"Suferinta apare atunci cand asteptam ca ceilalti sa ne iubeasca in felul dorit de noi."
Ochii mei s-au deschis usor,din cauza unui piuit enervant.Simteam o usoara caldura pe corpul meu amortit.Privirea imi era incetosata,asa ca am inchis cateva secunde ochii.Cand i-am redeschis,totul era mai clar.Totul era alb.Am murit si am ajus in rai? m-am intrebat.Apoi mirosul de formol m-a lovit drept in fata.Ochii incepeau sa imi lacrimeze de la antiseptice,asa ca am incercat sa ma ridit in capul oaselor.In fata mea,pe o canapea era trantita nimeni alta decat mama.Am incercat sa ma ridic,dar ceva m-a tras inapoi.M-am uitat la mana mea stanga.In vena,aveam infipta o perfuzie.Am dus mana spre ea,in incercarea de a scoate-o.
-Ce crezi ca faci?O voce necunoscuta m-a oprit.
Mama a sarit ca arsa in sus de pe canapeaua pe care dormea.Femeia in halat alb m-a intins inapoi pe pat.Mama a venit langa mine,strangandu-mi mana in a ei.Macar in momentele astea sa fie langa mine.
-De ce am asta infipta in mana?Am intrebat,cu o voce iritata.
-Pentru ca ai facut o cadere de calciu.Eu sunt doctor Gwandollyne Dowson si o sa ma ocup de sanatatea ta de acum in colo,draguta.Spune-mi,ai fost stresata in ultima vreme?
Normal ca da.Toata vara m-am pregatit pentru SAT si TOEFL,urmand cursuri suplimentare,luand parte la actiuni caritabile,scriind tone de esee pentru colegiu si antrenandu-ma din greu pentru majorete,deoarece Athena Sequela imi vroia locul de sefa.Si apoi,am aflat de idila tatei si de faptul ca el va avea un alt copil.
-Hm,da.Am invatat pentru examene.
-Presupun ca pentru SAT..
-Si TOEFL.A completat-o mama,aroganta ei iesind in evidenta.
-Brigitte,sa stii ca nu este neaparata nevoie sa iei SAT-ul cu un punctaj maxim anul asta.In anul terminal vei avea ocazia sa il mai dai odata si..
-Normal ca este nevoie!Ea trebuie sa intre la Yale,pentru a respecta traditia familiei.Eu am urmat Yale,la fel si mama si bunica mea.A intrerupt-o mama,dinnou.Si sigur nu a patit asa ceva din cauza asta.
-Mai taci din gura!I-am vazut,de aceea mi s-a facut rau.Am suierat printre dinti la mama mea.
-Doamna,ma puteti lasa sa vorbesc?A intrebat-o doctora,calm,iar mama a tacut imediat.Pentru a asimila calciul in organism iti trebuie destule vitamine,pe care le poti lua si din fructe si legume.Pe langa acestea,trebuie sa iti cate o fiola de vitamina D,timp de 10 zile,o data la trei luni.
-Mhm,am inteles.Am zis,dand din cap.Pot sa plec acum?
-Sigur,dar o sa iti administrez un calmant intai,pentru somn.
A deschis o seringa plina cu un lichid incolor si mi-a infipt-o in perfuzie.
***
M-am trezit brusc din somn.Calmantul administrat la spital isi pierduse efectul,la fel de repede cum si-l facuse.Mi-am privit corpul,printre asternuturile albastre.Purtam pijamaua cu Mickey Mouse,scurte,primite de Craciun de la bunica Greta.Am incercat sa adorm iar,dar fara succes.Ma zvarcoleam ,pe o parte si pe alta,negasindu-mi locul.Patul parca era facut din ghimpi."Am nevoie de o plimbare " mi-am spus,hotarata.M-am ridicat si mi-am schimbat pijamelele cu pantaloni de trening gri,un tricou alb si sosetele mele pufoase cu niste tenesi,negrii.Ca sa nu o trezesc pe mama la 3 dimineata,caci asa arata ceasul,am iesit pe balcon.M-am catarat pe balustrada,avand grija unde calc.Da,sub balconul meu era piscina,dar pana la ea era pamant si marmura.Am pus piciorul pe palierul ce inconjura casa.Trandafirii cataratori ma intepau,iar frunzele iasomiei de noapte ma gadilau,dandu-mi o senzatie de iritare.Pasam cu grija pe fiecare bucata din lemn.Daca aveam sa cad de aici,imi rupeam picioarele sau gatul,sau poate amandoua.Cand in sfarsit am atins pamantul,imi venea sa il pup.Credeam ca mi-am invins frica de inaltime la 14 ani,cand ai mei m-au dus la o sala de catarat.Se pare ca era acolo,bine ascunsa,dar totusi prefenta.Am traversat curtea,iesind prin mica poarta din gardul viu.Cartierul Del Sol,unde locuiam,era pustiu.Doar cantecele greierilor se auzeau.Si tantarii,care imi ciupeau bratele.Cele mai nenorocite insecte.Pe langa ca sunt si extraordinar de enervante,pot fi si purtatoare de boli,de la cine stie ce oameni.Eram aproape de iesire,cand un ghemotoc alb de blana a trecut pe langa mine.Era bichonul Frise al familiei Stuart.Mergea voios,cu coada in sus si limba scoasa.
-Paxley!
Cand mi-a auzit vocea,a luat-o la fuga.Credea ca ne jucam.Am fugit dupa el.Iesise deja pe arcada mare din fier forjat,care delimita cartierul.Ma dureau picioarele.Cum putea un catelus sa fuga asa de repede?Cand a ajuns la sosea,s-a oprit brusc.Atunci am avut ocazia sa il prins.L-am ridicat in sus,strangandu-l la pieptul meu.
-Micuta Emmaly ar fii fost foarte trista daca ti s-ar fi intamplat ceva,Paxley!
El m-a lins pe fata,drept raspuns.
-Hai sa ne mai plimbam putin,apoi te duc inapoi.
Mergeam in liniste,prin intuneric,doar rasuflarea noastra se auzea.Brusc,o masina neagra mi-a taiat calea,intr-un drift perfect.Din ea a iesit nimeni altul,decat H Styles.
-Urca!A zbierat spre mine.
Nu m-am miscat.Nu vroiam sa o fac.Apoi o impuscatura s-a auzit si un glont a trecut pe langa mine,lovindu-se de masina.Nu avea nici o zgarietura.Era blindata.Vroiam sa fug,dar nu aveam nici o sansa sa scap cu viata,eram prea departe de casa.Catelusul si-a bagat botul in parul meu,speriat.Am fugit si am intrat in masina,iar el a accelerat.Gloantele zburau in jurul nostru,ca o ploaie.
-Lasa capul jos!
Mi-am ferit capul de un glont care ii era destinat lui.Nu stiu cat a durat ploaia de gloante,dar la un moment dat s-a oprit.Eram pur si simplu terifiata.Tremuram ca o varga,de frica,in timp ce el tremura de nervi.S-a dat jos din masina,incepand sa loveasca un copac cu pumnii.Eram in mijlocul pustiului.Am coborat din masina,trantind usa cu putere.
-Ce Dumnezeu a fost asta?!Am tipat la el.
-Nu te intereseaza!Mi-a raspuns,tipand si el la randul lui.
-M-ai luat din mijlocul drumului,la dracu cu tine,nici nu te cunosc!
-Mai taci din gura!Sa zici mersi ca ti-am salvat fundul stupid inainte sa ajungi ciuruita mai ceva ca o stropitoare!
-Nu cred ca ti-am cerut asta!
-Oh,mai inceteaza cu asta!Nici nu vreau sa stiu cat ar fii plans Tiana dupa tine!
M-am inrosit la fata.Nervii ma cuprindeau si mai mult.Daca bietul catel nu era in bratele mele il starangeam de gat de mult.
-Nu ma baga in rahatul tau!Stai departe de mine,Harry Styles!
Am inceput sa merg prin campul pustiu.Puteam sa vad lumile de la Royal Palace Mall,deci eram la celalalt capat al orasului.O usa trantita s-a auzit si masina neagra a trecut in viteza pe langa mine.Bastardul!M-a abandonat aici,singura,in pustiu!
***
Nici nu stiu cand am ajuns in fata casei.Dupa ce am mers pe jos in jur de o ora,pana am intrat in oras,a trebuit sa caut un taxi care il primea pe Paxley inauntru.Noroc ca mereu imi uit banii te miri pe unde si am gasit 20 de dolari in pantaloni.Am deschis usa incet,incercand sa nu fac zgomot.
-Pe unde ai umblat?
Aproape am facut un mini-infarct cand am vazut-o pe mama pe fotoliu.
CITEȘTI
Zetrov : Coaliţia
Teen Fiction"Ce simt eu pentru tine e prea puternic!Ca un foc,ce mă mistuie încetul cu încetul.Te iubesc atât de mult,că mă doare inima,Harry Styles!'' Ea este o fata cuminte, care nu incalca niciodata regulile. El este impulsiv,periculos si mereu dispus sa tra...