Merliah
După ce au venit și băieții din haita lui Damian, ne-am adunat în grădină.
-Vreau să vă mulțumesc că îmi sunteți alături în aceste clipe grele. Și trebuie să vă spun că s-ar putea să se termine urât. Nu știu cum vor reacționa membrii Consiliului când vor auzi vestea, dar vă rog să nu acționați până nu vă spun. Nu vreau să îi supărăm în vreun fel. Dacă nu merge bine, dacă Consiliul nu vrea să accepte, ei vor avea o problemă doar cu mine. Nu vreau să se amestece nimeni indiferent de ce o să se întâmple, indiferent de decizia pe care o vor lua în privința mea. S-a înțeles?
-Da, prințesă, spun toți în cor.
Îl privesc pe soțul meu.
-Damian?
-Da, iubito?
-Vreau să îi scoți pe toți din palatul Consiliului dacă ceva nu merge bine. Vreau să te asiguri că toți vor părăsi acel loc în siguranță.
-Nu-mi poți cere asta...Nu te voi lăsa acolo!
-Damian...
-NU!
În ochii lui puteam observa câteva lacrimi care amenințau să cadă.
-Știu că îți e greu, dar regatele noastre au nevoie de un conducător. Nu putem permite să ne piardă pe amândoi. Te rog!
-Iubito...
-Nu vreau să-mi asum acest risc, Damian. Ești prea de preț pentru mine. Însemni pentru mine mai mult decât orice, Mai mult decât tot regatul. Mai mult decât viața mea.
Damian dă încet din cap.
-Dacă nu vreți să luați parte la ceea ce urmează, vă înțeleg perfect și nu vă judec.
Derek face un pas în față.
-Sunt onorat să te slujesc. Am luptat lângă tine de multe ori. Nu ești singură. Nu am puterile tale mărețe, dar îți împărtășesc speranțele. Cu toții am visat la lumea pe care vrei s-o clădești. Și mi-aș da cu drag viața ca să te ajut. Aș muri cu plăcere pentru tine.
-Nu știu care sunt șansele, dar n-aș rata așa ceva, spune Josh, băiatul din haita lui Damian. E ceva la tine ce-mi dă speranță pentru toți.
Adam pășește și el în față.
-Dușmanii tăi sunt și ai mei, prințesă.
Xander i se alătură.
-E o onoare să lupt pentru tine. În acest regat măreț, sunt oameni diferiți, cu credințe diverse. Nu sunt singurul care te protejează. Mulți dintre noi credem în lumea pe care încerci s-o creezi.
-Deși nu cunoști toate creaturile, ești dispusă să-ți dai viața pentru noi toți. E timpul să te răsplătesc cumva, spune Lysander. Voi lupta alături de tine până la ultima suflare.
Raphael îmi zâmbește.
-Lupți cu onoare pentru dreptate, libertate și tot ce e bun pe acest pământ. Cred cu tărie în lumea pe care o vei clădi, Merliah. Îți sunt alături în această luptă.
-Să mergem, spun.
CITEȘTI
Destinul sângelui albastru
Loup-garouVolumul I al seriei Sânge Albastru De când era mică, Merliah, se afla sub semnul unui destin care îi punea viața în pericol la fiecare pas căci lumea asta e întunecată și plină de durere... E un loc crud. Si e mai crudă cu cei slabi. Prințesa a fo...