bölüm-4🏳️‍🌈

755 67 141
                                    


Medya= IU ve suga'nın şarkısı 'EİGHT'

Medya= IU ve suga'nın şarkısı 'EİGHT'

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

IU aşkım seni seviyorum. Çok güzelsinnn

Yazarın anlatımıyla...

Kapının çalma sesiyle salonda oturan Bangtan şaşkın bir şekilde bir birlerine baktılar. Sadece min yoongi en rahat haliyle ayağa kalktı kapıyı açmak için.
"Bayan lee ji eun geldi."
Suga'nın cümlesi üzerine jungkook ayağa fırladı.
"NE! IU SUNBAENİMMİ GELDİ!" Taehyung çatık kaşlarla jungkook'a döndüğünde, jungkook'un bu sevinci onu oldukça üzmüştü.

"Neden haber vermiyorsun! Şu halime bak ya! Ya kapıyı açın! Kız kaldı orda!" Jungkook koşarak kapıyı açtığında diğerleri arkasından söyleniyor ve onunla dalga geçiyordu.
Taehyung dışında.

Jk kapıyı açtığında karşısında IU'yu -ideal kadın tipim- dediği tatlı kızı buldu.
Yüzünde siyah bir maske, siyah bir şapka ve oldukça hoş görünen bir giyim tarzıyla jungkook'a bakıyordu.

"Ah, jungkook-shi!" Tatlı bir şekilde eğilince jungkook'ta eğildi.
"IU sunbaenim, içeri geçin lütfen." Jungkook IU için yol verip içeri geçmesini sağladı. Bu sırada diğerleri az önce ayı gibi yayıldıkları yerlerde dik bir şekilde kalçalarının üzerine oturmuştu. Normalde başka bir yerlerinin üzerine oturdukları için bu şekilde tarif etmek uygun olacaktır.

Taehyung'un gözleri, heycanlı bir şekilde IU'yu izleyen jungkook'u izlemeye başladı.

Demek jungkook'un ideal KADIN tipi karşısındaki bu güzel kızdı.

Ama yinede taehyung'un içini rahatlatan çok önemli bir nokta vardı.
'IU sunbaenim 27 yaşında. Jungkook 23... jungkook kendisinden büyük kadınlarla asla evlenmez. Bunu kendisi söylemişti.'
Diye içinden geçirdi. Diğer üyelerin ayağa kalktığını görünce keyifle gülümseyip ayağa kalktı ve IU'ya eğilerek selam verdi.

"Biliyorsunuz," diye söze girdi suga "yakında bayan ji eun ile bir şarkı seslendireceğiz. Onun için geldi. Şarkının sözleri üzerinde konuşacağız." Diğerleri olumlu mırıltılar çıkardığında jungkook heycanla suga'ya döndü.

"Hyung... size yardım edeyimmi?"
"Gerek yok jungkookie... bir kaç saatimizi alır zaten!"
"Ya hyung... lütfen." Yoongi bıkkın bir ifadeyle jungkook'a bakerken, jk IU'ya döndü.
"Sunbaenim-"
"Bana nona diyebilirsin jungkook."
"Ah, hayır sunbaenim... size sunbaenim diye hitap etmek daha hoşuma gidiyor." IU tatlı bir şekilde jungkook'a gülümserken, jungkok karşısındaki bu kızdan etkilenmiş gibi yüzünü inceliyordu. Yanağındaki 'ben' diye adlandırılan siyah nokta oldukça hoşuna gitmişti. Deli gibi o siyah noktaya dokunmak istiyordu.

Jimin, tae nin koluna uyarırcasına dokunduğunda tae gözlerinin dolduğunu fark etmişti.
Jimin, taehyung'a sessizce fısıldadı.
"Taehyung... kendine hakim ol... kendini ele veriyorsun. Tanrı aşkına şu gözyaşlarını kontrol et! Akmasınlar!"
"Be... ben odama gidiyorum jimin." Taehyung jimin'in yanından uzaklaşırken sol gözünden bir damla gözyaşı yanaklarına doğru süzüldü.
Jimin bu göz yaşını gördüğünde havanın soğuduğunu hissetti. İçinden jungkook'a bildiği tüm küfürleri saydırıp, IU'ya tekrar eğilerek selam verip taehyung'un peşinden gitti.

Oh My Daddy | Taekook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin