bölüm-14🏳️‍🌈

426 44 233
                                    


Merhabaaa...

Uzun bir bölümle geldim.

Medya: aile fotoğrafımızz

Medya: aile fotoğrafımızz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hemen bölüme geçelimmm

---

BN: kook neredesin lan?

Kaç gündür yazmıyorsun

Hatta gün değil ay oldu amk

Yakında yıl olur.

Cevap verseneee

Dur

Her zamanki gibi yine saçma manilerimden söyleyeyim sana abfsygdybfkıtv

Anskm mani gelmiyo aklıma

Kook cevap ver

Cevap ver kook

Ver cevap kook

Cevap kook ver

Jungkook

Korkuyorum

Yanıma gel

Jungkook lütfen gel

Korkuyorum

Jungkook sen iyimisin?

Neden cevap yazmıyorsun?

Jungkook

Beni korkutuyorsun

"Ne yapıyorsun Tae?" Jimin'in sesiyle irkilerek başını telefondan kaldırdı.
"Jungkook'a mesaj atıyorum ama cevap vermiyor... jimin, jungkook odasındamı diye bir gidip baksana..."
Taehyung'un cümlesi üzerine jimin, hüzünlü gözlerini arkadaşının yüzünde gezdirdi... kabullenemiyordu.

"Jungkook... öldü Taehyung." Taehyung öfkeyle yatağından doğrulup elindeki telefonu sert bir şekilde kavrayıp ayağa kalktı ve jimin'in üzerine doğru yürümeye başladı.
"Ne saçmalıyorsun sen! Bunu söylemeyi bırak artık! Günlerdir bunu söyleyip duruyorsun!... beni delirtmeyemi çalışıyorsun!"
"Ölmeseydi yanında olurdu, ölmeseydi bu evin için onunda varlığı hissedilirdi, ölmeseydi... sana cevap yazardı... bak Tae, telefonuna bak... tek bir cevap yok, Tek bir görülme yok. Bak..." elinde   tuttuğu telefonu kaldırdı. Jungkook'la olan mesaj sayfasına girdi.

Son görülme 5 ay önce...

Taehyung ekranda yazan yazıyı okur okumaz elindeki telefon toz haline geldi.

Toz haline gelen telefon nereden geldiği belli olmayan rüzgarla birlikte uçuşarak Tae'nin etrafında daireler çizdi.

Jungkook'u da mı böyle küle dönüşmüştü?

Oh My Daddy | Taekook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin