Merhabaaa güzellerim...
Tekerlekli sandalyeli jungkook'a çıldırıyorum...
---
1 hafta sonra...Jungkook, dudaklarını sevgilisinin dudaklarından istemeye istemeye ayırıp yüzünü avuçlarının arasına aldı. Sevgilisinin yüzüne baktı...
Taehyung, başını yana çevirip dudaklarını küçüğünün avucuna değdirip minik bir öpücük kondurdu. Jungkook, sevgilisinin bu öpücüğü onu gıdıklamış olacakki küçük bir kıkırtı çıktı dudaklarının arasından.
Taehyung, tam yanında, yatağına uzandığı küçüğünün ellerine uzandı.
Küçüğünün kucağında birleştirdiği ellerini, ellerinin arasına aldı. Dudaklarına yaklaştırıp parmaklarına birer birer öpücük kondurdu.Saat sabahın dokuzu olmasına rağmen yataktan çıkmamışlardı. Gerçi bu jungkook için pek geç bir saat sayılmazdı.
"Hyung..." jungkook parmaklarını tek tek öpen sevgilisine doğru seslendiğinde, sevgilisi başını kaldırıp küçüğünün yüzüne baktı.
"Hm?"
"Bu gün biraz dışarı çıkalımmı? Ben çok sıkıldım." Taehyung, küçüğünün yanağına ellerini yerleştirip baş parmağıyla elmacık kemiğini okşarken gözlerine baktı.
"Sen daha yürüyemiyorsun bebeğim... iyileşince söz çıkacağız." Jungkook, yüzünü buruşturarak başını geri çekip yanağını sevgilisinin avucundan kurtardı."Beni sevmiyorsun..." diye homurdandı birden. Taehyug, küçüğünün bu sözü üzerine kaşlarını çattı anlamayarak.
"Ne?" Jungkook omuz silkerek diğer elinide sevgilisinin elinden kurtarıp önüne döndü.
"Beni sevmiyorsun... bu aralar benimle ilgilenmeyi bıraktın." Jungkook alınarak dudağını büzdüğünde sevgilisi, bu haline büyük bir kahkaha attı.
"İyi de güzelim herşeyinle ben ilgileniyorum, Farkındamısın? Tuvalete bile ben götürüyorum seni.""Sus Taehyung! şuan kendime bir dram sahnesi yaratmaya çalışıyorum. Sakın bozma!" Taehyung küçüğünün tatlılığını hayranlıkla izlerken jungkook oyununu devam ettiriyordu.
"Benimle ilgilenmiyorsun! Sadece sevişmek için yanıma geliyorsun! Tanrım, Taehyung sen beni seks oyuncağı olarak kullanıyorsun!" Küçüğünün son söylediğine sesli bir şekilde gülerken kollarını küçüğünün beline ve kalçasına sarıp, küçüğünü kendisine iyice yaklaştırdı.
"Taehyung, bir bozma dedik ya!"Taehyung, küçüğünü duymazdan gelerek başını küçüğünün boynuna gömdü. Burnunu boynuna değdirerek kokusunu içine çekmeye başladı, o sırada jungkook hâlâ söyleniyordu.
Taehyung, küçüğünün boynuna kondurduğu küçük öpücükler yukarı doğru çıkarken ellini, jungkook'un yanağına yerleştirip başını kendisine çevirdi ve dudaklarına kapandı.
Dilini jungkook'un ağzının içine yolladığında jungkook, Taehyung'un dilini emmeye başladığı sırada odanın kapısı açıldı.
"Kalkın hadi, herkes sizi bekli-ne?"
Kapının aniden açılmasıyla ikiside korkuyla birbirlerinden ayrılıp kapı tarafına baktılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oh My Daddy | Taekook ✔
Fanfictionİlk ficim olduğu için içeride yazım biçimim biraz ergence gelebilir. Ona göre okunması tavsiye edilir ^.^