la fel,gura mea strangandu-se,in fata acrelii.Mi-a intins paharul,care avea pe margine sare.
-Pana la fund,soro.In povestea mea e multa drama,asa ca tequila e indispensabila.
A dus paharul la gura,dandu-l imediat pe gat.Am facut la fel ca ea,ducand paharul la gura,dandu-l pe tot pe gat.Bautura tare,amestecata cu sare si lamaie mi-a ars gatul,dar n-am zis nimic,cand am vazut privirea prietenei mele fixate intr-un colt.
-M-am nascut intr-o familie unita.Incepu ea.Tata o iubea atat de mult pe mama,ca nu isi imagina viata fara ea.Am crescut inconjurata de iubire si n-am dus lipsa de nimic.Apoi totul s-a intamplat intr-o noapte de iarna.Era vineri,aveam 12 ani.Eu si mama eram in camera mea de joaca,o camera plina ochi cu papusi,ursuleti si tot felul de jocuri si jucarii.Era seara,afara era frig si ningea.Il asteptam pe tata si ne jucam de-a ceaiul.Ma distram asa de bine,iar mama radea cu pofta.Ii iubeam rasul si zambetul.Apoi o impuscatura s-a auzit,urmat de un clinchet.Mama si-a dat seama imediat ca niste hoti au impuscat iala de la usa si au intrat.A incuiat usa camerei de joaca si mi-a spus sa ma ridic repede de la masuta,fara sa fac zgomot.Mi-a dat papusa mea preferata in brate si m-a inchis in dulapul din lemn dur din camera.A scos cheia din iala si mi-a dat-o,spunandu-mi sa il inchid pe interior,sa nu fac zgomot si sa ies doar cand ii aud vocea tatei.Ultimele ei cuvinte au fost 'Te iubesc,Tiana,sa nu uiti asta niciodata!",apoi mi-a dat un pupic pe frunte si o imbratisare,ordonandu-mi sa inchid usa cu cheia.Apoi usa a fost sparta.Ochii albastrii ai Tianei erau plini de lacrimi.Inainte sa adorm de la atata plans,am putut-o auzi pe mama implorand sa fie lasata in pace.Cand m-am trezit,am auzit vocea tatei strigandu-ma,asa ca am iesit din dulap.Casa era plina de politisti.Tata m-a ridicat in brate,iesind din camera de joaca.Am putut vedea niste ursuleti manjiti de sange.Apoi,pe hol,am trait cel mai mare cosmar al meu.Corpul mamei mele era intins pe jos,dezbracat si cu doua gloante intre omoplati.O violasera,omorand-o aprope imediat.A incercat sa fuga,sa scape,de aceea au ucis-o cu bestialitate.Pentru un copil de 12 ani,a fost o drama uriasa.Dupa asta,totul s-a schimbat.Firma tatei a dat faliment,el a inceput sa bea.Statea mai mult beat ca treaz.Am inceput sa muncesc la 14 ani,pentru a face rost de bani.Cand nu ii aduceam bautura,tata ma batea atat de tare,incat nu ma puteam misca cateva zile,apoi ma inchidea in pivnita,printre soarici si paianjeni.Apoi,ei m-au gasit.
CITEȘTI
Zetrov : Coaliţia
Подростковая литература"Ce simt eu pentru tine e prea puternic!Ca un foc,ce mă mistuie încetul cu încetul.Te iubesc atât de mult,că mă doare inima,Harry Styles!'' Ea este o fata cuminte, care nu incalca niciodata regulile. El este impulsiv,periculos si mereu dispus sa tra...