8.Everytime we touch

344 15 0
                                    

Am deschis larg frigiderul lui Harry.

-Ce,nu e suc de portocale?Halal aprovizionare,am mormait,cu capul in frigider.Harry,nu e suc de portocale!am tipat,ca el sa ma auda din sufragerie.

-Nici de mere?a tipat inapoi.

-Ai zis ca daca nu ai de mere,sa ma uit dupa portocale,deci tu ce crezi?!

-Las-o balta,o sa iau o bere!

Am luat doza lui de bere si pentru mine o Cola cu cirese.El statea pe canapea,cu o consola de joc in mana.Tigara lui fumega in scrumiera.Purta o pereche de pantaloni de pijama albastrii si un tricou alb,simplu.Mi-am tras pantalonii scurti de pijama,roz,putin in jos si m-am asezat langa el pe canapea.El si-a trecut bratul peste umerii mei si m-a tras mai aproape de el.Mi-am sprijinit capul de umarul lui.El si-a desfacut doza de bere si a dus-o la buze,luand-o o gura din ea.E lasat-o pe masuta din fata lui.De o luna,de cand ma mutasem in apartamentul meu,imi petreceam mai mult timpul pe aici.Apartamentul meu mi se parea mult prea mare si mult prea rece.

-Harry?

-Da?

-Tu stii totul despre mine,iar eu nu stiu nimic despre tine..

-Ce vrei sa stii?

-Tot.

-Pai,pe tatal meu il chema Edward Currtys si pe mama Bianca-Hannah Styles.Nu erau casatoriti.Cand eu aveam 3 ani,sora mea,Beatrix s-a nascut.La scurt timp,mama a aflat ca are o amanta.Ne-a parasit pentru ea,dar a luat-o si pe Beatrix cu el.S-au mutat in alt stat,noi locuiam in Chicago atunci.Mama a fost inebunita de durere,iar cand aveam 13 ani,ne-am mutat aici.La scurt timp,a murit.Eu l-am intalnit pe Jagat,care imi era ca un frate.Era mult mai mare ca mine,avea 18 ani si avea o logodnica frumoasa.

-Cum s-a format banda?

-Totul s-a intamplat intr-o noapte rece de ianuarie.Eram acasa la Jagat,iar el bause.Logodnica lui era insarcinata in 6 luni,asa ca m-am oferit sa o duc acasa.El mi-a dat masina lui,abia imi luasem carnetul.Soseaua era poleita si era multa ceata.Parca suflul mortii ne inconjura.Am pierdut controlul masinii si am intrat intr-un parapet de pe marginea drumului.Ea nu purta centura de siguranta,pentru ca spunea ca o strange,asa ca a plonjat prin parbriz.A murit pe loc.Am stat doi ani in inchisoare,am facut clasele a 9 si a 10a acolo.Asa l-am cunoscut pe Zayn.Era acuzat de uciderea tatalui sau vitreg,care incerca sa ii violeze mama.In inchisoare s-a format S-13,cu hoti si criminali.Am iesit pentru buna purtare si i-am asteptat pe toti.Jagat mi-a devenit cel mai mare dusman,invinovatindu-ma de moartea lor.De cand am iesit,S-13 si The Devils se lupta pentru orasul Miami.

-Si sora ta?

-Pe Bex n-am mai vazut-o de 15 ani.Avea 5 luni cand tata a luat-o .

Apoi el a schimbat subiectul imediat.Il inteleg ca nu vrea sa vorbeasca despre asta.Dupa vreo doua ore,ne-am bagat in pat.El m-a tras spre el,luanadu-ma in brate.

-Iarta-ma,n-am vrut sa te fac sa vorbesti despre asta..

-E in regula iubito,aflai oricum,mai devreme sau mai tarziu.

M-a pupat pe frunte si a inchis ochii,respiratia devenindu-i regulata aproape imediat si adormind.Cand,intr-un final,somnul ajunsese si pe la mine,dupa ce ma foisem mai bine de o ora,telefonul a inceput sa sune.L-am deblocat rapid.

-Tata,e ora 12 noaptea,ce e?

-Ludvine naste.

-Mai are o luna.

-E prematur.Te rog,vino.Nu se stie daca va trai.

-Vin imediat.

L-am lasat pe el sa doarma,iar eu m-am imbracat si in cea mai mare viteza am iesit din apartament.Am prins un taxi si m-am urcat in el.

Zetrov : CoaliţiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum