bölüm-15🏳️‍🌈

380 41 101
                                    

Merhaba güzellerimm...

Bölüme geçelim:)

Bölüme geçelim:)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

--
(Sexting)
--

Dangshin: bebeğim

Az önce çok kötü bir şey yapıp,

Wattpad'deki Taekook fic lerini okudum

Ve şuan sana ihtiyacım var güzelim.

Seninle sexting yapmak istiyorum.

Kook: nasıl yapıldığını bilmiyorum dangshin.

Dangshin: lütfen bebeğim

Kook: hyung hayır ya

Dangshin: bebeğim lütfen

Zor durumdayım

Kook: kahretsin

Tamam

Sen başla

Dangshin: başlıyorum

Dudakların dudaklarımda yatağa yatırdım bedenini.

Kook: dudakların dudaklarıma baskı yapıyordu ve her baskıda içime girmeni dahada çok istiyordum.

Dangshin: boynuna ıslak öpücükler bıraktım seni delirtmek için.

Kook: boynuma bıraktığın öpücükler beni delirtiyordu. Islak öpücüklerinin yerini dil darbeleri ve ısırıklar aldığında dudaklarımın arasından kısık iniltiler dökülmeye başladı.

Dangshin: boynunu bırakıp gömleğinin düğmelerini açtım ve

Kook: göğüsümü öpüp, emmeye başladın. Boynuma, köprücük kemiğime, göğüsüme, karnıma,sırtıma onlarca kendine ait izler bırakmaya başladın. Bunu yaparken ne kadar canım acısada zevk alıyordum.

Dangshin: o izler, bu bedenin bana ait olduğunun kanıtıydı. O izler, benim imzamdı.

Kook: göğüs ucumu ağzına alıp emmeye başladın ve bu beni çıldırtacak seviyeye getiriyordu.

Dangshin: sertleşmiş göğüs ucuna sert ısırıklar bırakmaya başladım.

Kook: A-ahh canımı yakmaya başlamıştın.

Dangshin: göğüs ucuna bir öpücük kondurdum az önceki acıyı yatıştırmak istercesine.

Kook: göğüsümü bırakıp karnıma geçtin. Öpücüklerinin haddi hesabı yokken altında zevkle kıvranıyordum.

üstündeki ve üstümdeki kumaş parçaları canımı sıkmaya başlamıştı.

Dangshin: az önce düğmelerini açtığım gömleğini tamamen çıkarıp yere attım.

Oh My Daddy | Taekook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin