Merhabaaaa...
Bölümü oylamayı unutmayalım<3
UYARI: Dikkat dikkat! Rahatsız olanların dikkatine! Bu bölüm aşırı derecede cinsellik içermektedir! Bu bir ikaz anonsudur! Bu bölüm PARTY PARTY YEAH bölümü olduğu için rahatsız olanlar okumasın!
VE MÜMKÜNSE ARMY DIŞINDA KİMSE OKUMASIN!
ÇÜNKÜ ARMY DIŞINDA BİRİ OKURSA ACAYİP BİR ŞEKİLDE İĞRENEBİLİR
"1... 2... 3... gir!"
"Hayır jeon, yapamam!"
"Hadi ama korkma!"
"Jungkook korkuyorum!"
"Gir şuraya diyorum! Korkunu yenmelisin!"
"Hayır jungkook! Bu böcek çok büyük! Bana bakıyo bu!"
"Böcek seni yemeye kalksa bir yılda bitiremez!"
"Sen bana şişkomu diyorsun!?"
"Hayır!"Jungkook, tae ile birlikte kapısında durduğu banyonun -içinde böcek olan banyonun- içine doğru tae'yi itti.
Taehyung kendisini siyah, büyük böceğin dibinde bulduğunda çığlık atarak geniş banyonun bir köşesine attı kendisini. Bu sırada jungkook'ta gülerek kendisini yere attmıştı."Sikicem jungkook sikicem!" Jungkook, taehyung'un korku dolu yüzüne bakıp bir kahkaha daha savurduğunda taehyung ciddi anlamda korkuyordu. Ama jungkook bunu görmeyecek kadar eğleniyor gibi gözüküyordu.
"Jungkook korkuyorum! Gülmeyi kesermisin!"Jungkook gülmesini durduramayıp zar zor konuşmaya çalıştı.
"Korkma... bir şey... yapamaz... yok artık ağlıyormusun taehyung!" Taehyung, dirseğinin içiyle göz yaşlarını sildi.
"Jungkook... jungkook sen şerefsizsin!... bir daha yanıma gelme!" Jungkook gülerek banyonun içine girdiğinde, bir kaç adımda kendisini taehyung'un dibinde buldu.Taehyung, banyonun duvarına yasladığı sırtını duvardan ayırıp, jungkook'u yakasından tutarak duvara yapıştırdı. Yer değiştirdiler.
"Ne yapıyorsun dangshin? Bu neydi şimdi?"
Taehyung, jungkook'un yüzüne doğru üfleyip saçlarıyla kapanan anlının açılmasını sağladı."Biz sevgiliyiz artık kook... değil mi?"
"Evet"
"Sen bana aitsin?"
"Evet."
"Ben sana aidim?"
"Evet."
"Şuan benim olacakmısın?"
"Eve-ne!"Tae, kollarını jungkook'un beline sarıp kendisine çekti.
"Mmmm... seni istiyorum." Taehyung dudaklarını jungkook'un dudaklarına değdirip on saniye kadar bir süreyle öptükten sonra ayırdı.
"Hadi..." tekrar dudaklarını jungkook'un dudaklarına değdirip geri çekti.
"Hadi, yapalım..." jungkook yüzünü taehyung'un yüzünden uzaklaştırıp başını salladı.
"Olmaz dangshin... bu gün olmaz... herkes buradayken olmaz."Taehyung, sıkıntıyla burnundan aldığı nefesi tekrar burnundan vererek kollarını jungkook'un belinden çekti.
Jungkook bu tavrını garipseyerek çatık kaşlarla ona baktı.
"Dangshin... neden böyle yapıyorsun? Hem daha yeni sevgili olduk ve ben kendimi hazır hissetmiyorum... ve senin üstte olacağını bildiğim için biraz endişeliyim... sonuçta ilkim olacak ve-"
"Tamam kook sus!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oh My Daddy | Taekook ✔
Fanficİlk ficim olduğu için içeride yazım biçimim biraz ergence gelebilir. Ona göre okunması tavsiye edilir ^.^