Boruto szemszöge
Másnap reggel mikor felkeltem ki keltem az elvégeztem reggeli rutinomat majd fel öltöztem és mentem is le, lent a nappaliban meg láttam anyát Himawarit és Elizát de apa sehol sem volt ami azt jelentette hogy az iródájában van.
-Jó reggelt. -Szólaltam mire mind rám néztek.
-Jó reggelt. -Mondták egyszerre majd meg reggelisztem, de mielőtt bár hova is mentem volna Eliza mondta hogy egy óra múlva edzésünk lesz aminek had ne mondjam mennyire örültem.
Egy órával késöbb Eliza Sarada Akina én már az edző helyen voltunk és kezdtünk el edzeni, viszont ekkor hirtelen megjelent Natsumi és igen csak izgatotnak tűnt és siethetet mert alig kapot levegőt annyira liheget.
-Natsumi mi ez a nagy sietség? -Kérdezte Akina.
-Ezt hallgassátok meg, ez valami örűletes. -Mondta izgatottan Natsumi.
-Na gyerünk ki vele mert így nem értünk semmit. -Szólaltam meg.
-Képzeljétek kis tesóm lesz! -Amint ezt ki mondta mind a négyen meglepődtünk.
-Azta Natsumi ez hihetetlen. -Mondta Sasara.
-Igen és remélem ő már normálisabb lesz mint Kayn, na de úgy történt hogy...
Natsumi szemszöge
Az nap reggel
Kayn és én éppen az ebédlőben voltunk és vártuk szüleinket mert még mindig nem jöttek le, majd egy idő után meg is jelentek és valaminek nagyon örültek.
-Gyerekek nagy hírünk van számotokra. -Szólalt meg apa.
-Mi lenne az apa? -Kérdezte Kayn.
-Az hogy kis testvéretek lesz. -Mondta Anya a hasát fogva mire öcsém és én ledöbbentünk.
-Ez most komoly lesz még egy kis tesóm?! Te jó ég ez hihetetlen remélem nem lesz olyan idegesítő mint Kayn.
Gondoltam magamban majd ezek után meg is reggeliztünk, közben arra gondoltam hogy ezt el kell mondanom Borutonak Saradanak és Akinanak.
Vissza az edzéshez
B
oruto szemszöge
-És aztán egyból jöttem ide mert egy olyan érzésem hogy itt lesztek hogy el mondjam. -Fejezte be a meséjét Natsumi.
-Ez nagyon szuper Natsumi, remélem jobban ki fogsz jönni vele mint Kaynal. -Mondta Akina.
-Te meg Seichi sem jöttök ki valami jól. -Jegyeztem meg.
-Fogd be.
-Hé nem lenne gond ha msradnék és figyelnélek titeket? -Kérdezte Natsumi.
-Nekem nincs ellenvetésem. -Mondta Eliza mire Sarada Akina és én egyetértően bólintottunk, majd folytatodot az edzés és közben Natsumi figyelt minket. Közben ahogy az edzés haladt Eliza azt mondta hogy támadjunk rá, eleinte nem értettük hogy ezzel mi lehet a célja de végül mind a hárman a tűz angyalnak támadtunk, Eliza hibátlanul védekezet és támadt vissza és így még a jutsukal sem mentünk semmire csak arra hogy teljesen le fáradtunk.
-Úgy látom még több és keményebb edzésre lesz szükség. -Mondta Eliza közben meg mi aföldön fekve lihegtünk.
-Azt hiszem... hogy ez elvárható volt... egy tűz angyaltól... hogy nem bírunk el vele. -Mondta Sarada lihegve.
-Tartsunk egy kis szünetet, mert ahogy látom látogatoink vannak. -Nézet el Eliza mire mi is arra néztünk és családjainkat és barátainkat láttuk meg.
-Megint túl hajszoltad őket Eliza hm? -Kérdezte Deidara bátyó.
-Ez szükséges az edzésükben, a nagyuram el várja hogy az edzésükkel fel készitem őket a jövő kihívásaira, és így legalább nem fognak el puhulni.
-Oké hogy a tűz angyalok nem tudnak hazudni de ennyire őszintének lenni már túlzás. -Szólaltam meg.
-Pedig ez az igazság. -Nézet rám a tűz angyal.
-Miért érzem azt hogy az edzés mögött valami más is van? -Kérdezte Azula néni.
-Lehet hogy köze van az edzésnem szememhez és a kezemen lévő jelhez? És ha igen akkor az edzésekkel rá tudok jönni hogy hogyan tudnám használni őket? Áhh francba túl sok a kérdés és kevés a válasz, oké Boruto szedd össze magad.
Gondoltam magambam majd ekkor egy kezet éreztem meg az egyik vállamon mire oda néztem és Saradaval találtam magam szembe, ekkor amint rá néztem szerelmemre az szemében aggódalmat véltem fel fedezni.
-Boruto jó vagy? Nagyon el voltál gondolkodva. -Mondta Sarada.
-Persze jól vagyok, csak arra gondoltam hogy így mind a hárman közelebb kerülhetünk a céljainkhoz. -Hazudtam de csak mert nem akartam se őt se mást teherni azzal hogy valójában min gondolkodtam.
-Egyébként hetedik, Sakura-san, nem akarnak egy párbajt vivni? Aki előszőr a földre kerül az veszit. -Mondta Eliza.
-Végül is miért ne? Rég volt hogy utóljára moresre tanítottam Narutot. -Mondta Sakura-san ujjait ropogtatva.
-Talán el felejtetted hogy akkor hogy el repitettelek? -Kérdezte apa és közben elfoglalták a helyüket egymással szemben.
-Rajta! -Jelzet Eliza mire Sakura-san meg indult apa felé és próbálta meg ütni, de ekkor apa meg ragadta Sakura-san karját majd párszol meg pörgette és engedte el a rózsaszin hajú nőt aki végül az edző területen lévő folyoban landolt amitől csuron víz lett.
-Azt hiszem erről ennyit. -Mondta apa.
-NARUTO!!!! -Kiáltotta idegesen Sakura-san a vízben.
-A gyöztes a hetedik Hokage, Uzumaki Naruto. -Jelentette be Eliza.
-A reflexeid úgy látszik nem romlottak. -Mondta Shikamaru-san.
-Rendben vége a szünetnek, folytassuk az edzést. -Mondta Eliza mire csapat táraimmal felkeltünk a földről és bólintottunk, majd folytatodot az edzés. Nekünk már nem volt újdonság viszont családjaink és barátaink csak néztek hogy mikből állt az edzés, majd egy idő után Eliza újra azt mondta hogy támadjuk meg amit meg is tettünk, viszont most sem sikerünk még csak egy karcolást sem ejtenünk rajta.
-Öregem ez az Eliza marhára kemény, bár végül is a tűz angyalok legjobb kiképzőjéről beszélünk, így nem csoda hogy még csak meg karcolni sem tudjuk. És azt mondta hogy Ryuko még nála is őrsebb, őszintén szólva nem igazán küzdenék meg Ryuko-val.
Gondoltam magamban majd tovább próbálkoztunk Eliza támadásával, de akár hányszor próbáltuk mindig a földön végeztük ki merülve.
-Rendbrn van mára ennyi elég volt, a nap hátra lévő részében azt csináltok amit szeretnétek. -Mondta Eliza miközben barátaink fel segítettek minket, ezek után mindenki ment a maga dolgára mi hárman pedig a villámburgelbe mentünk kajálni, közben persze beszélgettünk is majd ekkor azt vettük észre hogy Akina nagyon néz ki az ablakon, Sarada és én is ki néztünk és ekkor meg láttuk Tenshit mire támadt egy ötletem. Sarada felé fordultam majd hajóltam a füléhez és súgtan neki a tervemet, amire egy ördögi mosoly kiséretében rá bólintott jelezve hogy tetszik neki az ötlet és hogy bennevan.
-Azt hiszem itt az ideje össze hozni ezt a kettőt.
Gondoltam magamban egy ördögi mosoly kiséretében és Akina meg Tenshi még csak nem is selytenek semmit az egészről.
YOU ARE READING
Boruto a végzett keze
FanfictionÜdvözlehelletem mindenkinek el jött az idő hogy útjára induljon a Borutos story, fel foghatjátok ezt mint az ahonnan nincs vissza út folytatása vagy nem ezt ti döntsétek el, történetünk ott kezdődig hogy Borutoék ki járták az akadémiát jó szórakozás...