10.fejezet

78 1 0
                                    

Boruto szemszöge

-Bocsásson meg nagyuram. -Mondta Eliza, de várjunk csak egy percet.

-Nagyuram?! -Kiáltottuk mind egyszerre.

-Ez... Ez...Ez azt jelenti hogy maga.... -Kezdet bele Kisame sensei mire a váratlan meg mentőnkről tűz által le került a köpeny és a csuklya ezzel fel fedve magát.

-A főnix isten. -Mondtam és tényleg ő volta az.

-Rég találkoztunk Uzumaki Boruto. -Nézet rám mire mi is le térdeltünk és hajoltunk meg.

-Akkor tényleg maga lenne a főnix isten? -nézet fel Akina.

-Igen én vagyok de most már fel állhattok. -Ekkor mind fel álltunk.

-Bocsászon meg hogy el buktam nagyuram. -Mondta Eliza.

-Ezt most el nézem mert történt némi váratlan dolog, de legközelebb légy figyelmesebb.

-Igenis nagyuram.

-Ami meg titeket illet legközelebb ne avatkozzatok bele ilyen dolgokba, az ilyenek nagy nem a ti szintetek viszont azt meg kell hagyni gyorsan kapcsoltál Boruto.

-Köszönöm. -Hajoltam meg.

-Eliza amint vissza értetek Avarrejtekbe folytasd az edzésüket, ti meg mondjátok azt hogy a küldetés teljesítve let nem kell tudniuk erről a dögről.

-Igenis. -Mondta a három csapat kapitány.

-Akkor én most megyek és el viszem ezt bolha fészket valakinek aki tud némi információt adni róla. -Mondta majd oda ment az égő halott farkashoz majd egy nagy tűz gomb jött létre és mikor az el aludt se a farkas se a főnix isten nem volt sehol.

-Ahh a fenébe. -Mondta Eliza ahogy vissza váltott normális ruhákba.

-Sajnáljuk Eliza-san, most miattunk baja kerültél. -Mondta Sarada mire Eliza felénk fordult.

-Dehogy vagyok bajban csak hát.... Meg akartam mutatni a nagyuramnak hogy egyedül is el bánok egy ilyen fenevaddal.

-Szóval bizonyítani akartál. -Ette el a kardját Kisame sensei.

-Igen hiába vagyok a tűz angyalok kiképzője olyan mintha nem bizna rám komolyabb feladatokat mint a kiképzések és edzések, pedig én is ugyan olyan jó harcos vagyok mint Ryuko tábornok és még is....

-Jól van először menjünk vissza a faluba. -Mondta Konohamaru bátyó mire mind bólintottunk és el is indultunk haza, mikor vissza értünk a faluba mentünk is jelenteni és végül azt mondtuk hogy egy csapat szökött ninja genjutsut használt az embereken de sikerült el intéznünk őket majd ezek után jöhetett az edzés Elizával.

-Rendben akkor kezdjünk is bele. -Mondta Eliza de mintha valami bántotta volna.

-Minden rendben? Olyan vagy mit akit bánt valami. -Mondta Akina.

-Még mindig az jár a fejemben amit a nagyuram mondott, és az érzés hogy nem bízik bennem.

-Ugyan lehet hogy csak azt akarja hogy te is erősebb legyél. -Mondtam ahogy tarkómra tettem a kezeim.

-Borutonak igaza van biztos hogy ez lehet a dolog mögött, mert ha nem bizna benned minket sem bízott volna rád. -Mondta Sarada.

-Igen ez igaz, biztos van valami jó oka hogy rám bízott titeket köszönöm. -Mosolyodót el mire mi is és kezdtünk bele az edzésbe  de ahogy edzettünk hirtelen valaki fel bukkant, oda néztünk és ekkor Ahri és Azula néni meg Seichi jelentek meg.

Boruto a végzett kezeWo Geschichten leben. Entdecke jetzt