6.fejezet

99 2 0
                                    

Sarada szemszöge

-Állj, nem tudsz hazudni? -Kérdezte Boruto mire Eliza-san csak meg rázta a fejét.

-Az agyam el száll. -Mondta Yahiko.

-Hallod most az egyszer a számból tetted ki a szót. -Mondta Aguri majd ekkor Eliza-san megint a fejéhez kapot.

-Most mi van? -Kérdezte Iwabe.

-Nem nagyuram, minden rendben megy. -Szólalt meg Eliza-san mire mind le döbbentünk mert ezek szerint most magával a főnix istennel beszél. -Igen értettem nagyuram, nem fogok csalódást okozni önnek és az edzések továbbra is gond nélkül fognak haladni. Értettem nagyuram. -Ekkor el vette kezét a fejétől.

-Te most tényleg a főnix istennel beszéltél? -Kérdezte Renji.

-Igen vele.

-Akkor ez valami pelepatikus kommunikáció? -Kérdezte Inojin.

-Így vagy, a nagyurunk bármikor képes miket elérni telepatikusan bárhol is legyünk.

-Heee ez elég menő képesség. -Mondtam.

-Azért erre az Yamanaka klán is képes nem? Szóval nem akkora szám. -Mondta Boruto.

-Hékás azért csak a főnix istenről beszélsz. -Mondta Shikadai mire Eliza-san ismét a fejéhez kapot.

-Ahogy parancsolja nagyuram. -Mondta majd másik kezét ki nyújtotta amiben tűz gyulladt mi meg csak figyeltük hogy mi lesz de ekkor a tűzből egy kard pengéje tört elő és pár centivel Boruto feje mellet állt bele az ülésbe.

-MI A FRANC??!!! -Pattant fel Akina ijedten.

-Uzumaki Boruto neked aztán van bőr a képeden ilyeneket mondani. -Szólalt meg egy hang.

-Várjunk csak ez a hang... A FŐNIX ISTEN?!! -Kiállotta Boruto mire mind le dermedtünk.

-El találtad kölyök és most azt ajánlom neked hogy jól nyisd ki a füled, ne akard hogy be idegesedjek mert akkor hidd el nem lenne jó vége szóval vegyél vissza a képedből ha nem akarod hogy oda menjek és moresre tanítsalak, elég érthető voltam?

-Nos izé... -Ekkor egy újabb kard pengéje tűnt fel és csapat társam fejének másik oldalán.

-Azt kérdeztem érthető voltam?!

-Igen igen teljesen érthető volt!!!

-Na azért, Eliza gondoskodj arról hogy ne legyen többször ilyen nagy a szája.

-Igenis nagyuram. -Mondta Eliza-san majd a kardok vissza mentek a tűzbe ami aztán el is aludt Eliza-san meg le engedte a kezeit, mind csak néztünk közben Boruto meg teljesen le dermedt bár úgy kellet neki.

-Szerintem ma már nem sok hasznát fogjuk venni. -Mondta Akina.

-Majd én haza viszem. -Mondta Mitsuki majd mentek is ahogy a többiek is.

-Ahj mekkora egy idióta ez a Boruto. -Mondtam.

-Szereted őt Sarada-san? -Kérdezte Eliza-san.

-Nos nem azt mondom hogy nem. -Pirultam el.

-Nocsak Sarada csak nem ki nyílt végre a csipád? -Kérdezte Akina.

-Dugulj be!! -Erre mind a ketten nevetni kezdtek.

Itachi szemszöge

Ahri Kayn és én éppen sétálgattunk amikor egyszer csak Natsumi jött felénk és nagyon el volt gondolkodva, mikor észre vett minket oda jött hozzánk mire meg öleltük egymást.

Boruto a végzett kezeWhere stories live. Discover now