Priveam mandra camera mea,recent renovata de mine si de mama.Imi placea foarte mult,nu neapatat designul,ci faptul ca eu şi mama chiar facusem asta impreuna.Ma ajutase sa aleg tapetul ,perdelele si draperiile.Am inaintat in camera,spre geam.Apa din piscina de sub geamul meu stralucea in razele soarelui de august.Jos,parintii mei se bucurau de soare si de caldura.Mama era intinsa pe un sezlong,citind o carte,iar tata inota in piscina.Mi-am strans parul intr-un coc lejer,apoi am tras pe mine costumul meu de baie negru.Am dat sa ies din camera,cand telefonul mi-a sunat.Am mers spre noptiera si l-am ridicat in mana,ducandu-l la ureche.
-Brigitte!Vocea fericita a Tianei mi-a rasunat in ureche.Imi pare rau ca nu am mai vorbit chiar asa des ca in timpul scolii,dar chiar am avut ceva treaba.
-Nu-i nimic,Tia.Si eu am avut ceva treaba.Mi-am renovat camera,cu ajutorul mamei!
-Serios?Mama ta chiar te-a ajutat?
Tiana stia ca eu si mama nu avem o relatie chiar perfecta.Ea era atat de ocupata cu munca ei,incat cateodata,uita pur si simplu de existenta mea.La fel si tata.El credea ca daca am cardul plin,nu o sa le simt lipsa prea mult.Ei bine,se insela.
-Da,a fost ceva foarte dragut.Adica,pana si tata s-a implicat.Mi-au spus ca vara asta au mai rarit din cazurile pe care le aveau,pentru a petrece mai mult timp cu mine.
-Nu stii cat de mult ma bucur,Bri!Ce spui,ne vedem zilele astea?
-Sigur.Oh,Tia,trebuie sa plec acum.Te sun mai tarziu,ok?
-Sigur.Te pup!Pa.
-Si eu te pup!
Am aruncat telefonul in pat si am coborat scarile in fuga,iesind in curtea din spate.Prea tarziu,insa.Mama si tata isi luasera fiecare cate un dosar si il studiau.Mi-am dres vocea,pentru a le atrage atentia.
-Scumpo!Nici nu te-am observat!A zis mama,ridicandu-si ochii din dosar.
-Povestea vietii mele.Am murmurat.
-Ai zis ceva,Brigitte?A intrebat si tata,serios ca de obicei.
-Nu,nimic.
-La cina,iesim in oras,scumpo.Vom cina cu familia Robinson.Pe la sase sa fii gata,ok?A zis mama,cu ochii in dosar.
-Dar este ora patru!De ce mi-ati spus acum?
-Pentru ca acum am hotarat.Tata a vorbit,iar.
-Las-o balta.Ma duc sa ma pregatesc!
Am intrat in casa,dezamagita.Chiar vroiam o baie in piscina.Probabil maine,asta daca nu le vine alta idee stralucita.Am intrat in baie,dandu-mi costumul de baie jos.Am intrat sub dus,lasand apa calduta sa imi mangaie corpul.Am pus putin gel de dus cu aroma de capsuni pe buretele exfoliant,apoi am inceput sa imi rasfat corpul.Dupa ce m-am clatit,mi-am infasurat un prosop pufos in jurul corpului si am iesit din baie.In drumul meu spre dulap,m-am impiedicat de un maldar de carti si caiete.Tocilara de mine,am gandit.Oricine altcineca care ar intra aici si mi-ar vedea toate cartile imprastiate peste tot in camera,pana si sub pat,m-ar cataloga imediat drept cea mai mare tocilara.Nu vreau sa fiu asa,vreau doar sa imi multumesc parintii,care se asteapta ca eu sa urmez Facultatea de Drept si sa devin un procuror de succes,imediat ce termin liceul.Dar,cazurile complicate,dosarele si hartogaria nu ma reprezinta.Asta nu sunt eu,asta este o versiune a amandurora,amestecata in corpul meu.Mereau am vrut in viata mea un strop de pericol si adrenalina.Singurul strop de adrenalina prin care am trecut,a fost cand am intarziat o cu o zii termenul limita pentru predarea unei carti la biblioteca.Da,jalnic.Am deschis dulapul,alegand o rochie alba,aducand putin cu rochiile tip balerina,dar nu asa de umflata jos,cu un decolteu nici prea mare,dar nici foarte mic,in V,cu o aplicatie argintie.Am lasat-o pe pat,tragand pe mine lenjeria intima,urmand sa imi aplic machiajul si sa imi fac parul.M-am machiat discret,trasand o linie subtire de tus pe fiecare pleoapa,putin fard de ochi argintiu si un ruj roz drajeu.Mi-am facut niste bucle lejere,apoi am privit ceasul.Indica 17:30.
-La dracu!Am suierat,apoi am imbracat rochia in graba.
Am apucat un plic negru din cuierul atarnat de usa si am incaltat pantofii cu platforna negrii.M-am privit inca odata in oglinda.Aratam decent.Familia Robinson nu era o familie foarte normala.Erau ciudat de conservatori si puneau mare pret pe clasele sociale.Doamna Robinson si fiica ei,Julianne,nici nu se uitau la chelneri.Dupa o ultima privire,am coborat scarile.Mama si tata se auzeau vorbind in bucatarie.Am intentionat sa marg si eu acolo,dar m-am razgandit,trantindu-ma pe canapeaua din piele neagra si aprinzand televizorul.Priveam o emisiune,cand telefonul tatei a sunat.L-am deblocat si am raspuns.
-Buna iubitule!O voce de femeie s-a auzit in difuzor si eu am incremenit. Expediaz-o pe Lilianne sa manance cu fetita ta,spune-i ca ai un nou caz si vino sa ne vedem.Mor de dorul tau,Brad!
Lumea mea s-a spart pur si simplu.Apoi parintii mei au intrat in living si tata m-a vazut cu telefonul lui la ureche.
-Ce naiba faci cu telefonul meu?
Mi l-a smuls de la ureche,inchizandu-l imediat.Lacrmile amenintau sa cada.
-A-ai o amanta?Vocea mea era mica si tremuranda.
-Poftim?Ce spui,Brigitte?A zis mama,socata.
-Era o femeie!Am auzit-o!A spus sa ne expedieze,sa iti zica ca are un caz nou si sa se duca la ea!De ce faci asta,tata?!
Mama s-a asezat pe canapea,tinandu-si fata in palme.Lacrimile imi curgeau usor pe fata.Tata a urcat sus.In mai putin de zece minute,s-a intors,tinand in mana doua vazile.
-Ce faci,Brad?
Mama a sarit in picoare,mergand spre el.
-Plec la ea.Sunt indragostit de ea,o iubesc.Lili!
-Ce o sa spuna lumea?!Reputatia mea,o sa se aleaga praful de ea!O sa trec in stadiul de femeie parasita!Anabella Robinson nu o sa imi mai fie prietena,fetele de la club o sa ma dea afara!
-Doar de asta iti pasa,mama?!De nenorocita ta reputatie?I-am strigat in fata.
-Este insarcinata,Lili.Nu pot sa o abandonez.
Asta a fost picatura care a umplut paharul.Mi-am dat jos pantofii,luand-o la fuga spre scari.Am scos un geamantan mic din dulap,indesand acolo mai multe haine si perechi de pantofi.Mi-am indesat in plic un teanc de bani din cele trei economisite,mi-am verificat cardurile si am coborat.Parintii mei isi adresau cuvinte grele.Am sunat si am comandat un taxi.
-Brigitte,scumpo,ce faci?
-Plec,mama.
-Iubito,nu ma poti abandona si tu!
-Lasa-ma sa plec,doar pentru cateva zile,pentru a-mi face oridine in ganduri!
Am iesit pe usa exact cand taxiul a ajuns.
-Incotro,domnisoara?
-Palm Beach.
CITEȘTI
Zetrov : Coaliţia
Ficção Adolescente"Ce simt eu pentru tine e prea puternic!Ca un foc,ce mă mistuie încetul cu încetul.Te iubesc atât de mult,că mă doare inima,Harry Styles!'' Ea este o fata cuminte, care nu incalca niciodata regulile. El este impulsiv,periculos si mereu dispus sa tra...