bölüm-10🏳️‍🌈

616 61 68
                                    

Bazen kalp atışlarımızı göğüsümüzde hissetmek yerine kulağımızda hissederiz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bazen kalp atışlarımızı göğüsümüzde hissetmek yerine kulağımızda hissederiz. Kalp atışlarımızın sesi kulağımızın içinde yankı yapar.
Taehyung'un şuanki durumu tam olarak buydu.

Jungkook, onu öğrenmişti...

"Jungkook... ba... bak göründüğü gibi değil!"
"Görünürde bir şey yokki hyung... sen çok fazla film izliyorsun. Hemen 'göründüğü gibi değil' e başvuruyorsun."

Jungkook bir kahkaha patlatarak tae'nin yanına otururken Taehyung ne tepki vereceğini bilemeyerek jungkook'un gülen suratına bakıyordu.

Ona kızması gerekmiyormuydu, kendisine âşık olduğu için?

"Jungkook... ben... sana-"
"Aşıksın. Bana âşıksın... bunu biliyorum."
"Jungkook seni se-"
"Seviyorsun."
"Jungkook ben-"
"Eşcinselsin. Bunuda biliyorum hyung... her zaman biliyordum bunu... herkesten önce biliyordum. Fark etmiştim. Farklı olduğunu biliyordum."

Yan yana oturdukları koltukta, taehyung yana kayarak jungkook'tan uzaklaştı.

Kim bilir ondan ne kadar iğrenmişti...

Kim bilir onu ne kadar farklı bulmuştu...

Belki de... belki de eşcinsel bir hyungu olduğu için Utanmıştır...

"Üzgünüm... sana fark ettirmek gibi bir amacım yoktu... inan yoktu ve olmadı da! Ben numaramı gizliye alarak sadece seninle... seninle bir bağ kurmaya çalıştım ve-"
"Hyung tamam! Sakin olurmusun lütfen!" Taehyung, jungkook'un sesiyle durduğunda titrediğinin farkına varmıştı.

"Kimsenin seni yargıladığı yok ve yargılayamazda... eşcinsel olman çok hoşuma gitmişti... yani öğrendiğimde... çünkü herkesten farklıydın, diğer insanlar gibi değildin... hoş bir detaydı. Ayrıca... senin gibi birinin... başka birine ait olabilme düşüncesi- neyse boşver." Taehyung dolu dolu gözleriyle ayağa kalktı. Daha fazla duymak istemiyordu. Jungkook iyi şeyler söylemişti ama taehyung eşcinsel olduğu için kendisini kötü hissediyordu.

"Ben odama gidiyorum jeon."
Taehyung'un odasına doğru attığı adımla, jungkook oturduğu yerden kıpırdamadan elini kaldırıp taehyung'un bileğinden tutarak onu durdurdu.

"Bana aşkını ilan etmeyecekmisin?" Taehyung, gülen jungkook'un suratına bakmayarak kolunu çekip, bileğini jungkook'un parmaklar arasından kurtardı.
Nedenini bilmediği bir şekilde kendisini kötü hissediyordu.
"Havamda değilim jungkook... uyumaya gideceğim... uykum var... dün gece uyuyamadım, biliyorsun." Taehyung odasına doğru ilerlemeye başladığında, jungkook'ta ayağa kalktı.

"Bende onunla uyurum o zaman." Jungkook, taehyung'un duymayacağı bir şekilde kendi kendine mırıldanarak omuz silktiğinde, taehyung çoktan odasına girmişti bile.

Jungkook, taehyung'un odasına girdiğinde taehyung'un yatağında uzanmış bir şekilde buldu.
Ona ilgi duymayamı başlıyordu bilmiyordu.

Jungkook, yavaş adımlarla ilerleyip Tae'nin arkasına yatağa uzandı. Bedenini tae'ye döndürüp göğüsünü tae'nin sırtına yasladı. Kollarını tae'nin beline sarıp, başını boynuna gömerek kokusunu içine çekti.

Oh My Daddy | Taekook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin