6.Hot kisses

383 17 4
                                    

M-am ridicat cu greu din pat.Imi simteam capul greu.Am tras draperiile.Cerul era inorat si cadea o burnita usoara.Am pufnit suparata si am mers spre baie.Mi-am ridicat bluza.Cateva vanatai erau pe soldul meu,iar pe fata aveam o urma purpurie.Imi venea sa tip.Apa calda imi spala corpul.Aseara,Jordan ma fortase sa il sarut si el isi plimbase mainile slinoase pe corpul meu.Ma simtisem violata,desi nu imi facuse nimic.Normal,nu indraznea,cu mama in casa.Am apucat buretele exfoliator si am inceput sa imi frec pielea,incercand sa scap de senzatia mainilor lui pe mine.Imi facuse urme rosii pe brate si imi ranisem picioarele.Mi-am infasurat un prosop in jurul corpului si am iesit.Mi-am scos niste haine din sifonier.M-am asezat in fata oglinzii,incepand sa ma machiez.Ma machiasem mai strident,cu dermatograf negru in jurul ochilor,pentru a nu da senzatia de incarcare cu fond de ten.Poate ma dadusem cu prea mult,dar vanataia trebuia acoperita.Am imbracat o bluza din paiete argintii si o fusta neagra,din piele.Am incaltat o pereche de platforme,tot cu paiete argintii.Am tras pe mine o geaca de piele neagra si mi-am apucat geanta,coborand in fuga.

-Nu-l astepti pe Joran?

-Nu vine sa ma ia!Pa!

Am trantit usa de la intrare.Am vazut-o pe Sierra Cox cum se urca intr-un taxi,la cateva case distanta.

-Hey,Sierra!

Am inceput sa fug spre ea.

-Hey,Bri.

-Mergi la liceu?

-Da.

-Pot sa merg si eu cu tine?M-am trezit tarziu si am uitat sa comand un taxi.

-Sigur,haide.

Micuta s-a urcat,iar eu am urmat-o.

-Si de ce nu esti in pat,dormind dusa?Am intrebat-o.

-Stii tu,comitetul organizator.A fost inca un incident.Niste seniori au intrat si au devastat totul.A fost oribil!Merg sa vorbesc cu directoarea.

-Aha.Am spus,nefiind impresionata de intamplare.

Am mers in liniste,iar cand am ajuns la liceu,am platit jumatate-jumatate.Apoi,eu am mers intr-o parte,iar ea spre liceu.Am vazut-o pe Tiana in parcare si am mers spre ea.Era cu mai multi,inclusiv Zayn si Chantal.

-Buna,Tia!Hey,Chantal!

Le-am imbratisat pe amandoua.

-Bri,ti-l amintesti pe Zayn.

-Da,normal.

-Si asta e Alex,iubitul lui Chantal.

-Buna.Alex.

-Hey,Bri.

Apoi el a zis o gluma,iar noi am ras.Facea misto de propria iubita,care radea si ea pe seama lui.Zayn si Tiana radeau si isi furau sarutari scurte si dulci.Aceste doua relatii,combinate intr-una singura,este ceea ce numesc eu relatia perfecta.Nu era nici urma de H.Ma intrebam oare unde este?O reguleaza pe Athena in vreo baie sau pur si simplu nu s-a trezit?Am deschis gura pentru a intreba,dar m-am trezit smucita si intoarsa pe calcaie.In fata mea statea un Jordan furios,cu ochii scosi din orbite si rosu la fata,ca un rac oparit.

-Misca-te!A marait printre dinti.

Ca sa evit o scena din partea lui,am zambit.

-Sigur,scumpule.Ne vedem!Le-am transmis prietenilor mei.

Am inceput sa merg,spre spatele liceului.

-De ce dracu nu m-ai asteptat?!

Mi-a prins umerii si m-a izbit de zidul rece.Am gemut de durere si m-am prelins in jos pe zid.Durerea persista in spatele meu,pe coloana vertebrala si omoplati.

Zetrov : CoaliţiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum