bölüm-6🏳️‍🌈

637 65 138
                                    

Medya galp me sjsjdh

UYARI: bu bölüm biraz PARTY PART YEAH bölümü olduğu için rahatsız olanlar okumasın:)

UYARI: bu bölüm biraz PARTY PART YEAH bölümü olduğu için rahatsız olanlar okumasın:)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Jungkook" dudaklarımı jungkook'un dudaklarından ayırıp yüzüne baktım.

Onu öptüğümü görmüştü! Onu öptüğümü görmüştü!

Yüzünde hiç bir ifade yoktu.
Çocuk şoka uğramıştı ama şok ifadesini yüzünde gösteremiyordu çünkü donup kalmıştı.

"Hyung... beni... neden öpüyordun?" Sesi kısık kısık çıkıyordu. Ne diyebilirim ne? Yüzlerimizin arasında çok az bir mesafe vardı ve bu oldukça rahatsız edici bir manzaraydı. Tabii jungkook için

"Jungkook ben-" jungkook başını yastıktan çok az bir şekilde kaldırıp dudaklarını dudaklarıma değdirdi. Yaptığı şeyin şokuyla donup kalmıştım. Jungkook'un dili ağzımın içinde dolaşırken hiç bir şey yapamıyordum. Dudakları sert bir şekilde dudaklarıma baskı yapıyordu. Neden yapıyor bunu?

Jungkook, Karşılık vermem için alt dudağımı ısırdığında hemen dudaklarımı hareket ettirdim. Boynunun ağrıdığını düşünerek elimi, jungkook'un havadaki başının altına yerleştirdim ve dudaklarımı onun dudaklarından ayırmadan başını yastığa yatırdım yavaş yavaş.

Nefes nefese kalacak şekilde öpüşüyorduk. Dudakları dudaklarımdan bir saniye gibi kısa bir süreliğine ayırlıp tekrar birleşiyordu ve bu defalarca tekrarlanıyordu.

[Smut uyarısı]

Ellerimi jungkook'un kalçasına götürdüğümde jungkook ağzımın içine doğru bir inleme bırakıverdi.

Kendimi oturur hale getirirken
Jungkook'u kalçasından tutup kucağıma yerleştirdim.
Dudaklarımızı tekrar birleştirdiğimde ellerimin arasındaki kalçasını sıkıyordum. Bu arada jungkook'un sertliğini hissettmemek için, his kaybım olması gerekiyordu herhalde.

Jungkook dudaklarımı bırakıp boynuma yöneldiğinde boynumu emmecek zannettim ama o kullak mememi ağzına alıp emmeye başlamıştı.

Bir süre sonra kulağımı bıraktığında, boynuma yönelecekken kulağıma fısıldadı nefes nefese
"Sürtünmemi istermisin dangshin?*"

(*: kore'de erkek sevgililerin birbirine hitap etme şekli.)

Başımı salladığımda jungkook kucağımda hafif hareketlerle sertliğini sertliğime sürtüyordu bir yandanda boynumu emiyordu.

Düzensiz çıkan nefes alış veriş sesim onu dahada hızlı sürtünmesine sebep olurken elimi jungkook'un tişörtünün altına yerleştirdim. Ellerim pürüzsüz vücudunda gezerek yavaş yavaş yukarı çıktı ellerim.

Göğüs uclarını sıktığımda inlemeye başlamıştı bile. Göğüs ucunu parmaklarımın arasında yuvarlarken jungkook'un zevkten dört köşe olduğunu anlıyordum ama göğüsüme yasladığı elleri neden titriyordu işte bunu anlamıyordum.

"Jungkook... bırakabiliriz." Nefes nefese başını salladı.
"Hayır... şuan tam kıvamdayım."

Ellerimi göğüsünden indirip kasıklarına doğru yavaş hareketlerle götürdüğümde jungkook anlını göğüsüme yaslayıp düzensiz bir şekilde nefes alıp vermeye başladı.

Ellerimi eşortmanının içine daldırdım ve erkekliğini elime aldığımda işte şimdi jk inlemeye başlamıştı.

Jungkook'u çekmeye başladığımda anlını göğüsümden ayırmadan can çekişir gibi inliyordu. İnlemeleri odanın dört bir yanına dağılıyor ve kulağımın içinde yankı yapıyordu.

Bir süre sonra elime gelen sıcaklıkla boşaldığını anlamıştım.
Jk rahatlamış bir vaziyette kollarını serbest bırakıp tüm bedenini üstüme bıraktı.
Nefes alış verişleri hâlâ düzensizdi.

Sırıtarak göğüsüme yaslı olan jungkook'un başına baktım. Şimdi sıra bendeydi.
"Jungkook..." dedim sırıtarak
"Hm?" Dediğinde başını kaldırıp çenesini göğüsüme yasladı.
"Şimdi sıra bende... yapacağın şeyi iyi biliyorsun kedicik." Jk büyük bir kahkaha patlattı. Kahkahalarla üzerimden kalktığında anlamamış bir vaziyette ona bakıyordum.

"Hyung... bunu asla yapmam... sana âşık olduğumu filanmı sanıyorsun?" Gülmesini durdurup yüzüme baktı.

"Ben sadece rahatlamak için seni kullandım... ortada bir şey yok yani... hayaller kurma... beni rahatlattığın için teşekkür ederim" gülümseyerek odadan çıktığında söyledikleri şeyler bir gram olsun beni üzmemişti.

Çünkü bu gün bunu yapan yarın ne yapmazdıki?

---

Bir şey diyeceğim.
Şuana kadar yüzlerce fic okuduğuma yemin edebilirim.
Ve okduğum tüm ficlerde böyle smut bölümlerin sonuna yazarlar şunu yazıyor:
"AY YAZARKEN ÇOK UTANDIM YA, NEYSE BEN GİDİYORUM"
Böyle bir açıklama yapıyorlar.
Kardeşim okurken utanmıyonuzda yazarkenmi utanıyonuz amk?
Bende buna benzer bir açıklama yapacağım.

"HİÇ UTANMADIM, YAZARKEN ÇOK EĞLENDİM:)"

"HİÇ UTANMADIM, YAZARKEN ÇOK EĞLENDİM:)"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jungkook'un kasları cidden çok güzel;)

Oy vermeyi unutmayın^^

Oh My Daddy | Taekook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin