Merhabaaa güzellerim...
Şarkıyı açıp okuyalım lütfenn
----
@G : bu kadarsınız işte. İğrenç insanlar
@D: iğrençler
@Y: cidden hâlâ fondomda kalan ya da kalmayı düşünen varmı bu olaydan sonra
@jkninmuzlusütü: @Y evet var, ben. Ne yapcaksın? Annenemi şikayet edeceksin?
@Taekook_bitchies : sevişin aga sevişin, Yarasın. Hep bu günleri beklemiştim.
@h: zaten sevmezdim bu ikisini. Şimdi saygıda duymuyorum amk
@muqTAEdiceksiniz: çocuk yapmakla uğraşmayın, Zahmetli iş. Beni evlatlık alın gıkım çıkmaz.
@j: fandomda olduğum için kendimden utanıyorum
@l: bundan sonra Taekook antisiyim abi, net.
@k: @l ayn knk bende.
@p: oppa hayır. Jungkook oppam gay değil
@myworldbangtans: @p oppan gay bebeğim.
@-sinty: yeontan'a gardaş gelcekmi ??
@u : iğrençsiniz sizden nefret ediyorum! Ölmeyi hak ediyorsunuz, ölün!
@safiyenireye: @u okurlar ve yazar ağzına sıçmaya geliyor knk.
@u: @safiyenireye ne okuru, ne yazarı? Ne diyorsun sen?
@safiyenireye: @u boşver anlamazsın sen. Anlayanlar anladı zaten ;)
@w: sizden nefret ediyorum taekook
@m: ailem haklıymış. Sizin gibiler insanları kötü yola düşürüyor.
@j: kendinizden utanın
@q: ARMY onları savunuyor baksanıza, fandomda grubu gibi iğrenç işte.
@ç: kendinizi insanmı sanıyorsunuz? Yazık.
@-sinty: @ç biliyormusun, senin kafanada yazık.
Aşağıya kaydırdıkça, yorumlar çoğalıyor, yorumlar çoğaldıkça gözyaşlarım daha hızlı akıyordu.
Hata yapmıştık... büyük bir hata yapmıştık.Yaklaşık bir saattir bu tür yorumlar okuyor ve okudukça içimdeki pişmanlık sayısı ikiye katlanıp ağlamam dahada şiddetleniyordu.
Titreyen ellerimin arasındaki telefonun ekranını kapatıp bedenimi yatağın üzerine bırakarak başımı yastığa yasladım. Tüm ağırlığımı Sağ kolumun üzerine verecek şekilde yatağımda yana dönüp odanın içindeki karanlığı seyre daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oh My Daddy | Taekook ✔
Fanfictionİlk ficim olduğu için içeride yazım biçimim biraz ergence gelebilir. Ona göre okunması tavsiye edilir ^.^