2.Killer?

420 22 1
                                    

"Unii uita,altii nu uita amintirile din trecut.Unii plang de tristete,altii se imbata ca sa-si uite durerea."

Am aruncat taximetristului cateva bancnote si am coborat din taxi.Am pasit spre blocul in care locuia Tiana.Cred ca aratam ca o mumie,pentru ca cele 2 persoane cu care m-am intanit pana la intrarea in bloc,m-au privi ciudat.Normal,doar nu vezi in fiecare zi o fata,intr-o rochie,cu machiajul scurs pe fata si tragand un geamantan dupa ea.Am tras de usa de la intrarea in bloc si spre mirarea mea,era deschisa.Intentionam sa merg cu liftul pana la etajul 4,unde locuieste Tia,dar afisul lipit pe usa lui m-a oprit.Scria mare INCHIS PENTRU REPARATII! . Asa ca am facut ceea ce un om normal nu prea ar face.Mi-am scos pantofii din picioare,am deschis geamantanul si i-am aruncat acolo,apoi l-am apucat strans de maner si am inceput sa urc scarile.Dupa zece minute de chin,am ajuns in sfarsit in fata usii Tianei.Am apasat soneria odata.Nimic.Inca odata.Iar nimic.Oare a plecat la munca?Am privit ceasul,care indica 18:50.Incepe munca la 20:30,deci nu.Am apasat ultima data,iar dupa 2 minute,usa s-a deschis si a aparaut o Tiana cu un prosop in cap si un halat roz si pufos pe ea.

-Brigitte!Intra!

S-a dat la o parte din usa si m-a lasat sa intru in apartamentul micut.

-Ce ti s-a intamplat?

Durerea era prea mare.Nu mi-am inchipuit ca tata ar face asa ceva,ca ne-ar parasi pur si simplu.Sufletul meu era spart in bucati.Niciodata n-am cunoscut durerea,pana acum.Nu seamana cu durerea cauzata de o lovitura,sau o durere de cap.Ma sfasie pe dinauntru ca niste gheare.Intamplarea m-a marcat profund.N-am crezut ca mi se intampla vreodata acest lucru.Vedeam in jurul meu foarte multi copii,ai caror parinti erau divortati,dar niciodata nu m-am gandit ca o sa ajung in aceasta situatie.Sunt sigura ca in curand,parintii mei ma vor chema la un tribunal,iar un judecator ma va intreba cu cine vreau sa raman,din moment ce nu sunt majora.Toate astea ma apasau si trebuia sa ma descarc.Iar Tiana era perfecta pentru asta.

-Tata are o amanta!Si a vrut sa plece de acasa,a spus ca e gravida.Tatal meu va mai avea un copil.Dar eu am plecat inaintea lui.E in regula daca stau aici cateva zile?Adica daca nu ma poi primi,pot merge la un hotel si...

-B.!Taci.Doamne,normal ca te pot primi.Dar nu cred ca e la fel cu ce esti tu obisnuita.Si cum naiba are o amanta?

-Prostii!Mi-ar fi placut sa locuiesc intr-un apartament ca asta,cald si primitor,decat in casa aia mare si goala.

-Trebuie sa ma pregatesc pentru munca.Nu vreau sa te las singura aici,dar daca as lipsi,seful meu m-ar omori.

-Ia-ma cu tine.Te rog,Tia,am nevoie sa ma detasez de toate astea,macar putin.

-Bine.Dar schimba-te,nu poti merge asa intr-un club plin de adolescenti beti si hormonali.Hai sa iti arat camera ta.

M-a tras de mana pe holul lung,pana la o camera fata in fata cu camera ei.Era o camera calda,vopsita in culori pastelate,cu un pat de marime medie in mijloc,un dulap si doua noptiere.

-Deja e 19:30?La dracu!Tiana a plecat din camera,bombanind ceva despre timpul prea scurt.

Mi-am dat jos rochia si am inlocuit-o cu niste pantaloni negrii,un tricou alb,pe care scria mare 85 si am incaltat o pereche de Air Force albi.Mi-am refacut machiajul distrus si mi-am trecut mana prin buclele lejere,desfacandu-le.Am mers in living,unde era prietena mea cea mai buna.A smuls un manunchi de chei din cuier si m-a tras de mana afara din apartament.Am luat liftul pana la subsolul cladirii,unde era o parcare subterana.Ea a apasat pe o cheie si o masina a scos un sunet de deblocare.

-Spune-mi ca glumesti!Am spus,privind masina care statea in fata mea.

Era un McLaren MP4-12C ,multicolor.Capota era jumatate roz,putin mov si restul albastra.Trecea de la albastru deschis,terminand cu plafonul din spate,care era de  un mov puternic.

Zetrov : CoaliţiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum