5.You're such a monster!

337 17 0
                                    

Au trecut 2 saptamani de cand nu am mai iesit din casa,decat pana in curtea din spate si atat.Eram inca speriata si mi-era frica pentru viata mea.Cum putea sa nu imi fie?Fusesem martora la un schimb de focuri.Nici pe el nu il mai vazusem,ceea ce era bine.Cand am vorbit cu Tiana la telefon,a zis ca e plecat din oras si ca se va intoarce la inceputul liceului.Si maine era prima zii.Macar nu aveam sa il vad.Licee diferite,parti din Miami diferite.Era ora trei dimineata si eu nu dormeam.In ultimele doua saptamani avusesem niste cosmaruri cumplite,din care ma trezeam urland si plangand.Mi-am bagat in gura o pastila pentru somn si mi-am pus capul pe perna.Sper sa nu am cosmaruri.

***

Imi priveam imaginea in oglinda.Purtam o bluza roz,fara maneci,o pereche de blugi albastrii cu talie inalta si niste sandale roz,cu toc,in picioare.Eram machiata discret,doar cu putin tus si rimel,iar pe buze imi stralucea un ruj rosu.

-Brigitte,grabeste-te!Jordan a venit!

Vocea mamei s-a auzit,prin usa inchisa.Mi-am dat cu putin parfum,mi-am apucat geanta mare si neagra si am coborat.Jordan purta o pereche de pantaloni albi,un tricou albastru inchis si tenesti de aceeasi culoare.Mi-a inconjurat talia cu mana si mi-a zambit.I-am aratat si eu un zambet fortat.

-Ce frumosi sunteti!a exclamat mama,cu un zambet kilometric.

-Da,da,multumim.Haide,Jordan,intarziem.

L-am tras de mana pana afara.Mi-a deschis usa masinii,iar eu am urcat.A urcat si el,pornind in liniste spre liceu.

-Si,ce-ai zice sa cinam diseara la Tousseaud?a spart el tacerea.

Limbajul lui mult prea formal ma calca pe nervi.De ce nu poate sa vorbeasca normal?

-Hmm,sigur.Dar mai intai trebuie sa o intreb pe mama.

-Sigur.

Liceul deja se vedea.Cladirea in forma de L,impunea respect.Ciudat pentru o cladire.Jordan a intrat in parcarea liceului si a oprit masina.Am coborat amandoi.Ciudat,dar elevii nu ne mai inconjurau,ca in alti ani.Erau toti stransi intr-un anumit loc.Frane fortate se auzeau si mirosul de cauciuc ars plutea in aer.Doar nu a primit Dylan Chesterfield o masina noua si se lauda cu ea,dinnou.Am intrat si noi printre elevi.Mana lui Jordan era pe talia mea.Trei masini,in culori tipatoare,respectiv albastru,verde si galben se miscau in drifturi,in parcare.Apoi am vazut tot.O masina rosie,de care se sprijinea un baiat blond,langa el stand Chantal.Apoi,una gri,unde Zayn o tinea in brate pe Tiana.Si cand am ajuns la ultima,mi-am dorit sa se faca o gaura in pamant si sa ma inghita.Koenigsegg-ul CCX al lui H Styles era langa cele doua.El statea sprivinit de masina,purtand un maiou negru si niste blugi mulati,la fel de negrii.De el stateau atarnate nimeni altele,decat Athena Sequela si Mariangel Collins.Ambele erau imbracate sumar,cu rochii scurte si extrem de colorate.Micuta Mariangel,era mai mica cu un an ca ea,in clasa cu mine,clasa a 11 a.Verisoara primara cu Athena,aceasta o luase sub aripa ei 'protectoare',transformand-o intr-o mica tarfa.La cei 1,60 cm ai ei si cu parul lung si roscat,vopsit,desigur,seamana cu un elf de-al lui Mos Craciun.Pare un copil cuminte si bun,dar nu mai are nimic inocenrt in ea.Verisoara ei s-a ocupat sa o transforme in ceva ce seamana cu animatia Despicable Me.Parca Athena era Gru,inainte sa le intalneasca pe fetite,iar Mariangel,un minion.Da da,cea mai penibila comparatie.Cea mai in varsta i-a soptit ceva celei din urma,iar aceasta s-a indepartat imediat de Harry,plecand,mai apoi pierzandu-se in multime.

-Bri!

Tiana s-a desprins de iubitul ei si a venit spre mine.M-a tras intr-o imbratisare.

-Ce e cu ei aici?am soptit in parul ei.

-Liceul lor a fost inchis.A fost o razie de droguri si s-au gasit vreo 3 tone de zapada*.Au fost nevoiti sa se mute aici.Doar cei care au vrut.Restul s-au lasat de scoala.Mi-a soptit inapoi.

Zetrov : CoaliţiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum