Imi aranjam hainele sifonate in timp ce el vorbea la telefonul ce ii sunase acum cateva minute.Parea calcat pe nervi.A inchis telefonul si l-a indesat in buzunar.A venit spre mine si si-a dus mainile pe spatele meu,tragandu-ma mai aproape de el.
-Trebuie sa plec.mi-a soptit.
-E in regula.
Mi-a sarutat scurt buzele,apoi a iesit ca o furtuna din clasa.Am iesit si eu.In parcare,elevii ma priveau ciudat.Puteam vedea frica in privirea lor.Of,fiti seriosi,am facut si lucruri mai rele! imi venea sa le strig in fata,dar m-am abtinut.Mi-am ocolit prietenii si am iesit din parcarea liceului.Am inceput sa merg pe jos prin centrul orasului,incercand sa ma gandesc la ceea ce am facut.Ce mai conteaza?E al tau acum! ce naiba gandesc?Ce se intampla cu mine?Am intrat in primul supermarket care mi-a iesit in cale,pentru a cumpara ceva de mancare,dar,in schimb,m-am oprit in fata raionului cu vopsele.Am apucat una blond deschis,speciala pentru ombre si am aruncat-o in cos.Am mai cumparat doua pizza congelate,niste fructe,o lasagna instant si cam atat.Am platit si am iesit din supermarket,urcandu-ma intr-un taxi.Imi trebuie o masina.Cand am ajuns acasa,am aruncat lasagna in cuptor si am urcat in baie.Am inceput sa imi vopsesc parul asa cum citeam pe cutie.Cand am terminat,am aruncat totul la cosul de gunoi.Mi-am infasurat parul intr-un prosop si am coborat,asezandu-ma pe canapea.Trebuia sa stau 35 de minute cu vopseaua in cap,asa ca mi-am luat un bol cu capsuni si am deschis televizorul,unde era emisiunea mea preferata,defapt,o reluare a ei,pentru ca se terminase acum aproape un an,"Snooki and Jwoww".Am auzit telefonul casei cum piuie,asa ca am apasat pe buton,lasand mesajele sa curga.
-Buna,scumpo,sunt aham,eu,tata.Nu mi-ai raspuns la telefon,asa ca m-am gandit sa iti las un mesaj aici si..
Am apasat pe buton,asteptand urmatorul mesaj.
-Hey,Bri,sunt tot eu,tata.Uite,eu si Ludvine am avut a doua ecografie,cea de 6 luni.Nu stim inca ce este..Uite,Brigitte,vreau sa il cunosti si sa iti petreci timp cu el,e fratele sau sora ta,trebuie sa il iubesti..
Am oprit si al doilea mesaj,facand la fel cu urmatoarele cinci,tot de la tata,ultimul fiind de la asa numita Ludvine,in care ma ruga sa merg sa il vad pe tata si radiografia odraslei lor.Cu siguranta,nu!Mi-am scos telefonul din buzunar si am tastat repede un mesaj catre tatal meu,care suna in felul urmator: "Chiar credeti,tu si Ludvine,ca eu chiar o sa vin in casa voastra?Sa imi petrec timpul,si pe deasupra,sa va mai si iubesc progenitura?Nu prea cred,taticule.Ne-ai inlocuit,pe mine si pe mama,acum suporta consecintele!Uita ca mai ai un copil,multumeste-te cu plodul care e pe drum si cu care m-ai inlocuit.La revedere,Brad! " Am apasat trimite si am mers sa mananc lasagna care mirosea divin.Dupa ce am terminat,mi-am spalat farfuria si am mers inapoi sus,in baie,pentru a-mi spala parul.Cand mi-am uscat parul,am vazut ca putin mai mult de jumatate era acum blond,dar imi placea mai mult asa.Cand sa ma asez in pat,o bataie in usa m-a facut sa tresar.Am coborat jos,incercand sa imi dau seama cine e.
-B,deschide naibii usa,soarele ma bate in cap si mi-e ca prostesc!
Vocea Tianei m-a facut sa rasuflu usurata si am deschis usa imediat.Prietena mea a intrat val-vartej in casa.
-Cu ce-am gresit,Doamne,de e asa de cald?s-a smiorcait ea.Si tu ce naiba faci?
-Ce naiba fac?
-Stai degeaba.
-Si ce ar trebui sa fac?
-E vineri seara,mergem in club!Si nici sa nu indraznesti sa ma refuzi,acum suntem a 11a!
CITEȘTI
Zetrov : Coaliţia
Roman pour Adolescents"Ce simt eu pentru tine e prea puternic!Ca un foc,ce mă mistuie încetul cu încetul.Te iubesc atât de mult,că mă doare inima,Harry Styles!'' Ea este o fata cuminte, care nu incalca niciodata regulile. El este impulsiv,periculos si mereu dispus sa tra...