18.Kisa

107 4 2
                                    

Astăzi,22.12.2018,ora 22:23,m-am apucat de scris la capitolul cu număr 18 din această carte.Zetrov este de fapt,povestea Kisei.Gândiți-vă la capitolele celelalte ca la o prefață.


Numele  ei este Clara Isadora Fuentes.Kisa.A fost născută și crescută în Țara Fiordurilor,Norvegia.Nu știe cine sunt părinții ei biologici,dar știe foarte bine cine sunt părinții care au crescut-o.Numele lor au fost  Harry și Brigitte Sorensen,pentru autoritățile norvegiene.Numele lor reale au fost Harry Styles și Brigitte Martin,inamicii numărul unu ai Zetrov.A fost crescută și antrenată să fie letală,să fie asasina perfectă.

Zetrov i-a căutat pe părinții ei timp de treisprezece ani,până când a reușit să îi găsească și să îi omoare.Când Brigitte a aflat de faptul că Zetrov vine după ei,a luat-o pe micuța Kylie de mână și a urcat-o într-un avion,cu destinația Medellin,noua reședință a unor parteneri.Acei parteneri erau frații Geko,care atunci când au aflat de moartea părinților ei,au expediat-o la rândul lor la Mazatlan,Sinaloa,Mexic,să trăiască cum știe mai bine,la doisprezece ani,pe cont propriu.Ei s-au temut pentru viața familiilor lor și  pentru asta nu o să îi condamne.Ajunsă în Mazatlan,a reușit să își schimbe numele din Kylie Sorensen în Clara Isadora Fuentes,și să obțină cetațenie mexicană.Așa și-a pierdut urma.

Din Mazatlan,și-a  croit singură drumul către Culiacan.Culiacan,capitala narcotraficului,este casa Kisei de cinci ani.I-au trebuit trei ani să reușească să plece din Mazatlan.Aici își traiește viața și își duce traiul.Aici,într-un club de noapte.Aici,unde este prostituată,pentru că asta știe să facă.Să seducă bărbați și să vândă droguri.La doișpe ani,a devenit cărăuș pentru un traficant mic din Mazatlan,ducând droguri din Mazatlan în Tijuana și Durango pe la spatele Cartelului Calavera.Cartelul Calavera conduce Mexicul,iar Kisa a dus droguri pentru acel mic traficant,până ei l-au găsit și l-au torturat cu lampa în deșert până la moarte.Apoi ea și-a luat tracafusele și a plecat către Culiacan,să facă bani adevărați.Asta n-a mers prea bine pentru o puștoaică de cinșpe ani,pe care nu o lua nimeni în seamă.Așa că și-a găsit de muncă la un club de noapte.

Aici și-a cunoscut iubirea vieții,pe Nacho Acero.Mama lui,Rosario Guzman ,face parte din Cartelul Calavera.Nacho Acero este tot ce și-a putut dori.Aici,în Mexic,Zetrov nu are putere.Și de aici,din Mexic,Kisa o să distrugă Zetrov.


***

Kisa a intrat în garderobă.Caro,prietena ei cea mai bună,tocmai se pregătea de o întâlnire cu un client.

-Te duci acasă?a întrebat ea.

-Da,i-a răspuns Kisa,numărând banii luați de la clientul ei.

Carolina Rivas era și colega de apartament a Kisei.Era o fată minionă și blondă,venită din Veracruz.

-Să înțeleg că bebelușul Acero n-a vorbit cu Șefa?

Kisa a făcut semn din cap că nu.Umbla cu Nacho Acero de aproape opt luni.Mama lui,Șefa,nu avea să fie de acord cu relația asta dintre e,deși el îi promisese Kisei că o să vorbească cu ea și o să o aducă la Hacienda De Jesus.

Nacho era cel mai frumos bărbat pe care Kisa îl văzuse.O fermecase cu ochii lui căprui spre verzi,cu vocea lui suavă,care îi făcea pielea de găină ori de câte ori îi șoptea „mi amor",cu corpul ăla atât de bine făcut și cu pielea aia bronzată,cu buzele pline și moi.Toate astea o înnebuneau.El,mirosul și gesturile lui o amețeau și ea îl iubea.Nacho era mai mare cu cinci ani decât Kisa.Și Kisa,pe lângă faptul că îl iubea,avea nevoie de el.

-Plec,Caro.Ne vedem acasă.

Carolina i-a făcut cu mâna.Kisa a ieșit din club și a urcat în autobuz.În 25 de minute,a ajuns în fața ușii și a descuiat-o,intrând.Mirosul persistent de mucegai o făcea să strâmbe din nas.Stateau în aceeași casă,din același cartier mizer,de trei ani.Și-a turnat un pahar de agua de guayaba și se pregătea să spele vasele,când a auzit ușa trântindu-se.Nu era Caro.Ea nu trântea ușa.Kisa a strâns cuțitul în mână.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 11, 2019 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Zetrov : CoaliţiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum